Underbart!

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Har precis hittat hit och jag måste säga att det var det bästa surfandet jag gjort på länge!

Har det senaste halvåret upptäckt en ny sida hos mig själv, jag går och är ständigt kåt och längtande. Smeker mig själv till orgasm flera gånger per dag och har nu märkt att det tar mig längre tid att nå klimax numera, men att orgasmen blir desto starkare.

Någon annan som upplevt samma sak??
 

tzoom

Medlem
Kön
Man
Jag har faktist känt ungeför samma sak, o man får svar på det mesta man vill veta eller undrar över :D
 

redhead

Ny medlem
Kön
Man
Mmm jag håller med dig! Är oxå helt ny här men kan inte sluta sitta o läsa alla härliga inlägg från alla kåta människor... De e skönt att veta att det finns fler som e lika kåta som en själv.. *ler*
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Välkommen hit!:D
Man sitter ju å blir lite till sig i trasorna är man läser
här...så:

Min manlighet har blivit Grymt HÅRD sen jag slutade snusa+
att jag har börjat träna på riktigt igen... e 39 med ett stånd
som jag hade när jag var 16-17...
Men spruten blir bara bättre å bättre med åren.;)

[:eek:)]

Smisk! känslan som sitter i
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Det som är mest befriande här är att läsa att det finns så många andra kåta människor i samma situation som en själv. Jag får väl skylla på att min sexuella kurva är på topp (30+). Har också märkt att mina händer, min Delfin (liknar Kaninen) och lite andra leksaker kan lindra mitt begär, men det är en man med sin härliga kuk som behövs för att begäret ska stillas, och även då är det bara tillfälligt!

Att mer eller mindre ständigt gå omkring med en pulserande fitta och bultande klitoris är otroligt skönt!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Rödluvan, vad sägs om en mun, en tunga å två fasta händer...





Smisk! känslan som sitter i
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Doc H

Rödluvan, vad sägs om en mun, en tunga å två fasta händer...

Låter inte heller så dumt. Eller varför inte en 69:a med en dildo inblandad, älskar att bli knullad (av fingrar, dildo eller liknande) samtidigt som jag suger, men gärna av samma person (är nog lite för hämmad för att dra in en tredje person).

Vad hade du tänkt att göra med händerna förövrigt??:oops:
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Rödluvan mina händer skulle smeka hela din kropp..
kupa dem kring dina bröst, leka med dina bröstvårtor mellan tummen å pekfinger...
smeka din rygg å korsrygg, ner mot dina skinkor å lår.

69 å en bra leksak, kan inte bli bättre...kan tänka mig att din mun...




Smisk! känslan som sitter i
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Okej, Doc, då drar jag in dig i min fantasi:

Du står bakom mig, kysser mig lätt på halsen, låter tungan, leka samtidigt som du smeker mina bröst, nyper lite retsamt i bröstvårtorna. Hela min kropp reagerar omedelbart och jag stönar av välbehag. Jag hör hur din andhämtning blir tyngre och jag trycker mig mot ditt stenhåra stånd. Börjar smeka dig, knäpper upp dina byxor för att bättre komma åt.

Vrider mig runt och går ner på knä framför, leker med tunga och läppar över ditt ollon för att sedan ta din kuk i min mun och suga. Det är härligt, blir vansinnigt upphetsad och blöt av det, än mer när jag märker att du njuter av behandlingen.

Efter en stund drar du upp mig på fötterna igen, knäpper upp mina byxor och börjar smeka mig utanpå mina trosor. Jag darrar i hela kroppen, längtar, andas tyngre och tyngre, vrider mig. Så för du in dina fingrar under mina trosor så att du kommer i kontakt med min blöta, svullna och längtande fitta. Jag flämtar till av välbehag när du med lätta, cirklande rörelser börjar smeka min klitoris. Stönar av välbehag och vill bara ha mer, kan inte få nog av dina smekande händer.

