Undersökning Kalsonger

Robin

Ny medlem
Kön
Man
Tänkte ställa en fråga:

Vad har du för typ av kalsonger, färg, modell, matterial, märke.

För att få veta vilka som är poppulärast just nu.



Hoppas att nån vill svara på denna undersökning
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Boxers med långa med är alltid sköna att ha, och det ska nog vara bomull, och de ska inte vara ribbade, HM:s är bäst.
Men under tajta jeans så föredrar jag att använda string, det brukar vara i bomull eller något syntetmatreal som typ lycra, HM:s är jättebra!
Sedan får ni tycka vad ni vill om killar i string, men jag gillar inte att vara utan i jeansen, skaver så på kuken, så då använder jag hellre string.
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Instämmer i att boxershorts är klart bäst!
Fördelen med den rymliga och luftiga typen är att temperaturen kan hållas låg och att det finns plats när så behövs...
De lite tighta är sköna vid träning och även när det finns uppenbar risk för pinsamma situationer om han sliter sig.
 

Hiphop

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan också hålla med om att det är skönt med boxer!
Men som Behappy säger så är string väldigt skönt!
Jag använder också det ibland.
HM's är inte så överklassiga man ska köpa typ om man är i Tyskland eller nåt där finns det överallt och de finns alla möjliga sorter! från dom som kostar typ 3 € till dom som kostar 10 gånger mer och så vidare! Men string är skönt! Boxer också
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Dressman har boxer som är lite tajtare. De är inte gjorde av vanligt tyg heller utan lite glansigare, glattare. Mycket skönare när det sitter lite tajtare åt.
Heimat: Jag håller med. Förut hade jag alltid "lösa" boxer men det blev som sagt för löst och klämde det inte till om pungen ibland så väckte man lillen då den fick hänga och slänga. Nej, det ska sitta åt lite..
 
G

Guest

Gäst
Jag kör med Y-front för det tycker tjejerna är sexigast. Tror jag.

Brukar sy mina egna ofta, det är så enkelt och billigt.
 

virtuosen

Medlem
Kön
Man
Kalsonger skall ju inte vara för tajta, eftersom man kan bli steril.
Kalsonger skall heller inte vara för stora (boxer), eftersom "utrustningen" gungar omkring när man går/promenerar och därmed kan "skavas" på ett tråkigt sätt.. ("Skavsår" på utrustningen kan man få på betydligt roligare sätt än av förstora boxershorts.).

Själv kör jag "jockey"-modellen, storlek "extra extra large", för att utrustningen skall ha plats.
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
kör halvtajta boxer från dressman...man basic så kallade..dom är skit bra..sitter perfekt och håller paketet på plats!

yeah!!
 
Toppen