Tittat på när andra har sex..

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och min fru har ju börjat med partnerbyte senaste åren, så har både sett och blivit sedd.

Annars är det ju det där klassiska när man var yngre och åkte utomlands med kompisarna. Alltid var det någon som tog med sig ett ONS hem på kvällarna. Inte ovanligt man vaknade av att det stönades från sängen bredvid, eller att man helt enkelt knullade i samma rum med varsin partner.
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
En av mina största kinks är att i lugn och ro, gärna med en whisky i handen, se när min fru blir knullad både länge och hårt av en ung och välutrustad kille. Hon gillar det också och killarna brukar även de vara väldigt uppskattande :)
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Har varken sett andra eller själv haft sex inför andra, men däremot runkat inför andra


Nu har jag fått se när ett par knullade i samma soffa som jag satt. Tog fram min kuk och runkade ganska direkt, vilket var uppskattat av dem. Var grymt häftigt att sitta och runka, medans han knullade hennes fitta, och hon kollade på mig när jag runkade. Sen tog han henne på köksbordet, för att avsluta i sängen, där han och jag sprutade på henne samtidigt
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Nu har jag fått se när ett par knullade i samma soffa som jag satt. Tog fram min kuk och runkade ganska direkt, vilket var uppskattat av dem. Var grymt häftigt att sitta och runka, medans han knullade hennes fitta, och hon kollade på mig när jag runkade. Sen tog han henne på köksbordet, för att avsluta i sängen, där han och jag sprutade på henne samtidigt
Det skulle man ju vilja uppleva
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Bara sett på avstånd på nakenbadet . Skulle görna se live nära

Har sett några gånger folk som haft sex på avstånd. Men att sitta i samma soffa, sitta så nära att man kan hålla ner hennes ben när han knullar henne. Se han stenhårda kuk åka ut och in i hennes fitta......wow så grymt. Måste erkänna att jag hade väldigt svårt att inte spruta för tidigt
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Har sett några gånger folk som haft sex på avstånd. Men att sitta i samma soffa, sitta så nära att man kan hålla ner hennes ben när han knullar henne. Se han stenhårda kuk åka ut och in i hennes fitta......wow så grymt. Måste erkänna att jag hade väldigt svårt att inte spruta för tidigt
Har aldrig haft förmånen att vara så nära. Däremot har jag haft samlag med en kvinna medans maken stod bredvid och filmade.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag känner ett hett bögpar som snackade om att de kanske ville ha nån som tittade på medan de hade sex. Jag ville gärna uppfylla deras fantasi. Jag försökte dessutom övertala dem att låta mig filma och redigera en nice p-video åt dem. De var rätt tända på idéen men tyvärr blev det aldrig av. (n)
 
Last edited:

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag känner ett hett bögpar som snackade om att de kanske ville ha nån som tittade på medan de hade sex. Jag ville gärna uppfyllt deras fantasi. Jag försökte dessutom övertala dem att låta mig filma och redigera en nice p-video åt dem. De var rätt tända på idéen men tyvärr blev det aldrig av. (n)

Hade nog inte varit men grej dock, men som tur är, är vi alla olika :)
 
J

JethroTull

Gäst
En enda gång har jag haft nöjet att se ett knullande par. Efter en fest, alla droppar av och somnar, även jag, som dock vaknar av det här paret som INTE kan låta bli varandra. Ville inte gå miste om showen så jag skötte det snyggt genom att med kisande ögon "ta för mig" av vad som spelades upp där borta i den lätt gnisslande soffan...
 
Toppen