Underbart!

MissVanilla

Medlem
Kön
Kvinna
Håller med dej Rödluvan,går också ofta omkring med en fuktig fitta och en klitoris som styvnar och sväller.. är inne i en kåt period då fingrar och vibrator så gott som varje dag hamnar mot min bultande fitta.(är singel ,så en styv och skön kuk har tyvärr saknats ett tag nu) Sen jag hittade denna sida blir det ännu oftare eftersom jag blir inspirerad och upphetsad av alla sexiga inlägg,och det tänder mej att skriva om hur jag själv onanerar osv.
Så skönt med en sån här anonym sida att få tips och råd av,och att kunna skriva och läsa snuskiga heta saker och ingen vet vem man är!
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Så, är det då så att detta har att göra med att man blivit äldre, för jag kan inte påminna mig om att jag varit inne i en sådan här period förut. Jag menar, när jag smeker mig själv till orgasm efter orgasm och ÄNDÅ inte är ordentligt tillfredställd???

Det är en helt fantastisk, underbar känsla, men jag blir för sjutton nästan rädd för mig själv ibland. Fantasierna går på högvarv, helt klart!
 
G

Guest

Gäst
Bara att inse och acceptera , alla (normala) är lika kåta , gammal som ung ! Knulla /onanera och var glada så länge det funkar :)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Bara för att man är singel måste ju inte det innebära att man inte har sex, även om så ofta är fallet.

Vad gäller mina fantasier, finns det ett helt hav att ösa ur, de poppar upp när man minst anar det!
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by Rödluvan


Vad gäller mina fantasier, finns det ett helt hav att ösa ur, de poppar upp när man minst anar det!

Ja jösses - det är något som det bara blivit mer av med åren. (Och så är det ju ett bra sätt att fördriva tiden på jobbet med :) - att låta 10% av tankeverksamheten rulla på om sex, snygga kolleger osv osv...)

Och för att komma on-topic. Ja, många och starka orgasmer. Dock lite mindre sperma än när jag var yngre, men känslan är det inget fel på
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Varför är det då ingen som har berättat att det blir så här??? Borde ju ta bort åldersnojan för en helt del personen där ute menar jag.

En annan sak som jag märkt av är att jag har blivit betydligt känsligare med att känna när det går för killen. Har inget minne av att jag kännt det så här förut, men nu känner jag varenda liten sammandragning, känns nästan som om det är mig det går för! Är det här något som ni tjejer där ute känner igen??

Sen tror jag iofs att just den aspekten hänger mer ihop med graden upphetsning än med åldern, men vad vet jag.
 
Kön
Man
Originally posted by Rödluvan



En annan sak som jag märkt av är att jag har blivit betydligt känsligare med att känna när det går för killen. Har inget minne av att jag kännt det så här förut, men nu känner jag varenda liten sammandragning, känns nästan som om det är mig det går för! Är det här något som ni tjejer där ute känner igen??

Sen tror jag iofs att just den aspekten hänger mer ihop med graden upphetsning än med åldern, men vad vet jag.

Yes yes,jag känner igen det!Man känner mer och mer av hur killen har med! Visst är det skönt !

Måste säga att det var mycket trevligt att läsa om era fantasier! Mer sånt!
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by Fröken Höger
Yes yes,jag känner igen det!Man känner mer och mer av hur killen har med! Visst är det skönt !

Måste säga att det var mycket trevligt att läsa om era fantasier! Mer sånt!

Jo, det är sannerligen skönt! Ibland kommer det till den gränsen så att jag inte kan avgöra om det är "bara" han det går för eller om jag kommer också. En mycket anegnär känsla om än lite underlig. Eftersom jag aldrig fått orgasm genom enbart penetrering så veeeeet jag ju inte, men det spelar egentligen ingen roll, även om det inte går för mig rent tekniskt så är sammandragningarna där, den kittlande känslan och rödflammigheten! :)
 
Kön
Man
Rödluvan och Doc H:

Ni skriver mycket bra och upphetsande, man ser det framför sig.

Mycket är tråkigt med att bli äldre men kåtheten försvinner i alla fall inte.
 
G

Guest

Gäst
Åh bättre o bättre med åren! HUr ska detta sluta... Längtar efter att bli mognare... ;):p
 
Toppen