SPERMA - Hur smakar du??

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Ännu en tråd dedikerad till sperma, Ambrosia, gudarnas nektar.

Brukar du smaka på din sats? Hur upplever du den? Hur upplever andra den?

Min har en söt tung doft, smakar lite bittert och salt, med en hint av sötma. Dessutom ger den en pirrande känsla tungspetsen.

Andra som smakat sväljer med glädje, men ibland spottar de ut hälften eftersom det kommer såna ofantliga mängder. Där är SÅ jävla porrigt och sexigt när de först sväljer och sen blir överväldigade och låter sperman såsa ut ur munnen och nerför hakan. Bäst är det om de har ett snyggt skägg för sperman att ”trassla in sig” i. (Min sperma är väldigt tjockflytande och bildar långa trådar) :D
 
M

mannen52

Gäst
Försatsen smakar salt mest, sperman är mer speciell i smaken men salt den med, fast kanske lite mer frän i smaken.
När man har sprutat så har ju oxå lusten avtagit rätt rejält så man e inte lika sugen på smaka heller
 

smileytown

Medlem
Ålder
31
Kön
Man
Försatsen är okej, lite skönt o snuskigt.
Tycker om filmer med sprut och svälj och har sprutat mig själv i munnen en del gånger, dock är nog problemet att kåtheten avtar och smaken inte är särskild god. Kanske vore kul o testa och äta mycket frukt osv innan man smakar på sperman, då det ska göra den sötare och godare.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Har smakat av min försats måååånga gånger och gillar det verkligen, men önskar att det kunde rinna till lite/mycket mer.
När det gäller sperma så har jag sprutat mig själv i munnen och önskar att det kunde ske varje gång jag runkar, men att sikta rätt är inte det lättaste och att få sprutet att räcka ända fram är inte heller så lätt. Att spruta i handen och sörpla i sig är inte riktigt samma sak, men jag har testat det också.
 

VältränadSnubbe

Aktiv medlem
Kön
Man
Har smakat och tänt på sperma sedan tonåren, älskar fantisera om att jag slickar rent fittor, kukar, bröst och ansikten rent från sperma. Brukar ofta lägga mig högt med kuken framför munnen å spruta mig i munnen efter en lång stunds runkande med mycket försatsslickande. Smaken är varierande, men i "stridens" hetta oviktig ;)
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Försatts smakar salt, smaken av sperma ok. Är mest konsistens som skiljer, de sägs dock man inte skall äta massa sparris innan, då. Smakar det illa. Men har ej utforskat detta.
 

Totte75

Aktiv medlem
Kön
Man
Är nog mer försats än sperma som gäller för mig också när det kommer till att smaka, nog för att kåtheten hinner avta (som många här redan skrivit). Sen har det ju hänt i riktigt kåta stunder, men säger nog inte wow till min egen spermasmak. Lite salt, men med lite metallisk eftersmak. Däremot har jag smakat andras när jag fortf. var kåt och inte själv hade sprutat än och det är en annan sak. ;)
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag sväljer gärna min PVs sperma även om jag kommit först, och kåtheten avtar. Tar nästan aldrig min egen. Tror det är kuken som gör det. Att känna hur den bultar och pumpar ut söt kärlek ner i halsen... mmm... ja då spelar det ingen roll vem som sprutat först.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Så underbart med en tråd om smaken av sperma.

Min egen försats smakar gudomligt. Sötklibbigt och upphetsande.
Själva sperman smakar lite olika beroende på hur mycket vatten jag druckit tycker jag. Men i regel är den lagom salt och med en underbar konsistens.
Jag älskar att smaska i mig den sedan jag fått komma över något gott bakverk eller över både frukt och bär och godis. Eller i olika smaskiga drycker. men visst ligger jag också ofta och lapar i mig sperman från mina fingrar när jag bara varit lat och sprutat över magen.
Ibland skickar jag i mig allt från handen om jag stått och runkar inne i badrummet eller i garaget eller tvättatugan.
Jag gillar dock mer att spruta över bakverk eller liknande.

Något jag älskar ännu mer är mina smaskiga försprut!
Med spermans underbara konsistens men försatsens söta smak.
Jag skulle ha kunnat dricka massvis om jag hade haft tillgång till mer.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Så underbart med en tråd om smaken av sperma.

Min egen försats smakar gudomligt. Sötklibbigt och upphetsande.
Själva sperman smakar lite olika beroende på hur mycket vatten jag druckit tycker jag. Men i regel är den lagom salt och med en underbar konsistens.
Jag älskar att smaska i mig den sedan jag fått komma över något gott bakverk eller över både frukt och bär och godis. Eller i olika smaskiga drycker. men visst ligger jag också ofta och lapar i mig sperman från mina fingrar när jag bara varit lat och sprutat över magen.
Ibland skickar jag i mig allt från handen om jag stått och runkar inne i badrummet eller i garaget eller tvättatugan.
Jag gillar dock mer att spruta över bakverk eller liknande.

Något jag älskar ännu mer är mina smaskiga försprut!
Med spermans underbara konsistens men försatsens söta smak.
Jag skulle ha kunnat dricka massvis om jag hade haft tillgång till mer.
Vill du ha mer. Testa att frys in, spara tills du har den mängd du önskar.
 
Toppen