Spruta i ansiktet på sig själv

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tycker att det här med att spruta i ansiktet som man gör på
porrfilmer inte är något annat än en klockren överdrift för att på
något sätt försöka att tillföra något extra ungefär som att det knullas
i de mest fantasilösa och obekväma ställningar bara för att det skall
synas bättre.
Kan bara hålla med. Alla dessa överdrifter,, som bara slabbar ner och i övrigt är helt onaturligt, är ju bara för sorgligt. Det tråkiga är att porrindustrin med sin iver att hitta på nya "lekar" får unga och oerfarna att tro att det är så det ska gå till. Fundera ett tag hur porrfilmstjejerna tycker att det är att få sperma i håret, som man ofta får se. Ni har ju säker upplevt hur besvärligt det är att få bort det som fastnar i kuk/fitt-håren. Många av dagens tonåringar och unga killar tror på riktigt att de ska, eller att tjejerna vill, bli rövknullade. i första hand, eller tror att tjejer gillar ta satsen i mun. Intervjuar man ungdomarna så framkommer en så skev bild att man alldeles tappar hakan över vad de tror är normalt för sex. I synnerhet de som inte har en genuin svensk bakgrund/uppväxt.
I övrigt är jag absolut inte fördomsfull - vill man kleta och kladda och alla är glatt införstådda med det, blir tända och njuter/eggas av det så finns ju inga hinder eller förbehåll. Risken är bara att man ofta "går med på" för att vara till lags i en tro att det är motpartens önskedröm. Kanske ingen egentligen vill, men man gör det ändå, förblindad av alla minnesbilder från beskådat porr man har på näthinnan.
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Som överkåt ung tonår gjorde jag det ofta , troligen det som lärde mig uppskatta smaken av sperma , Numera funkar det inte göra så .
 
Toppen