Svenska mostrar...

Playboy

Medlem
Kön
Man
Förstår inte riktigt vad du menar...kan bero på undermålig svenska. För övrigt tror jag att du är en trevlig person som det är lite synd om...
 

Master-Bate

Ny medlem
Kön
Man
Visst fan kan jag hålla med om att vissa texter kan vara lite kluriga att läsa igenom , men jag har förstått varenda gång. Man får också tänka på att dom flesta här antar jag skriver ganska sent på natten då man kan vara lite seg.

Hoppas detta var läsbart Playboy
 

Playboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Master-Bate

Visst fan kan jag hålla med om att vissa texter kan vara lite kluriga att läsa igenom , men jag har förstått varenda gång. Man får också tänka på att dom flesta här antar jag skriver ganska sent på natten då man kan vara lite seg.

Hoppas detta var läsbart Playboy

Det var läsbart.

Jag skall förklara mig lite, jag tycker att detta forum är kul, jag har inga problem med folk som har dyslexi, och jag är långt ifrån perfekt. Vad jag tycker är fel, är att detta forum borde vara ett seriöst ställe att diskutera onani på (onanera.se). Tyvärr verkar allt för många använda denna sajt för att tillfredställa sig, man ser inlägg hela tiden som tyder på detta t.ex. "kuken står som ett spett" osv. Dom som inte håller på med detta, låtsas vara tjejer eller ljuger om sina systrar/mostrar.

Det finns många intressanta, roliga och intelligenta inlägg här, men alla skit inlägg förstör tycker jag.

Nu skall jag sluta gnälla och ha roligt.
 

pojke88

Medlem
Kön
Man
Det här forumet är ändå till för sådant som inte passar i det offentliga rummet Playboy...så det är egentligen ingen mening att klaga på stavningen..även om jag också stör mig på den ibland. Men du behöver inte gå in här och läsa om du inte vill.:)
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Mycket gnäll och personangrepp...

Jag tycker iof också att nivån på en del inlägg är tveksamma, men det är ändå kul att läsa.
 

anton100100

Medlem
Kön
Man
Håller med playboy.... nu vill jag inte föstöa alla runkkfantasier som ni killar på detta forum tycks ha... men historierna, speciellt de med syrrona, är ju löngner... och det märks...!


Runka på ni bara!
 

Krokus

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Playboy

Jag har läst en hel del av de inlägg på detta forum, och konstaterar följande:

1) 95% Lögner (minst)

2) Usel svenska

3) Märkligt att alla har upplevt något pinsamt hos sin moster men att ingen har upplevt någonting hos sin faster, undrar vad en psykolog skulle säga om detta, dvs kopplingen till mamma men inte till pappa.

4) Jag förstår att det går utför för Sverige när 70% av den manliga befolkningen sitter och "runkar" framför datorn större delen av sin vakna tid. Medans den kvinnliga befolkningen verkar vara upptagen med att bli "sprutad" på, oftast av sin bror, enligt detta forum.

"Minds are like parachutes, they only function when they are open"


Du har så jävla rätt!

Gör en tjänst - ät en blomma!
 

BMRM

Medlem
Kön
Man
Jag backar upp Playboy till 100%, jag förstår precis vad han snackar om.

Antingen sällar man sig till Playboy och mig, och eventuellt Avslagen_Cola,
eller så är man s k 'white trash'. Och det är så himla himla sant.
 

Playboy II

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by BMRM


Jag backar upp Playboy till 100%, jag förstår precis vad han snackar om.

Antingen sällar man sig till Playboy och mig, och eventuellt Avslagen_Cola,
eller så är man s k 'white trash'. Och det är så himla himla sant.


Äntligen någon som förstår vad jag talat om. Jag blev antagligen avstäng för att jag var för kritisk eller så är det något fel på mitt lösenord, jag kan inte logga in som"Playboy" längre.
 

avve

Medlem
Kön
Man
Hmm, Spärrad pga denna tråd ?
Mycket bättre att ta tag i dom äckliga bilderna med rumpan som behöver akut kirurgisk hjälp.
Som det ser ut är du inte spärrad, kolla ditt passord igen.
 
Toppen