Tjejer/kvinnor tillsammans

Status
Stängd för vidare inlägg.

Aaerouh

Medlem
Kön
Man
En av mina favoritfantasier är att få se två eller fler tjejer onanera och vara riktigt kåta tillsammans. Jag har ju förstått att det inte är alls lika vanligt med kompis-onani bland tjejer som bland hannar, men!
Jag tar tacksamt emot tips och länkar.

Visst har jag hittat en del, men de är nästan alltid webcam-show eller på annat sätt uppenbart iscensatt. Det är inte helt lätt att förklara, men jag har svårt att gå igång på sådant. Jag drömmer om "äkta vara" där det alltså inte handlar om något showande, anpassat till en tänkt åskådare.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
En av mina favoritfantasier är att få se två eller fler tjejer onanera och vara riktigt kåta tillsammans. Jag har ju förstått att det inte är alls lika vanligt med kompis-onani bland tjejer som bland hannar, men!
Jag tar tacksamt emot tips och länkar.

Visst har jag hittat en del, men de är nästan alltid webcam-show eller på annat sätt uppenbart iscensatt. Det är inte helt lätt att förklara, men jag har svårt att gå igång på sådant. Jag drömmer om "äkta vara" där det alltså inte handlar om något showande, anpassat till en tänkt åskådare.

Uppsök xhamster.com och efterfråga "Girls out west lesbian", "Abbey Winter" samt "Lesbian amateurs", till att börja med.
Surfar du runt i dom godsakerna, så lär sej algoritmerna vad du gillar.
God jaktlycka!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Tack för responsen!
Det låter ungefär som vad jag gjort hittills. Lesbisk porr kan ju vara väldigt het och trevlig, men jag var mera ute efter tjejer som onanerar tillsammans men var för sig. Samt att jag inte går igång när det blir "uppvisning" eller show för en kamera.

Men om du nu letar ordentligt...., så hittar du samma godis och säkert mycket mer än det jag hittat och lagt som mina favoriter i min Xhamster-profil. :p;)
 

kuuken

Medlem
Jag tror alla filmer på nätet där tjejer onanerar tillsammans är fejk. Min upplevelse är att när vi tjejer någon enstaka gång onanerar tillsammans så vill vi inte ha åskådare. Vi gör det ju för vår egen njutning och inte för att vara killars runkobjekt.

Låter rimligt. Tjejerna i i filmerna får väl (förhoppningsvis) betalt, men om du menar att de skulle göra det tillsammans spontant så håller jag med. Mindre troligt att några "äkta sessioner" hamnar på nätet till allmän beskådan. Det hindrar inte att jag (också) tycker att en sådan scen kan vara otroligt upphetsande ... iaf om den känns äkta. Vet inte varför, egentligen. Jag går igång väldigt mycket på tjejer som har det skönt - både på film och IRL (dvs min kära partner <3)

Vet inte riktigt varför det är så... alltså vad gäller film (att jag njuter av min partners njutning är ju självklart!) Men det verkar gälla många killar. Som tänder både på tjejers pullande och lesbiskt sex.

Gissar att ni tjejer sällan eller aldrig kollar på killar som runkar tillsammans? :)
 
T

Tophat

Gäst
En sommardag för sen fick min sambo vara med om lite tjej sex, vi låg nakna på filten på en filt i solen på nakenbadet och njöt av solens varma strålar när det kom en något äldre kvinna ner på badet och klädde av sig naken en bit från oss. Hon hade en fin kropp lite lagommullig och stora bröst.
Efter en sund så började hon att smeka sig mellan låten och jag sa till min sambo att du kan väl hjälpa henne till orgasmen OP h hon svarade att det skulle vara hälogy, såhon säg över till hennes filt och hjälpte henne med att smeka hennes fitta och efter en stund så kröphon ner mellan henneslår och började att slicka hennes forts och det såg så skönjt att jag vart tvungen att börja runka min hårda kuk!
Jag hörde hur hon stönade och kom flera gånger, sen köpman sambo upp mot hennes ansikte med särade ben och sänkte sitt underliv mot hennes mun och kvinnan började att slicka och suga på min sambos stora klitta tills hon kom några gånger!
Sen kunde jaginte hålla mig längre utan jag kröp över till dom och vi hade en underbar trekant!
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har onanerat tillsammans med en tjej. Men vi har gjort det många gånger.
Det är aldrig försent att pröva fantasier. Du kanske kan träffa rätt tjej här på sidan för att se om fantasin är lika mysig i verkligheten....
Jag har en vän som ganska ofta onanerade ihop med sina kompisar när hon var i övre tonåren. De kunde sitta och inte ha nåt särskilt att göra. ”Äsch, vi kan väl lika gärna onanera”, sa de, och så gjorde de det. De gjorde det också på varandra och utmaningen var att göra det så skönt för den andra att hon inte kunde vara tyst, medan den andras utmaning var att inte avslöja sin njutning.
Det finns ingen annan tjej som jag kan prata så öppet och ärligt om sex med som med henne. Hon vet allt om min onani och mitt sexliv. Kul med såna tjejkompisar :)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vad jag förstått så onanera kvinnor ibland tillsammans när de är i de över tonåren, inte så att de smeker varandra om det inte är lesbiska.
Min sambo brukar ibland titta på kvinnor i omklädningsrum och sådant och sedan säga till mig vilken vacker fitta hon hade eller en hårig mus. Min sambo skulle aldrig ha sex med någon annan kvinna men onanerat har hon gjort när hon var yngre, vi har även haft en trekant med en extra kvinna när jag har sex med den andra kvinnan onanerar min fru brevid.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kanske skall lägga till att både jag och min fru onanera rätt ofta antingen ensamma eller tillsammans jag gör det hemma. Min fru skippar lunchen ibland och bokar vilorummet eller hittar en större toalett. Fast det tar bara några minuter så har hon kommit en gång.
Men enligt var hon berättat brukar det inte räcka. Men jag undrar var nästa person på toaletten kan tro kanske det kan känna lukten av fitta. Men min fru tror att hon inte är ensamma om att onanera på toaletten så vems fitta är svårt att avgöra. Tycker man kan vänta tills man kommer hem men är man tillräckligt kåt är det kanske svårt att vänta.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har nästan bara onnat med andra tjejer i sammanhang där killar varit med. Har inte direkt kommit i feeling att onna med en annan tjej 'ensamma', då har det mer blivit sex hela vägen, men nu när jag skriver det så kan jag förstå det laddade i situationen...hmmm...det här behöver jag fundera på :)
 

jooonas

Ny medlem
Kön
Man
Ingen som har lite trevliga länkar till tjejer som onanerar tillsammans..? Helst nåt där det iaf ser ut som att det inte är uppgjort med skådisar.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ingen som har lite trevliga länkar till tjejer som onanerar tillsammans..? Helst nåt där det iaf ser ut som att det inte är uppgjort med skådisar.

Refererar till min egen posting tidigare i tråden:
* sök upp Girls out west och Abby Winters. Enligt min uppfattning de bästa Girl/Girl-clipen.
* på min xhamster.com-profil har jag samlat de 30-40 jag tycker bäst om. Kommentera dom gärna.....

/ I
 

jooonas

Ny medlem
Kön
Man
Refererar till min egen posting tidigare i tråden:
* sök upp Girls out west och Abby Winters. Enligt min uppfattning de bästa Girl/Girl-clipen.
* på min xhamster.com-profil har jag samlat de 30-40 jag tycker bäst om. Kommentera dom gärna.....

/ I

Gillar dom också, men vill ha mer fokus på just att dom onanerar själva, och inte gör saker på varandra
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen