String Trosor

M

Mysig -LÅST-

Gäst
Finns det fler killar som tänder på att använda string trosor, älskar att använda string trosor under extremt tajta tjej jeans, sedan åka till en stor stad långt hemifrån, sen köpa fler string trosor som man kan bli upphetsad av, sen när man kommit hem har man lite mysigt i dom och sprutar i dom.
 

uffeliten

Ny medlem
Kön
Man
Mmm, det är så skönt och sexigt när stringen går in mellan skinkorna. Brukar ha dem på mig på jobbet.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Håller med om att det e mysigt att ha på sej ibland o runka i :) Har en hel del att välja på hemma :)
 

TrosKille

Ny medlem
Kön
Man
Mmmm....älskar att få ta på mig trosor och onanera i,ibland har jag även stay ups oxå.

Vill gärna komma i kontakt med likasinnade killar.....

Ngn som villpå msn(cam)..hör av er!!
 
G

Guest

Gäst
tjena är ny här.[:cool:]
Är så jävla glad att jag hitta den hära sajten trode jag var den enda som gick i string trosor men det fick jag svar på här.
det är så skönt att gå runt ett tag och sen runka med dom på.:D
 

MagicalTrevor

Medlem
Kön
Man
Mm, jag gillar det med, men inte så lätt att få tag i ett par, vill inte driekt gå in och köpa ett par.
Brukar använda om vi har besök som sover över här hemma, ta ur deras väska, så upphetsande att veta att en ung och snygg tjej haft dom på sig. :D
För nått år sen bodde min brors tjej här (16-17 år) ja och jämt när jag var själv hemma tog jag ett par. :D
men då var jag ung och visste inte att det var så skönt, men om hon bodde här nu skulle jag jämt ha på mig. :D

;D
 
G

Guest

Gäst
du kan ju köpa på nätet tex nelly.se
Originally posted by MagicalTrevor

Mm, jag gillar det med, men inte så lätt att få tag i ett par, vill inte driekt gå in och köpa ett par.
Brukar använda om vi har besök som sover över här hemma, ta ur deras väska, så upphetsande att veta att en ung och snygg tjej haft dom på sig. :D
För nått år sen bodde min brors tjej här (16-17 år) ja och jämt när jag var själv hemma tog jag ett par. :D
men då var jag ung och visste inte att det var så skönt, men om hon bodde här nu skulle jag jämt ha på mig. :D

;D
 

Runk90

Ny medlem
Kön
Man
Jag älskar stringtrosor alltid när syrran/mamma är borta så tar jag på mig syrrans och syrran e 16 år, och sitter perfekt! + Hennes jeans! Älskar det, sedan ska man runka o så ;D! skönt som fan kanske sätta på en nalle eller ngt!

jaah
 
S

stone_hard [spärrad - ej 18]

Gäst
Köp på tradera.se finns massor där, bara be att skicka i något kuvert eller liknanade.
 
Toppen