Kåtheten tar överhanden på både dig och mig, mina byxor och trosor dras av i fart, jag böjer mig fram och ber dig knulla mig. Du är inte sen att anta den uppmaningen, och med ett stadigt tag om mina höfter tränger du in i mig, hårt och bestämt. Jag stönar högt och njuter av behandlingen i allra högsta grad. Du knullar mig hårt medan jag samtidigt masserar min klitoris. Det dröjer inte länge förrän vi båda exploderar i en orgasm som aldrig vill ta slut!

Efter en stunds vilande kan vi ta en 69a med leksak i beaktande...
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
och nu rödluvan sitter du med handen i trosorna och smeker din fuktighet, om du blir hälften så kåt av att skriva som jag blir av att läsa så halkar du runt på stolen snart, min stolthet är så styv och vibrerar lätt nu vill ha beröring.....

live to ride!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mmmm du e sååå vacker att se på, så skön att smeka, din kropp skälver när jag smeker dig.

kupar mina händer kring dina välformade bröst, fingrarn leker retsamt med dina styva bröstvårtor..
dom e såå hårda, du känner min hårda kuk mot din stjärt å korsrygg, jag kysser dig nafsar dig på halsen å nacken.

mina fingrar söker sig ner i dina trosor, damned du e såå härligt blöt å svullen, mina fingrar lekter smeksamt runt dit kön, dina svullna blygdläppar glider mellan fingrarna.
smeker sakta å retsamt runt din klitoris...

Du ber om att få mig djupt, jag e inte nödbed. Jag knullar dig hetsigt, hårt å djupt..
du e sååå skööön, känner hur jag bottnar dig, svårt att smeka din klitta lagom när du gör mig sååå dj...vla kåååt. men jag känner hur du kommer, kommer över mina fingrar å kuk, du tappar jag kontrollen totalt å fyller dig med sperma aaaaah.

Vi faller ihop på den stora sängen.. vi myser å drar sakta av varandra resten av plaggen..

Du e så fin där du ligger, smeker din kropp dina höfter, hela din kropp med smeksamt retsamma fingertoppar, Känner hur lusten kommer tillbaka.

Kysser dig, känner att du vill ha mer, kysser mig över din hals, smeker dig, dina bröst gillar att bli kyssta, du stönar av kättja, kysser din mage sakta ner mot dit venusberg.

Du e svullen å blöt å mina safter rinner sakta ur dig, mina läppar å tunga leker med dit yttre kön, dit klitta...

min kåthet tar över, jag kysser hela dit kön, med tunga å läppar...
åååh va härligt att se dig njuta, kysser dig djupt, lugnar ner rytmen å skriver små medelande med tungan över hela dit kön.. du lägger dig, känner din heta anderdräkt mot mitt pulserande ollon.
jag plockar fram G-punktsstaven å leker sakta på dit yttre kön
Du stönar så gott medan du låter min kuk glida min i din härliga heta mun..






Smisk! känslan som sitter i
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag slickar runt ditt ollon och tar in hela din kuk i munnen. Suger och slickar om vartannat samtidigt som du börjar knulla mig med staven. Gnyr av vällust av den underbara känslan. Har svårt att koncentrera mig på det jag gör när du knullar mig allt vildare och vekligen ger min g-punkt en omgång!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
sakta låter jag g-punktsstaven glida in in din kåtsvullna fitta, sakta glider den längre in samtidigt som jag startar vibrationen å ökar den långsamt...

Ååå kvinna du kan verkligen suuuga trodde aldrig att jag kunde bli så Hård så fort..
suger å slickar, å smakar på dit kön, det gör mig så kåta att du vrider dig av lust.

staven trycker nu hårt mot din g-punkt å min tunga å läppar leker runt i dina härliga fitta..
svårt å koncentrera sig.. smeker din styva bröstvårta med min lediga hand, du gillar när jag e lite små stygg mot dem... hör hu du flåsar.. känner hur din kropp skälver hur du spänner dig.
jag vet att du e nära nu....





Smisk! känslan som sitter i
 
Toppen