Ta tjejens sprut (sprutorgasm)

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Faktum är att tösen min sprutar VARJE GÅNG hon kommer, och det är inga små fontäner heller. Nackdelen är att jag får byta lakan i sängen på tok för ofta. Jag funderar på att inhandla någon form av latextäcke eller liknande som är lätt att skölja av.[/quote]

Jag har samma problem med mina fontäner...allt blir genomblött, handdukar, lakan inkl. madrassen...inget skoj att behöva tvätta efter varje knull..men nuförtiden försöker vi verkligen hålla inne kuken lr vad det nu är som används, då vi tröttnat rejält på allt blött. Pojkvännen har aldrig riktigt gillat mina sprut men nu har även jag blivit lite trött på dom:p
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har samma problem med mina fontäner...allt blir genomblött, handdukar, lakan inkl. madrassen...inget skoj att behöva tvätta efter varje knull..men nuförtiden försöker vi verkligen hålla inne kuken lr vad det nu är som används, då vi tröttnat rejält på allt blött. Pojkvännen har aldrig riktigt gillat mina sprut men nu har även jag blivit lite trött på dom:p

Ni får ta och köpa fetishlakan? [:cool:] Jag har aldrig upplevt en fontänorgasm, så jag vet inte hur det blir i längden... Men för stunden verkar det härligt:p:oops:
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Många tjejer gillar ju att suga killar och ta manens sperma i munnen.
Men hur ligger det till med att män tar tjejens srut i munnen om hon nu sprutar?
Det måste ju finnas någon som gillar att göra det. Man kan ju knappast komma undan att få det på sig om hon låter det komma.
Om min fru kunde spruta så hade jag lätt tagit det i munnen och svalt! Älskar safterna från hennes sjöblöta fitta och borde gilla sprutet ännu mer. Tittar på en hel del klipp när kvinnor sprutar, kissar för den delen, och det är sällan män tar det i munnen och än mindre sväljer vilket är en skam.(n):mad:
 

Vonsace

Ny medlem
Faktum är att tösen min sprutar VARJE GÅNG hon kommer, och det är inga små fontäner heller. Nackdelen är att jag får byta lakan i sängen på tok för ofta. Jag funderar på att inhandla någon form av latextäcke eller liknande som är lätt att skölja av.

Onanerar du och tösen tillsammans?
 

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Faktum är att tösen min sprutar VARJE GÅNG hon kommer, och det är inga små fontäner heller. Nackdelen är att jag får byta lakan i sängen på tok för ofta. Jag funderar på att inhandla någon form av latextäcke eller liknande som är lätt att skölja av.

Jag har samma problem med mina fontäner...allt blir genomblött, handdukar, lakan inkl. madrassen...inget skoj att behöva tvätta efter varje knull..men nuförtiden försöker vi verkligen hålla inne kuken lr vad det nu är som används, då vi tröttnat rejält på allt blött. Pojkvännen har aldrig riktigt gillat mina sprut men nu har även jag blivit lite trött på dom:p
[/QUOTE]
 

Sven ludenhjälm

Ny medlem
Ålder
65
Kön
Man
Vi fick bädda med galon/barn madrasser efter min sambos fontänorgasmer.Lite jobbig att bädda nytt varje morgon men jag älskade henne för det.Vi är tyvärr inte tillsammans längre men minnet finns kvar.
 
Hade en flickvän som fick otroligt både många och ibland väldigt stora.

Fick de aldrig i ansiktet men älskade känslan under sexet, gärna missionären typ fast lite upp på armarna och få känna hur hon både kramade om mig inne i henne och känna hur hon sprutande rakt på mig stark ovanför min rakade kuk.

Åh saknar det verkligen nu när jag kom att tänka på det
 

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
första gången jag upplevde en fontän så satt ja på knä och slickade henne som satt i en snurr fotölj med benen upp på armstöden,, och jag slickade och så skvättade det till och jag fick full käften med nånting och jag svalde nog en klunk av det åxå som att få en halv hink vatten i fejset,, fortsatte slicka och en runda till,, sen fick hon vila lite hon skakade säkert 20 min efteråt innan hon ville knulla
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
jag brukar slicka fittan och samtidigt ha två fingrar i fittan och vinkla dom mot g punkten. när hon är på väg att få orgasm, så drar jag ut dom hastigt. slutar att slicka och öppnar munnen och hon sprutar i min mun...... bästa som finns att ta det i munnen.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag fantiserar ofta och drömmer om en tjej eller kvinna som får fontänorgasmer.
Jag skulle gladeligen vilja bli härligt och sexigt nedsprutad och få duscha i hennes orgasmer.
Få hennes sprut över ansiktet, i munnen, över kläderna, över frukostbordet och vartän hon än lyckas spruta.
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har inga problem att få fontänorgasmer(eller mer som en fors som rinner ur fittan).
Men dom flesta killarna(och tjejerna) gillar det. Någon har tyckt det varit lite läskigt första gången, men sen har dom ofta velat ha mera :).

Om rätt person tar på mig, på rätt sett o tillfälle. Så kan det börja rinna ur mig.
Inte alltid helt problemfritt;)..haha. Men ändå underbart.
 
Toppen