Suga av sig själv

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
*Bump*

Kunde först när jag var femton och höll på till 35 för då hade jag börjat träna och gick upp i vikt från 67kg till 84kg(!). Magen var i vägen. När jag efter några år hamnat på en smalare matchvikt av 77kg har jag inte kunnat för nu är det ryggen som hindrar...
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
*Bump*

Kunde först när jag var femton och höll på till 35 för då hade jag börjat träna och gick upp i vikt från 67kg till 84kg(!). Magen var i vägen. När jag efter några år hamnat på en smalare matchvikt av 77kg har jag inte kunnat för nu är det ryggen som hindrar...

Känner igen det där, även om jag aldrig kom längre än till tungan på min 15 cm långa kuk. Redan i 25 årsåldern drygt, började det bli svårare pga stelhet och tilltagande mage.
Numera ett minne blott..... Men, väldigt porrigt och uppkåtande.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag är en av de som, 20cm kuk till trots, aldrig kommit i närheten av att nå kuken ens med tungan. Jag är också en av de som kan drömma om att göra det, och då går det hur lätt som helst. Bara böjer sig frammåt och kuken åker ända ner i halsen till roten.
Brukade ha dessa drömmar oftare innan jag tog steget och började halsknulla andras kukar. :)
 

smileytown

Medlem
Ålder
31
Kön
Man
Vad jag har läst om detta och mina egna erfarenheter (fastän jag inte fick in mer än ollonet) är att det känns mer som att suga av någon än att bli avsugen.
Det håller jag med om
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Vad jag har läst om detta och mina egna erfarenheter (fastän jag inte fick in mer än ollonet) är att det känns mer som att suga av någon än att bli avsugen.
Det håller jag med om

Kan inte bekräfta detta eftersom jag aldrig ens varit i närheten av att nå min kuk. Kan däremot säga att suga andra är underbart. Det lär komma som en överraskning hos förstagångssugare hur mjukt och silkeslent ett ollon känns mot tungan. När killen sen just är på väg att spruta så känns det som om ollonet sväller 1/3 och blir stenhårt och har man kuken långt inne känner man hur hela den pulserar och hela urinröret på undersidan bultar som en pistong, och den kommer såsen. Dessutom är det många killar som i sprutögonblicket helt glömmer av all artighet när nån slags djurisk instinkt tar över, och han bara trycker ner kuken i halsen så hårt han bara kan. Det är ren magi.

Härliga grejer. Samtidigt är jag lätt avundsjuk på dem som kan suga sig själva. Det måsta vara en säregen upplevelese.
 
Last edited:

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
I tonåren var jag rätt vig av mig.. Kunde lägga lätt benen bakom nacken.. Kunde då lätt suga av mig själv... Men sen efter något år var man inte så vig.. Utan andra har fått fixa det åt mej..
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har sugit min egen kuk, men det var mycket länge sedan. För några år och 20 kilo sedan provade jag igen och lyckades slicka mig på kukhuvudet och det var en skön känsla men gjorde ont i ryggen så nu suger jag andras kukar om rätt person skulle vara intresserad. Det är ju fan mig inte klokt så väldigt många killar/män som vill suga kuk och bli avsugna och dom kommer från alla kategorier, Hetero, Bisexuella, Binyfikna, gifta, sambos, särbos och partners för att då inte nämna Homosexuella. Jag är Bi-nyfiken, men eftersom jag även nu har runkat åt andra och och även sugit kuk vid några tillfällen så är jag väl nu inte bara nyfiken längre?? Ursäkta det långa inlägget.:p
 
Last edited:

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag var ung upptäckte jag att jag kunde suga mig själv. Jag var vig och har över medel i storlek. Det började med att jag låg på rygg och lyft benen över huvudet. Jag fick utan problem in hela ollonet. Och jag sprutade lätt mig själv i munnen.

Jag tror jag började i 15års åldern, och gjorde det då och då tills jag var 20. Men inte så ofta. Jag hängde med en gammal herre vid denna tiden och vi sög av varandra ofta, så behovet att göra det själv var inte så stort.

Nur är jag inte vig längre haha
 
Toppen