Tråden där du beskriver hur din kuk/fitta har det just nu

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Nöje och njutning blev det, riktigt skönt plus att synen med ollonet i en vibrerande pöl av sperma såg lite kul ut. :D
Riktigt trevligt att köra med den längre ner på skaftet också.
Ja, jag tycker den är underbar och precis det du skriver är så grymt skönt. Förrutom att spermapölen inte ser kul ut utan oerhört skön
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Sambon uttryckte en önskan om att ta mig med strapon i eftermiddag så värmer upp baken med en plugg under dagen vilket gör det svårt att inte smeka kuken lite imellanåt som jag gör precis nu medans jag känner hur pluggen spänner lite i baken ;)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Just nu är kuken liten o slapp och vilar tryggt i kalsongen tills det är dags att vakna nästa gång. I morse var den alert och stod i givakt och blev runkad en stund, dock inte till något sprut. Det spar vi på till en annan gång. Kanske i kväll?
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Sambon uttryckte en önskan om att ta mig med strapon i eftermiddag så värmer upp baken med en plugg under dagen vilket gör det svårt att inte smeka kuken lite imellanåt som jag gör precis nu medans jag känner hur pluggen spänner lite i baken ;)
Bytt till en lite större plugg som kan vibrera nu ;) hoppas att sambon kommer hem vid 15 som planerat :p
 
Toppen