Tjejer/kvinnor tillsammans

Status
Stängd för vidare inlägg.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Om kvinnor onanerar tillsammans är det väl oftast utan en man närvarande. Hade en flickvän vän som enligt henne själv inte ville ge upp sin flickvän. Enligt henne var jag tvungen att acceptera det jag kunde kanske få var med någon gång.
Vet inte ifall jag kan kalla det onani det hade ju sex med varandra. Men inga leksaker det var brösten och klitorisen behövde inte ha något i sig. Men jag fick ha sex med båda två gånger och det gillade.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Undrar hur ofta det händer är så klart olika, när jag var yngre knappt könsmogen runkade jag och en del kompisar tillsammans. Någon gång lyckades vi få med en ung tjej också, tjejerna verkade redan ha koll på vad de gjorde även om de också var unga. Var intressant att se på när man utvecklades fick könshår och även kuken växte. Tjejerna blev mer blyga men badade gärna eller solade utan topp, men mer fick man inte se. Nästan mer upphetsande att fantisera om en del kvinnor nakna än få se allting, kanske därför jag runkade tex Pernilla Wahlgren medans polarna använde Samantha Fox.
Fast då hade man börjat spruta och runkade nästan varje dag men då i ensamhet.
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Min sambo är bi och gillar kvinnor också, för någon vecka sen frågade hon om jag ville följa med hon skulle träffa två sina väninnor men jag fick inte vara med utan bara titta när dom hade sex med varandra. Dom klädde av sig nakna och kröp upp i den stora dubbelsängen och började med att kusss varandra och smeka skötens på varandra, dom slickade och säg både brösten och skötet.
Efter en stund så tog en av kvinnorna på sig en strap on och dom turades om att knulla varandra och vid laget så hade jag klätt av mig naken och satt och runkade då en av kvinnorna före slog att dom skulle sätta på mig i smaken med sin strap on vilket dom gjorde också och samtidigt så sög min sambo min kuk och det var underbart upphetsande.
Så jag föreslog att vi skulle göra om det någon gång!!!
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag onanerade ofta med en tjejkompis i mellanstadiet men även hemma för mig själv. Under en period hade jag även en killkompis som visade hur han brukade göra om jag visade hur jag gjorde.
Det mesta jag lärt mig om det kom vid den tidpunkten då jag även såg mina föräldrar, ensamma eller tillsammans.
 

AndreasN

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag onanerade ofta med en tjejkompis i mellanstadiet men även hemma för mig själv. Under en period hade jag även en killkompis som visade hur han brukade göra om jag visade hur jag gjorde.
Det mesta jag lärt mig om det kom vid den tidpunkten då jag även såg mina föräldrar, ensamma eller tillsammans.
Intressant! Hur reagerade du när du såg din pappa onanera? Frågar eftersom min dotter kom på mig då jag runkade och sedan dess inte vill träffa mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen