Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vaknade slak men blev snabbt styv efter lite pillande. Passade på att tvätta ollonet och förhuden med barnolja. Så mkt lättare i styvt tillstånd. Slak nu igen men det blir mer runk när frun gått till jobbet och jag har egentid i soffan
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vaknade vid 8-tiden och var kissnödig så steg upp och tömde blåsan. På väg tillbaka till sängen tog jag fram min tjocka gummiring och trädde den över kuk och pung ocj la mig i sängen igen. Efter en stunds lek med kulorna och ollonet så hade jag ett hårt stånd som jag runkade friskt. Men ska träffa en runkkompis på måndag kväll så håller inne med sprutet till dess.....
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hehe för mig slutar det alltid med att hon hjälper till att avsluta det på något sätt, ibland bara genom att flasha bröst eller rumpa och titta på tills jag sprutar, men allra oftast hjälper hon mig med att bjuda på en avsugning.
Ser nu att vi är från vitt skilda generationer. Att se på porr är totalt otänkbart för frun, så även att ligga för öppen åskådan och onanera. Kommer icke på tal!
Tyvärr, får jag förståss säga då jag gärna hade haft en mera frigjord kvinna. Men allt är inte sex i ett äktenskap utan så många mer parametrar som styr.
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Ser nu att vi är från vitt skilda generationer. Att se på porr är totalt otänkbart för frun, så även att ligga för öppen åskådan och onanera. Kommer icke på tal!
Tyvärr, får jag förståss säga då jag gärna hade haft en mera frigjord kvinna. Men allt är inte sex i ett äktenskap utan så många mer parametrar som styr.
Det har du helt rätt i många parametrar som spelar in :)
 
Toppen