Spruta i ansiktet på sig själv

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag sprutar sällan så långt så det finns bara en utväg. Nån annan får spruta mitt ansikte istället. Gärna flera stycken i en halvcirkel.

Att få en killes varma kärlek sprutad i ansiktet är nåt av det bästa som finns.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Idag på förmiddagen satt jag och surfade runt bland "Favourites" i profilen på Xhamster.com
Kolla gärna på nick Indulgence, om ni också gillar Girl/Girl.....

Jobbade långsamt med olja och kukring, med pungsträckare. Edge'ade och lät ollonet bli så där blodrött, med huden spänd som ett trumskinn.
När det inte gick att hålla emot längre, så provade jag att trycka ifrån varje sprut med buk- och bäckenmuskulatur..... tillbakalutad i kontorsstolen med kuken horisontellt riktad mot ansiktet.
* två beskedliga sprut till kalsonglinningen
* en mycket skön till bröstvårtehöjd
* en ändå skönare på hakan, stänk på glasögonen och i luggen
* två med lite gradvis avtagande känsla på bröstkorgen/magen.
* avslutningsvis några fjösiga som mest rann ur kuken

Totalt sett den skönaste runkorgasmen på rätt länge.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Idag på förmiddagen satt jag och surfade runt bland "Favourites" i profilen på Xhamster.com
Kolla gärna på nick Indulgence, om ni också gillar Girl/Girl.....

Jobbade långsamt med olja och kukring, med pungsträckare. Edge'ade och lät ollonet bli så där blodrött, med huden spänd som ett trumskinn.
När det inte gick att hålla emot längre, så provade jag att trycka ifrån varje sprut med buk- och bäckenmuskulatur..... tillbakalutad i kontorsstolen med kuken horisontellt riktad mot ansiktet.
* två beskedliga sprut till kalsonglinningen
* en mycket skön till bröstvårtehöjd
* en ändå skönare på hakan, stänk på glasögonen och i luggen
* två med lite gradvis avtagande känsla på bröstkorgen/magen.
* avslutningsvis några fjösiga som mest rann ur kuken

Totalt sett den skönaste runkorgasmen på rätt länge.
Låter underbart!!
I ungdomen kunde jag liggandes i sängen ibland spruta upp i ansiktet vilket var riktigt härligt. Har alltid gillat känslan. På äldre dagar blir det att höra en liten halv bakåtkullerbytta för att pricka ordentligt. Också härligt men lite mer sällan som det lyckas bli av.
Å andra sidan gillar jag numera som mest när andra sprutar på mig hehe
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Låter underbart!!
I ungdomen kunde jag liggandes i sängen ibland spruta upp i ansiktet vilket var riktigt härligt. Har alltid gillat känslan. På äldre dagar blir det att höra en liten halv bakåtkullerbytta för att pricka ordentligt. Också härligt men lite mer sällan som det lyckas bli av.
Å andra sidan gillar jag numera som mest när andra sprutar på mig hehe
spruta sig själv i munnen det är mumsigt det :p
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Läser ofta i såna här trådar att det är porrindustrins påfund att t.ex. spruta folk i ansiktet, i munnen, på bröstet/brösten osv. Får nog säga att jag är skeptisk till det argumentet. Säkert är det sant att porrindustrin sätter dessa sexaktiviteter på kartan och upprätthåller dem, men porr representerar ändå fantasier. Nånstans nån gång insåg en porrproducent för första gången att folk pysslar med lite allt möjligt hemma i stugorna och beslöt sig för att exponera det. Det måste alltså ändå bottna i aktiviteter som folk gillar, som de fantiserar om att göra.
Sen har vi KRAVEN ATT göra vissa saker som folk känner pga porr-trenderna, men det är en annan diskussion.
 

Playoff

Aktiv medlem
Kön
Man
Var länge sedan jag sprutade mig själv i ansiktet. Fick en orgasm och tänkte väl att själva sprutet skulle vara helt okej. Men istället så kommer det ut ett sprut med riktig kraft som sedan hamnar i ansiktet på mig själv ❤
Mmmm ... det skulle jag velat se.
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Blir inte sällan att ett skönt långrunk som avslutas med sprut upp över magen lyckas nå ansiktet utan att det egentligen var meningen. Inget jag eftersträvar.
Däremot älskar jag att få kvinnliga fontäner över mig!
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en bokhylla med en urgröpning på ca 1x1 meter för tv-bänken. Nu är det några år sen, men tidigare kröp jag in där ibland och onanerade. När jag närmade mig orgasm klättrade jag med benen i taket av urgröpningen så att jag fick kuken ovanför mitt ansikte. Jag kom i mitt ansikte. Fick en del sperma i munnen, och svalde den.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en bokhylla med en urgröpning på ca 1x1 meter för tv-bänken. Nu är det några år sen, men tidigare kröp jag in där ibland och onanerade. När jag närmade mig orgasm klättrade jag med benen i taket av urgröpningen så att jag fick kuken ovanför mitt ansikte. Jag kom i mitt ansikte. Fick en del sperma i munnen, och svalde den.
Underbart att spruta sig själv i munnen.
 

Lillkuken

Aktiv medlem
Kön
Man
Inte ofta jag lyckats med att spruta så långt. Minns dock en gång när jag bodde på hotell och låg i sängen och tajade, då sprutade jag över huvudet och träffade väggen bakom sängen. Blev lite förvånad, men nöjd när det hände. :)
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Inte ofta jag lyckats med att spruta så långt. Minns dock en gång när jag bodde på hotell och låg i sängen och tajade, då sprutade jag över huvudet och träffade väggen bakom sängen. Blev lite förvånad, men nöjd när det hände. :)
En gång när jag låg i sängen och onanerade så plaskade det till på kudden bredvid mitt huvud när jag kom. Jag hade lika väl kunnat kommit i mitt ansikte.
 
Toppen