Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

A

Atomic

Gäst
Min kuk hade vaknat långt innan mig. Undra vad jag har drömt inatt. Han skriker efter att jag ska ta hand om honom. Så kåt!

happypancrase

Ny medlem
Min förväntade tömning av all sperma som finns på lager blev avbruten för en liten stund sedan, hann tömma 1/3 av sperman, den är jobbig.

Var beredd på en utdragen tömning och orgasm men icke.

Jag upptog tågets toalett någon minut för länge och sände live. Så vart det dålig mottagning på signalen och jag blev utloggad mitt i det härliga....

Så min fina kuk ligger och pirrar av kåthet och säcken är fortfarande full av sperma..

RunkGubbe

Välbekant medlem
Runkar varje morgon i en timma. Länge är så skönt. Bygga upp orgasmen, gillar att titta på andra som runkar. Smeker min kropp. Slickar lite försats. Njuter hejdlöst.
Mmm ja varje morgon börjar med runk, kuken kan bara inte vara utan det. Blir skönt kåt av läsa lite sexnoveller, smeker och smakar mmm njuter fullt ut

Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
68
Kön
Man
Runkar varje morgon i en timma. Länge är så skönt. Bygga upp orgasmen, gillar att titta på andra som runkar. Smeker min kropp. Slickar lite försats. Njuter hejdlöst.
Har du så gott om tid så du kan ägna en hel timma åt onani varje morgon?
Jag runkar också dagligen. Både morgon och kväll och ibland även på dagen. Långt ifrån sprut varje gång, men på morgonen blir det oftast bara en snabb runk då jag också passar på att tvätta kuk och ollon med barnolja. Mycket lättare att göra det med en styv kuk. Blivit rekommenderad av läkare att använda olja i stället för vatten, då jag fick problem med torrsprickor. Ett tips till er andra där ute!

Toppen