Storkyrkobadet (Officiell tråd)

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

Deleted member 66922

Gäst
Vet att Storkyrkobadet har diskuterats i andra delar av forumet (främst kanske "Manlig onani", länk: https://www.onanera.se/threads/storkyrkobadet.309996/), men kan inte se att en tråd för badet finns här i kontaktdelen.

Som ni ser i diskussionerna i länken ovan är badet inte ett specifikt runkhak (snarare tvärtom då besökarna är i alla åldrar), men det verkar ändå hända lite spännande saker där då och då. Tänkte därför att det kunde vara trevligt att ha en officiell tråd för badet här i kontaktdelen, där folk kan ställa fler frågor till de som varit där förut samt meddela om man ska dit någon kväll och vill ha sällskap. Tänker att om två eller fler runkare går dit tillsammans och inget händer på badet/det inte är lämpligt att hålla på med snusk, så har man iaf lärt känna en eller ett par nya personer som man kan återvända dit med en annan gång eller hitta på något kul med någon annanstans. ;)

Jag själv har varit där en gång, men hade inte mycket tid så det blev en snabbvisit. Gick mest dit för att simma lite och kolla läget, då jag läst att det skulle vara väldigt fint där inne (vilket jag kan intyga att det var!). Det var riktigt skönt att duscha i de gamla karen, samt verkade vara en väldigt trevlig stämning bland killarna inne i bastun! Även om ingen snuskade sig, så fick man känslan av att det var ett väldigt kamratligt gäng där inne som man kunde snacka lite skit med. Så rekommenderar fler att ta sig dit och kolla läget! Tänkte själv försöka få till fler besök nu under våren. Ni andra som varit där och vill dela med er av erfarenheten får gärna göra det i tråden! :)

Här är badets officiella hemsida: http://storkyrkobadet.se/

Vill åter igen intyga att stället inte är en bastuklubb eller liknande, och att man - precis som hemsidan beskriver - ska följa badets ordningsregler samt använda sunt förnuft och visa respekt till övriga besökare!

Vi kanske ses där! :D
 

Anewworld1977

Medlem
Ålder
46
Kön
Man
Gillar initiativet med denna tråd även om det har varit väldigt lugnt. Kommer ner till Stockholm i höst och är sugen på att söka mig in till badet och bastun.
Är det några här som är frekventa besökare?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen