Underkläder!!

Tyger

Medlem
Kön
Man
Originally posted by pantyman

inga fina undisar idag tjejer??

Kille som gillar tjejer i sexiga fina undisar

Tja, har haft en hård dag på jobbet (en sådan dag då man dessutom måste vara skapligt klädd), och skall inte göra något annat ikväll än att köra en kompis till flyget vid elvatiden...

Och då är en av poängerna med att ha trosgördel att det kan vara rätt skönt att ta av sig den en stund i hemmets lugna vrå. Så nu har jag inga andra underkläder än bh+stay-ups på mig :oops:[:cool:]
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Det var ser ju faktiskt riktigt läckert ut! Samtidigt måste jag hålla med 'tårtan', en bred rumpa är ju vacker!

Om man som kille får haka på underklädesdebatten så måste jag säga att jag förstår varför en del tjejer jag mött är så förtjusta i siden.

Under kostymen (som ju inte har så hög mysfaktor) så är det otroligt skönt att ha sidenkalsonger. Slipprigt och behagligt. Dessutom brukar det ha rätt bra bonuseffekt på tjejer när de blir varse.

Som kinderägg - tre överraskningar i en! De andra två då frågar vän av ordning; ja de ni, det är just överraskningar det ;)
 

Tyger

Medlem
Kön
Man
Tack för de uppmuntrande orden om bred rumpa!

Ja, siden är inte heller dumt...

(I själva verket håller jag nog mest på att spamma för att försöka puffa över getens äckliga bild till en annan sida). Men det är kul att prata underkläder. En annan sak jag undrar litet om, är vad män har för åsikter om behåar. Alltså inte om man ska ha det eller inte, utan vilken sorts behåar som ni tycker är snygga.
 

Tyger

Medlem
Kön
Man
Vad tycker ni om bh-ar som inte har hela kupor, då, utan bara håller upp brösten. 1/4-kupa eller 1/2-kupa kan det också heta, tror jag?

Killar?

Någon tjej som provat? Själv har jag inte gjort det (än i alla fall)
 

Annette

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Tyger

Vad tycker ni om bh-ar som inte har hela kupor, då, utan bara håller upp brösten. 1/4-kupa eller 1/2-kupa kan det också heta, tror jag?

Killar?

Någon tjej som provat? Själv har jag inte gjort det (än i alla fall)

Kanske skönare att ha på sig än en vanlig behå? Skulle kunna tänka mig det, om det inte syntes för mycket [:cool:] Det beror väl på vad man har för kläder ovanpå?
 

Blixt Grodon

Ny medlem
Kön
Man
En sån bh är snyggt vid rätt tillfälle. Men när jag läst den här tråden, så har jag fått lust att ge min tjej en trosgördel i julklapp...

Ni tjejer som brukar ha gördel - vad ska man köpa till en nybörjare?
 

Annette

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Blixt Grodon

En sån bh är snyggt vid rätt tillfälle. Men när jag läst den här tråden, så har jag fått lust att ge min tjej en trosgördel i julklapp...

Ni tjejer som brukar ha gördel - vad ska man köpa till en nybörjare?

Det kan vara en fin idé som julklapp. Men jag tycker att du ska tänka på att hon får rätt intryck... så att hon inte tror att du vill antyda att hon är överviktig eller så, menar jag. Och så kanske du kan ordna så att jultomten är litet diskret? Din tjej kanske inte vill öppna ett paket med underkläder om ni har en massa släkt och vänner omkring er vid julklappsutdelningen.

Vad ska man börja med för slags trosgördel, då? Inte så lätt att säga. Försök undvika de som ser för "tantiga" ut, men ta ingen som är för mesig heller. Iaf jag tycker det är meningslöst att ha gördel, om den inte gör sitt jobb.

Min egen favorit på sista tiden har blivit såna här som ger en push-up effekt för stjärten:

http://i6.photobucket.com/albums/y233/O ... mirror.jpg
 

Blixt Grodon

Ny medlem
Kön
Man
Tack för ditt svar, Anette. Ska se till att tomten är diskret. Fast det hade varit kul att hitta på ett julklappsrim med "trosgördel" i för tomten att läsa upp...
 

jojo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Tyger

Originally posted by pantyman

inga fina undisar idag tjejer??

Kille som gillar tjejer i sexiga fina undisar

Tja, har haft en hård dag på jobbet (en sådan dag då man dessutom måste vara skapligt klädd), och skall inte göra något annat ikväll än att köra en kompis till flyget vid elvatiden...

Och då är en av poängerna med att ha trosgördel att det kan vara rätt skönt att ta av sig den en stund i hemmets lugna vrå. Så nu har jag inga andra underkläder än bh+stay-ups på mig :oops:[:cool:]
Du låter ju helraffig Tyger. Gillar när tjejer har stay-ups också - snyggt som fan.

jojo
 
Toppen