Svara på denna killar!

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Vad är det längsta ni gått utan att onanera, alltså utan stimulera er själva till utlösning? Svara i dagar, veckor eller ev månader!


Det längsta jag har gått är nog 2,5 månader nåt sånt. Men det var ju några våta drömmar därimellan :)




We drift deeper... Life goes on...
 

magnus000

Ny medlem
Kön
Man
Oj, en vecka kanske om man varit rejält sjuk. :) Det måste vara hälsofarligt att inte onanera på så länge! :)
 

Occy

Medlem
Kön
Man
jag tror att det var ca 6-7 dagar utan runk.....
min kropp behöver det med gämna mellanrum... gärna några gånger om dagen när jag har tid....
....har hört att det inte är bra att sluta onanera... man kan nog dö faktiskt... ;)

Some play hard to get , I play hard to want
 

Pandemic

Medlem
Ålder
49
Kön
Man
Tja, ett par veckor har jag klarat av, men det första jag gör när jag kommer hem är att runka tills mina ögon trillar ur.
 

kåtakillen_81

Ny medlem
Kön
Man
jag har klarat mig 2 veckor en gång... med shit vad kåt jag var sen.... fördämmningarna var verkligen maxade...och gud så skönt d var att bara släppa dem.....
 

puls85

Ny medlem
Kön
Man
När man har infulensa, förkylning eller så kan jag avstå utlösning men annars behövs utlösning minst varannan dag.
 

Oo_emmet_oO

Ny medlem
Kön
Man
fan.. det spelar ingen roll hur sjuk jag än är ... kan fan vara hur kåt som helst när jag är sjuk.. men det längsta jag lyckats hålla ut är nog 1vecka - 2veckor...
men fasen, är man på semester så brukar man göra ett par "toalettbesök ibland" eller ronka så fort man får en ytterst liten chans..:D

//// Emmet
 

Aurvang

Ny medlem
Kön
Man
En vecka eller nåt tror jag. Precis när jag hade börjat att min ny medicin. Bieffekten på den var att tappa sexlust och svårare att nå klimax. När man väl vart kåt så kunde man ju sitta i timmar...Då tröttnade man efter ett tag och kom inte förens kanske 2 veckor senare...

[}:)]
 
G

Guest

Gäst
3 dagar!!
Jag hade influensa men efter tre dagar gick jag in på toa,
då kunde jag inte hålla mej för jag hade sett en upphetsande film!
Men jag fick sån huvudvärk är jag sprutat att jag trodde att
huvvet skulle X-Plodera...men det va det värt ;)
 

Degen

Ny medlem
Kön
Man
For på lan i 5 dagar och FY FAN va kåt ja va när jag kom hem! Satan va skönt det var att runka då, som om man gjorde det för första gången!

Kåt som fan.....
 
Toppen