Stay-ups

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja det är svårt med stayups under jeansen, dom åker bara ner..
Kör oftast nylonstrumpor med höfthållare då, kommer att ha det senare idag då jag är ensam fram till söndag.
Så läckert att kunna ta av sej byxorna och blotta sej med ett härligt stånd klädd så när jag är i skogen tex..
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Ja det är svårt med stayups under jeansen, dom åker bara ner..
Kör oftast nylonstrumpor med höfthållare då, kommer att ha det senare idag då jag är ensam fram till söndag.
Så läckert att kunna ta av sej byxorna och blotta sej med ett härligt stånd klädd så när jag är i skogen tex..

Stayups under byxor funkar bäst om man är hårlös. Sen beroende på hur bra silikonband de har. En del funkar inte om man har hudkräm av något slag.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag håller med!

Jag får av någon anledning inte med min sambo på att gilla mig iklädd stayups, behå, body eller nylon även fast hon stöttar mig och gillar hur kåt jag blir av trosor och sexiga tights och leggings.
Får ta upp ämnet snart igen och försiktigt låta henne förstå hur gärna jag vill klä mig i ännu mer sexiga underkläder.
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade en kk för några år sedan och innan vi träffade hade vi kontakt per telefon och jag sa att hon gärna fick ha en lång klänning och helt naken under föruyom ett par stay ups... Blev så härligt kåt av det , tror hon blev lika så...
 
Toppen