Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

happypancrase

Ny medlem
Min förväntade tömning av all sperma som finns på lager blev avbruten för en liten stund sedan, hann tömma 1/3 av sperman, den är jobbig.

Var beredd på en utdragen tömning och orgasm men icke.

Jag upptog tågets toalett någon minut för länge och sände live. Så vart det dålig mottagning på signalen och jag blev utloggad mitt i det härliga....

Så min fina kuk ligger och pirrar av kåthet och säcken är fortfarande full av sperma..
 

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkar varje morgon i en timma. Länge är så skönt. Bygga upp orgasmen, gillar att titta på andra som runkar. Smeker min kropp. Slickar lite försats. Njuter hejdlöst.
Mmm ja varje morgon börjar med runk, kuken kan bara inte vara utan det. Blir skönt kåt av läsa lite sexnoveller, smeker och smakar mmm njuter fullt ut
 
Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Runkar varje morgon i en timma. Länge är så skönt. Bygga upp orgasmen, gillar att titta på andra som runkar. Smeker min kropp. Slickar lite försats. Njuter hejdlöst.
Har du så gott om tid så du kan ägna en hel timma åt onani varje morgon?
Jag runkar också dagligen. Både morgon och kväll och ibland även på dagen. Långt ifrån sprut varje gång, men på morgonen blir det oftast bara en snabb runk då jag också passar på att tvätta kuk och ollon med barnolja. Mycket lättare att göra det med en styv kuk. Blivit rekommenderad av läkare att använda olja i stället för vatten, då jag fick problem med torrsprickor. Ett tips till er andra där ute!
 

DrunkOnCum

Aktiv medlem
Ålder
32
Kön
Man
Vaknade stenhård med försats droppande från ollonet efter en riktigt porrig gangbang dröm där en efter en tryckte in sina feta kukar i mig.. nu ska jag avsluta med min nya Quickshot fleshlight
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hård smekte den när jag tittade på Bianca, kom inte till Bianca hade det varit mamma Pernilla hade jag nog sprutat. Bianca har snygga ben men nu hade hon Jeans.
Klart hon är program ledare för sitt egen show och hon gör den för att folk skall titta på henne och onanera, fast hon är ju väldigt öppen med att hon själv gör det.
 

malmörunk

Medlem
Ålder
44
Kön
Man
Har du så gott om tid så du kan ägna en hel timma åt onani varje morgon?
Jag runkar också dagligen. Både morgon och kväll och ibland även på dagen. Långt ifrån sprut varje gång, men på morgonen blir det oftast bara en snabb runk då jag också passar på att tvätta kuk och ollon med barnolja. Mycket lättare att göra det med en styv kuk. Blivit rekommenderad av läkare att använda olja i stället för vatten, då jag fick problem med torrsprickor. Ett tips till er andra där ute!
låter som du har format en väldigt skön morgonrutin. brukar själv runka i duschen varje morgon, inte till avslut nödvändigtvis, men när jag ändå ska löddra och raka så... som du säger, det är lättare när den är styv.
 
Toppen