Tjeckisk Glory hole

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Cityswingers 2 har ett event ”Tjekkisk Glory Hole” på gång snart. Är det någon som vet vad det är? Några egna liknande erfarenheter?
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag killgissar på att det är omvänt för kvinnan, alltså att hon kan vara fastbundne, men i vilket fall som helst att fittan är synlig och tillgänglig så att männen kan knulla henne. Hon får massor med skön kuk, men vet inte av vem.

Finns sådana klipp på porrsidorna i alla fall.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag killgissar på att det är omvänt för kvinnan, alltså att hon kan vara fastbundne, men i vilket fall som helst att fittan är synlig och tillgänglig så att männen kan knulla henne. Hon får massor med skön kuk, men vet inte av vem.

Finns sådana klipp på porrsidorna i alla fall.
Tror att du har rätt!
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Såna här lekar har börjat locka mig mer och mer, men har aldrig varit med om det... Borde försöka ta mig till någon lämplig klubb där man är välkommen som ensam kille, kanske...
 

spikes

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
Om det är som ni tror så vore det definitivt något för mig. Dock under förutsättning att kondomtvång råder. Annars får det stanna vid en mysig sexfantasi som jag får ta till när jag har sex på egen hand.
Ha alltid med ett förkläde som kan hålla koll på folk. Alltid, i såna situationer.
 

Snafft

Medlem
Kön
Man
Helt riktigt. I alla sådana här situationen ska man alltid ha en Wingman.
Swingersklubbarna är rätt så harmlösa. Det är en hög med kåta människor bara som respekterar varandra och det är rätt trevligt även utanför sexakterna faktiskt. Besök dem, som singelkille, det går fint Om inte annat så bara för att se på och bekanta sig. GB-kvällarna är ju nästan ligg-garanti om man gillar det, men det funkar ofta att vara med ett par t ex eller ge sig in i en ormgrop :) Behövs ingen wing. Respektera andra och du blir själv respekterad.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Swingersklubbarna är rätt så harmlösa. Det är en hög med kåta människor bara som respekterar varandra och det är rätt trevligt även utanför sexakterna faktiskt. Besök dem, som singelkille, det går fint Om inte annat så bara för att se på och bekanta sig. GB-kvällarna är ju nästan ligg-garanti om man gillar det, men det funkar ofta att vara med ett par t ex eller ge sig in i en ormgrop :) Behövs ingen wing. Respektera andra och du blir själv respekterad.
Men i just den situationen som diskuteras i denna tråd är det tänkt att kvinnorna ska spännas fast. Då är det bra med wingman.
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Det är så sexigt!
Himmel så mysigt det ser ut! Jag älskar när det blir öppet och så naturligt att man samlas och spexar ihop! Det blir så avskalat och naturligt på ett sätt! :)
Alla njuter och har det bra! :)
Håller helt med, det är därför jag saknar Köpenhamnsklubbarna så mycket!
 
T

Tophat

Gäst
Cityswingers 2 har ett event ”Tjekkisk Glory Hole” på gång snart. Är det någon som vet vad det är? Några egna liknande erfarenheter?
Jag har jobbat i Prag i nästan två år och en av mina Tjekkiska arbetskamrater visade mig ett ställe där kvinnorna satt på rad efter Emma vägg visade fittan i ett runt hål i väggen och det var bara att betala och gå in och knulla eller smeka fittan jag tror att det kostade 1000 Tjekkiska kronor i inträde.
Det fanns också ett par ställen där man kunde betala för att få vara med om ett Tjekkiskt Gang Bang cirka 25 killar och en kvinna.
Det finns filmer på nätet om dessa aktiviteter för den som är sugen på att titta
 

Snafft

Medlem
Kön
Man
Jag har jobbat i Prag i nästan två år och en av mina Tjekkiska arbetskamrater visade mig ett ställe där kvinnorna satt på rad efter Emma vägg visade fittan i ett runt hål i väggen och det var bara att betala och gå in och knulla eller smeka fittan jag tror att det kostade 1000 Tjekkiska kronor i inträde.
Det fanns också ett par ställen där man kunde betala för att få vara med om ett Tjekkiskt Gang Bang cirka 25 killar och en kvinna.
Det finns filmer på nätet om dessa aktiviteter för den som är sugen på att titta
Har du tips på nåt sånt ställe?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har jobbat i Prag i nästan två år och en av mina Tjekkiska arbetskamrater visade mig ett ställe där kvinnorna satt på rad efter Emma vägg visade fittan i ett runt hål i väggen och det var bara att betala och gå in och knulla eller smeka fittan jag tror att det kostade 1000 Tjekkiska kronor i inträde.
Det fanns också ett par ställen där man kunde betala för att få vara med om ett Tjekkiskt Gang Bang cirka 25 killar och en kvinna.
Det finns filmer på nätet om dessa aktiviteter för den som är sugen på att titta

Aah!! Är de därifrån de porrfilmerna kommer ifrån. Jag älskar dem :D
 
T

Tophat

Gäst
Ja det är det och jag älskar zhsng Bang filmerna på internet om tjeckisk gang bsng ingen använder kondom alla sprutar sin sperma rakt in i fittan och det rinner sperma ur fittan!!!
Jag blir jätte kåt när jag tittar på dom kulen blir jätte hård och åter cum rinner ur staken!
 
Toppen