Sprutlängd

kille1979

Ny medlem
Kön
Man
Hej på er!
Tycker många skryter om att sperman sprutar upp till ansiktet om de ligger på rygg och runkar. Är det verkligen så eller är det önsketänkande?

De jag snackat med och säger att de bara sprutar max till naveln.

Så hur ligger det till? Ni kan ju berätta hur långt ni sprutar när ni runkar? :cool:
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag har flera gånger träffat ansiktet när jag suttit i fåtöljen. Beror ju lite på hur länge man håller på, och om det var länge sen man tömde. Händer ju inte varje gång, men ibland.
 
Kön
Man
när jag var yngre var just detta med långa sprut ett problem för mig!!:oops:
visst kan jag fatta att det verkar häftigt att spruta ner väggen eller taket :D MEN tänk dig att sitta i bilen å bli avrunkad å sen kladda ner rutor instrument kläder mm......... nä det är inte alltid så coolt!
när jag var 35 år sprutade jag mellan 3 - 4 meter stående ;)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
jag brukar spruta mig själv i ansiktet, har alltid haft väldigt kraftiga sprut....men jag gillar det så klagar inte:)
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
När jag var i 20-årsåldern sprutade jag en bit ovanför ansiktet. Jag fick torka av sänggaveln efteråt. Nu för tiden sprutar jag en bit ovanför naveln, max upp på bröstet.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Ingen aning men håller jag igen utlösning lite och sen trycker på flyger det över och landar bakom mig... Har lett till en del golvtorkning för mej :)
 

Furuba

Ny medlem
Kön
Man
det längsta jag har kommit är nog upp på bröstet när jag satt i fåtöljen, men då hade jag hållt mig bra länge, annars är det mest till naveln^^
 

Tung i pungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Är jag riktigt kåt så kan satsen landa i ansigtet. SLASK ... och jag blir lika förvånad varje gång. (-: Jag vet jo att det händer i bland -- men överraskad blir jag i alla fall!
Oftast lägger jag satsen på bringan eller på axlarna.
 

mcsprut

Ny medlem
Kön
Man
sprutar normalt 1-2 meter från stående. Måste sikta lågt för att inte kladdaner frugan ansikte varje gång man skall spruta henne på magen:cool:
 

KristerE

Medlem
Kön
Man
Jo spruten var längre när jag var yngre, då hände det att man kunde skjuta sig själv i ansiktet. Idag får jag nog vara glad om det blir mer än 15 cm, många gånger blir det bara ett kraftigt flöde. Däremot upplever jag att mängden försats är betydligt rikare idag än när jag var yngre.
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Fast om man gör det för sig själv spelar det väl ingen roll hur långt man sprutar när det är så förbaskat skönt att göra det. Eller snarare det är skönt precis när man känner att nu skall jag snart spruta.
Det är klart att om man skall uppträda med ett runknummer på cirkus vore det viktigt att kunna spruta så där en 10 meter. Kanske rätt upp i publiken. :D
 

Tung i pungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Igen: Det betyder inte något vad långt man skjuter. Det som betyder någet är jo ATT man gör det!
Här kommer några kalla kliniska tal till den som går upp i den typen info.

Største sprøjtelængde mænd 1. plads Barrett (England) 2,91 meter
2. plads MK (Danmark) 1,35 meter
3. plads LA (Danmark) 1,13 meter

Største sprøjtelængde kvinder 1. plads Pernille 2,84 meter


Kalla fakta från:
http://www.masturbate-a-thon.dk/
 

daniximus

Medlem
Kön
Man
jag har sprutat upp till axlen några ggr, men då har jag inte sprutat på flera dagar utan laddat upp trycket rejält
 

rakad & naken

Medlem
Kön
Man
Oftast så blir det bara ett litet sprut som kommer strax under naveln, eller så blir det bara rin längs kuken.
Men ibland händer det grejer o då blir sprutet regält o det kommer upp i ansiktet. JAg blir lika förvånad varje gång det händer. Det blir kladdigt, men så härligt o porrigt det känns, helt underbart.
 
Toppen