Undersökning Kalsonger

galen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Rödluvan

Får man som tjej slänga in ett inlägg om vad man vill se när man kommer så långt i klädesavtagningen tro??? Gör det i vilket fall som helst helt enkelt: Gillar tighta boxers, typ Salming, mycket läckert, tycker jag.

MEN, om det nu inte är det som finns under jeansen hade jag inte bangat ur i alla fall, om ni förstår!;)

haha dvs du blir bara glad över att höra att ibland skippar ja kallingar=boxers helt och bara har på mig jeans av något slag? :p
 

Jonne

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Kuken

Alltså, "boxer" är egentligen inte tajta nånsin? Boxershorts är ju såna där slappa med långa ben! De tajta ni talar om heter nåt annat... Den vanligaste typen av herrkalsonger.

Då får vi väl klargöra lite då...

Boxershorts: De där sladdriga jäklarna som helt enkelt ser ut som ett par shorts. Går absolut inte att använda.

Boxerkalsonger: Boxershorts med tight passform. Finns med korta eller långa ben samt i ett antal olika material. Själv använder jag bomull när jag jobbar och lycra annars.
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Boxerkalsonger, the only way to go.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

AndersV

Medlem
Kön
Man
Om jag har kalsonger, vilket inte är så ofta, så har jag tighta boxers i något glansigt syntettyg. Färgen är oftast svart elle grå och märket varierar.

Anders
 

Hornyerik

Ny medlem
Kön
Man
Bli lite sexigare grabbar, skaffa microfiber, finns i alla modeller, boxer, vanliga stuket string och tanga.
The ladies love it.[pink][/pink][/size=3]<font face="Times New Roman"></font id="Times New Roman">

H.E.
 

Hornyerik

Ny medlem
Kön
Man
Använder microfiber, finns i boxer,vanliga stuket, string och tanga och många färger.
The ladies loves it

H.E.
 

Hornyerik

Ny medlem
Kön
Man
Använder microfiber, finns som boxer, vanliga stuket, string och tanga många färger bara att välja.
The ladies loves it.

Erik
 

Hornyerik

Ny medlem
Kön
Man
Använder microfiber, finns som boxer, vanliga stuket, string och tanga, våga blomma ut.
The ladies loves it

Kåt och galen
 

kåting

Ny medlem
Kön
Man
Brukar köra boxer briefs (eller boxerkalsonger på svenska) dvs. tajta boxers. Senaste favoriterna är Calvin Klein, se http://www.cku.com/. De är snygga både på mig och på andra killar. :D Favoritmodellen på boxer briefs är trunk, som är boxer briefs med korta ben. Kolla: http://tinyurl.com/9nb5z och http://tinyurl.com/d8ymm.

Annars har jag kört H&M rätt mycket. Björn Borg är rätt ok de med.
Eftersom de är tajta så vill man att de ska innehålla något mer material än bomull, typ lycra eller nåt annat syntet för att de ska hålla formen. Ren bomull tappar formen och så får man en stor påse där fram i stället för att de smiter åt.
Microfiber blir rätt snabbt noppiga och fula.

Tajta boxer briefs är helt klart snyggast på killar (och jag kollar, så jag vet :). De visar och döljer lagom mycket. Skippa sladdriga boxers och även briefs (Y-front) om det inte är något trendig märke med bra passform och du har en kropp som Fredrik Ljungberg. Ljusa kalsonger framhäver formerna bättre än mörka så kör med vita.
 

Tingolf

Ny medlem
Kön
Man
Använder nästan enbart kronans gröna :oops:... Tror att tjejen är ganska trött på dem nu, men de är de absolut skönaste jag någonsin har provat! De kostar dessutom cirka 30kr/st i stället för 200. Har några enstaka andra par för "festligare" tillfällen också :)
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Oftast har jag boxer. Men vid "fysisk aktivitet" så brukar jag ha ett bar brief eller va de heter... annnars slänger ju kuken runt så mycke :) Sen tänder jag lite på de me...
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Hugo Boss, svarta eller vita. Modellerna heter Hipster och Boxer Brief.

Hoppas du gick igång på detta ;)
 

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Tar det som finns i lådan men har nog flest "y-frontare". Om man kollar vad alla svara är det ju övervägande delen som använder boxer. Varför, vad är det för "fel" så på t ex y-front ?
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Vad har du för typ av kalsonger, färg, modell, matterial, märke.

Okej det är olika, oftast boxer. Men när jag idrottar och vill ha sakerna på plats så använder jag brief. Färger varierar :p samma med material :p även märket varierar :p doooh!!
 

Lasse_s

Ny medlem
Kön
Man
Jag använder oftast Calvin Kleins Y-Front eller boxer, björnborgs boxer går också hem. Ibland om jag känner fört så använder jag sidenkalsonger. Går jag i jeans så blir det oftast string, det är skönast då. String av märket hom är absolut bäst...

LS
 
Toppen