Underkläder!!

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
;) riktiga långkalsonger....årets första vinterpromenad i snöööö...underbart

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager innehåller bilder, inlägg, profiler, chat rum, kalender m.m
 

Annette

Medlem
Kön
Man
Tja, som jag nämnt i en annan tråd så har jag oftast trosgördel på mig. Det är bra för att få kläderna att sitta snyggt om man som jag är ganska bred om stjärten. Så idag har jag "pansarbrallor" :oops:[:cool:]

(plus behå, förstås - fast de matchar inte. Min trosgördel är vit, men behån är svart...)
 

Annette

Medlem
Kön
Man
Originally posted by pantyman

är "pansarbrallor" mysiga smeka genom?

Kille som gillar tjejer i sexiga fina undisar

Vet inte hur det är för en kille, och jag har inte blivit smekt av någon kille genom dem sedan jag började ha trosgördel (har väl varit för blyg, och fort tagit av mig den i stället) Men om jag gör det själv.... Ja, ganska så mysigt tycker jag
 

pantyman

Medlem
Kön
Man
Låter härligt Anette, man får nog testa det någon gång att smeka en tjej o trosgördel!!!!

Kille som gillar tjejer i sexiga fina undisar
 

Annette

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Kevlarsjälen

Kan inte nån lägga upp en bild på hur dessa "pansarbrallor" ser ut?

Så här kan de se ut:

http://i6.photobucket.com/albums/y233/O ... a323b8.jpg

De på bilden brukar kallas "byxgördel" på svenska - jag har några såna, men oftast brukar jag ha trosgördel (ungefär likadana, fast mer som vanliga trosor i formen, inga ben). Så kan de kallas "bum booster" och "shape-trosor" och allt möjligt...
 

Tyger

Medlem
Kön
Man
Originally posted by pantyman

är "pansarbrallor" mysiga smeka genom?

Kille som gillar tjejer i sexiga fina undisar

Jag har blivit pullad när jag haft trosgördel på mig ett par gånger. Det är rätt läckert. Tyget är så tjockt och hårt, så därför kan det visserligen bli litet taffligt... En bra gördel ska vara gjord med många sömmar så att tyget ligger dubbelt på flera håll (oftast just över fittan).

Men.... samtidigt är tyget så härligt slinkigt, och att gördeln har ett så stadigt grepp om mus o rumpa o alltihop gör att det blir något speciellt + att det känns lite extra för att det är lite skämmigt [:cool:] :oops: att ha trosgördel.
 
Toppen