Svara på denna killar!

Corky

Medlem
Kön
Man
Det måste vara ca 2 veckor eller nått liknande
innan man föll för frestelsen :p
Får man inte runka och spruta blir man ju sjuk :D
 

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag förstår inte frågeställningen! Det kan väl inte finnas nåt meningsfullt i att avhålla sig från att runka!
Fel sätt att försöka utmärka sig!
 

daniximus

Medlem
Kön
Man
jag gick i tre veckor ungefär. Sen hade jag sex med min dåvarade tjej. Kan säg att de blev ett rejält sprut jag la över hennes bröst.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
När frugan och jag var nykära, är ju många årsedan, då hade vi så mycket sex att jag inte kände något behov av att runka, så då gick det säkert månader, men var ju inga problem då kuken ändå fick sitt. Nu kan det ske att jag gör uppehåll på en vecka, men då får man anstränga sig, gör ibland medvetna uppehåll om jag vet att jag har goda runkmöjligheter framför mig, då vill man ju vara stenkåt och fulltankad med sperma.:p
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
När frugan och jag var nykära, är ju många årsedan, då hade vi så mycket sex att jag inte kände något behov av att runka, så då gick det säkert månader, men var ju inga problem då kuken ändå fick sitt. Nu kan det ske att jag gör uppehåll på en vecka, men då får man anstränga sig, gör ibland medvetna uppehåll om jag vet att jag har goda runkmöjligheter framför mig, då vill man ju vara stenkåt och fulltankad med sperma.:p
Jo, som nykär fick man mera sex sv frun och automatiskt mindre runk. Resultatet blev detsamma dvs flera tömningar i veckan. Numera när sexet med frun går på sparlåga blir det mkt mera runk. Fortfarande efter 50 år lika ofta tömningar
 
Toppen