Ta tjejens sprut (sprutorgasm)

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Många tjejer gillar ju att suga killar och ta manens sperma i munnen.
Men hur ligger det till med att män tar tjejens srut i munnen om hon nu sprutar?
Det måste ju finnas någon som gillar att göra det. Man kan ju knappast komma undan att få det på sig om hon låter det komma.
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Men hur många tjejer kan få fontänorgasmer, eller är det mest att tjejen måste känna sig bekväm med situationen så att hon kan släppa loss??
 

LillaMy

Ny medlem
Kön
Kvinna
De män jag varit med har med glädje tagit mitt sprut i ansiktet :p. Generellt måste man nog som kvinna vara tillfreds med sig själv och verkligen kunna släppa loss. Har hört att det är lättare att få fontänorgasm efter att man fött barn. Så är det för mig, men vet inte om det verkligen stämmer med andra.
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
De män jag varit med har med glädje tagit mitt sprut i ansiktet :p. Generellt måste man nog som kvinna vara tillfreds med sig själv och verkligen kunna släppa loss. Har hört att det är lättare att få fontänorgasm efter att man fött barn. Så är det för mig, men vet inte om det verkligen stämmer med andra.

Då är det bara att hitta en tjej soch sätta igång då...;):D:oops:[:cool:]
Eller hitta en mogen kvinna som redan har fått barn.
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Ja, att få sprutet på sig skulle jag gå med på. Men jag vet inte om jag vill ta det i munnen/ansiktet. Men på mig i övrigt skulle vara riktigt uppkåtande:p
Tänk egentligen vad man borde hoppa till när man ligger och slickar och plötsligt sprutar hon på än. Man borde nog hoppa till om hon inte sagt något:D
 

TheSandman

Ny medlem
Kön
Man
Upphetsande tanke att få en tjej att spruta på mig, men inte säkert jag just vill ta det i munnen.
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag har aldrig lyckats med att få det i munnen till min stora förtret. En tjej jag var tillsammans med kunde få rätt häftiga fontänorgasmer, men aldrig när jag bara slickade henne. Var väl lite mitt fel också att jag inte tajmade henne ordentligt. Men som svar på frågan; ja, jag kan inte tänka mig något härligare än att få hennes fontän i munnen och hela ansiktet.
 

LillaMy

Ny medlem
Kön
Kvinna
Ja, att få sprutet på sig skulle jag gå med på. Men jag vet inte om jag vill ta det i munnen/ansiktet. Men på mig i övrigt skulle vara riktigt uppkåtande:p
Tänk egentligen vad man borde hoppa till när man ligger och slickar och plötsligt sprutar hon på än. Man borde nog hoppa till om hon inte sagt något:D

Hmm, vad ska man göra då. Säga åt orgasmen att vänta lite bara, så att man hinner berätta att den är på g ;).

Jag har inget behov av eller blir mer upphetsad av att han tar det i munnen, men tar han det på sig, tex i ansiktet, visar han verkligen att han älskar mina kroppsvätskor lika mycket som jag älskar hans..
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Hmm, vad ska man göra då. Säga åt orgasmen att vänta lite bara, så att man hinner berätta att den är på g ;).

Jag har inget behov av eller blir mer upphetsad av att han tar det i munnen, men tar han det på sig, tex i ansiktet, visar han verkligen att han älskar mina kroppsvätskor lika mycket som jag älskar hans..[/quote]

Hee, nää. Jag menar att man märker ju om det går för tjejen. Me nom ma ninte gör det och hon sprutar så borde man ju nästan hoppa till av vad som händer...
 

wankwank

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker det är riktigt trevligt att få fontänorgasmer i munnen. :p


Faktum är att tösen min sprutar VARJE GÅNG hon kommer, och det är inga små fontäner heller. Nackdelen är att jag får byta lakan i sängen på tok för ofta. Jag funderar på att inhandla någon form av latextäcke eller liknande som är lätt att skölja av.
 

wankwank

Ny medlem
Kön
Man
Jag har funderat på handduk, men det skulle nog behövas minst tre sådana, och det blir snabbt handduksbrist i garderoben. ;)
 
Toppen