String Trosor

kille_i_trosor

Ny medlem
Kön
Man
Riktigt skönt att ha ett par fjortis-string på sig när man drar i den.
Helst ett par man kommit över i tvättstugan eller så.
Nån som har ett lager med stringtrosor hemma?
 

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
Jag hittade just i tvättstugan en gång, i torktumlaren tror jag, ett par (rena) stringtrosor. Svarta i något elastiskt material. Jag som blir sådär vansinnigt upphetsad så snart jag ser att en tjej har string (vilket som ni alla säkert vet inte är i närheten så osynligt som vissa tjejer tycks tro) tog med dem upp till mig, och tänkte att jag måste prova någon gång.

Sagt och gjort. Någon gång när jag var lite småkåt sådär åkte de på och fy satan vad hård den blev! Blev så tokigt upphetsad! Nå, efter avslutat verk och slaknad stake kändes det bara äckligt. Förstår inte hur tjejer kan gå runt i sådana en hel dag! Fast de kanske går runt och är smällkåta hela dagen också?

Jag har inte gjort om det, men vem vet? Jag kanske blir sugen igen. Trosorna har jag kvar, gömda i en låda. Men skaffar jag flickvän åker de ut, ögonabums. Vill inte att hon ska hitta något sådant.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Ne tydlogen inte men vi borde byta mer fantasier och sådant göllande trosor.

Min sambo vet jag jag runkar i hennes kusins trosor :)
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Lindalinda> Var ganska rädd för reaktionerna men bestämde mej för att berätta det och mjukade upp henne först och berättade sen. Men till min förvåning tyckte hon det var helt OK och hon gillar när jag har string på mej. Första gången hade hon ögonbindel så fick hon bara känna utan att se :) Hon vet tom om vilka tjejer jag snott trosorna ifrån bland annas hennes kusin etc och numer kan jag ju beställa från ex Tradera och få hem sakerna då hon ändå vet om det. Var mycket skönt att kunna berätta det och att hon accepterade det.
 

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Du Heimat... har försökt nå dig via mail, men fick tillbaka det... vill gärna byta erfarenheter och bus på trosområdet... verkar som vi har samma intressen! hör av dig! (byter bilder oxå om du vill! - på tjejens trosor...) rockenrollas at hotmail.com

hörs

d
 
Toppen