Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Äntligen skönt omhändertagen av både händer och kukvibrator. Så underbart skönt. Tacket kom i form av riklig med försats, Så gott
 

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Har edgat lite sporadiskt i några dagar, igår blev det dock bara direkt jag vaknade och sen först efter att nyårsfirandet var över så egentligen bara en gång igår. Idag har det producerats försats samt rakats.
Är så där härligt kåt men avvaktar med sprutet, var övertygad om att det var kört för en stund sen då jag verkligen trodde att jag gått över gränsen och tänkte köra en ruin men det stannade vid det där pirrandet innan sprut, ett gäng ryckningar, försats och en bultande kuk.
Får se om jag sprutar idag eller om jag väntar till imorgon när nya leksaken ska komma.
 

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev inget sprut igår, edgade i morse och nyss. Dag 4 med edging och försatsen börjar få en liten smak av av sperma emellenåt. Nya leksaken ligger på laddning men ska ta tre timmar. Har ett edgat och förväntsfullt stånd, hoppas leksaken ger mig ett härligt skönt sprut ikväll.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev inget sprut igår, edgade i morse och nyss. Dag 4 med edging och försatsen börjar få en liten smak av av sperma emellenåt. Nya leksaken ligger på laddning men ska ta tre timmar. Har ett edgat och förväntsfullt stånd, hoppas leksaken ger mig ett härligt skönt sprut ikväll.
Mycket nöje och njutning. Den kukvibratorn är så grymt skön tycker jag.
 

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Mycket nöje och njutning. Den kukvibratorn är så grymt skön tycker jag.
Var tvungen att göra ett torrtest så att säga, den smiter åt bra om ollonet så med lite glidmedel hoppas jag på att det blir riktigt skönt. Var ju ganska nice att låta flärparna gripa tag om förhuden runt ollonet och runka med den avstängd, blev ett lagom tryck mot ollonet. Du har ju snackat upp den så hoppas att det stämmer för mig också. :)
Fick iaf torka bort lite försats från den efter torrtestet.
 

Ekenkis

Aktiv medlem
Ålder
69
Kön
Man
Låg i sängen igår kväll och kollade på porr samtidigt som min sambo låg och sov bredvid. Fick ett skönt stånd, runkade sakta, edgade, men kom inte. Sparade mig till idag, så nu sitter jag här med ett skönt stånd på gubbkuken, läser, runkar och kåtar upp mig här på onanera. Sen blir det filmer på lite äldre kvinnor med stora bröst och härligt blöta kåta fittor. Visar nog upp mig på Dirtyroulette och runkar ihop med nån likasinnig. Du?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Låg i sängen igår kväll och kollade på porr samtidigt som min sambo låg och sov bredvid. Fick ett skönt stånd, runkade sakta, edgade, men kom inte. Sparade mig till idag, så nu sitter jag här med ett skönt stånd på gubbkuken, läser, runkar och kåtar upp mig här på onanera. Sen blir det filmer på lite äldre kvinnor med stora bröst och härligt blöta kåta fittor. Visar nog upp mig på Dirtyroulette och runkar ihop med nån likasinnig. Du?
Inget sex med sambon i morse då efter en så uppkåtande kväll?
 

Ekenkis

Aktiv medlem
Ålder
69
Kön
Man
Nej, hon går till jobbet tidigt. Jag är ju tidsmiljonär och runkar oftast dagtid. Men nu längtar jag mest till nakenbaden igen. Ligga och kolla på alla fina kukar, hård och slaka, alla lika fina.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Nej, hon går till jobbet tidigt. Jag är ju tidsmiljonär och runkar oftast dagtid. Men nu längtar jag mest till nakenbaden igen. Ligga och kolla på alla fina kukar, hård och slaka, alla lika fina.
Då förstår jag. Jag har aldrig sex med min fru på vardagar. Hon jobbar en dag i veckan och lite extra ibland. Dessutom sover hon dåligt så ingen idé att störa hennes sömn. Har kommit fram till att lördagsmornar är bäst. Dock blir det inte ofta. 1-2 ggr på en 2-månadsperiod som bäst numera....
 
Toppen