Upphetsad av manlig onani?

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Vi killar gillar ju att se på när tjejer leker med dildos. Hur är det med er tjejer? Vill ni se när killar använder lösfittor? Eller blir ni mer upphetsade av att se när vi runkar?
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Fel kön för att svara, men jag kan ju gissa lite villt.

Ska man vara krass så har jag fått den uppfattningen att det nog är troligare att en kvinna tänder på en annan onanerande kvinna, än en onanerande man.

Ser man bara till det här forumet så har ju kvinnor postat bilder på andra nakna kvinnor, men så vitt jag vet inte på några nakna män.

Verkar helt enkelt som att kvinnan är vackrare :).
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
tjejer är estetiskt mer tilltalande, tycker jag. (men jag är inte hetero heller, så jag är inte representativ heller). Killar är in general betydligt mer tändande. Den där först fl - filmen som låg ute här, den var grymt upphetsande. Runk är också upphestande, fast på ett annat sätt..
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Tycker redheaded_girls bild säger en del; den är väldigt erotisk. Jag antar att du håller med? Men jag kan bara inte tänka mig en mansmun någonsin kunna åstadkomma samma effekt.

Jag tror en man är mer tändande för vad han gör, än hur han ser ut. Som att en trevlig, rolig och kanske lite självsäker attityd. Fast Brad Pitts mage lär ju ha sin charm den med :).

Sedan är det ju ganska uppenbart att kvinnor tänder på att själva bli åtrådda!

Men jag är fortfarande lite nyfiken på hur kvinnor ställer sig till lösfittor och liknande, som Glimmer frågade om?
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag tycker det är vrålhäftigt, för att svara på den frågan. Hade de inte kostat 700 kronor så hade jag köpt en till min man för länge sedan. Bara för det höga nöjet att få se honom använda den!! *mums*

Brads mage är svårslagen... sen det där med läpparna, få saker är så erotiska som läppar, tycker jag. Men en snygg mansmage eller en kropp som är snygg som helhet är också underbart!!
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker det är grymt upphetsande, och roligt, att se en kille runka. Speciellt om han sprutar. Att se på en tjej som runkar tycker jag däremot bara är tråkigt.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Precis! Att tjejer har en eller flera dildos hemma i byrålådan eller nattduksbordet är accepterat, men hur ser ni på killar som har en lösfitta, t.ex. FleshLight?
 

Dixie

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker att det är sexigare att se en kille använda händerna än med en gummifitta, men o andra sidan är jag inte så förtjust i att använda dildo själv heller har lite svårt för den plastiga känslan.:)
 

ralcord

Medlem
Kön
Man
Har faktiskt diskuterat detta med flera kvinnor och alla har samma åsikt att man tycker att det borde vara bättre med äkta vara. Själv vill jag gärna använda både och.
 

ralcord

Medlem
Kön
Man
Jag tror att både män och kvinnor älskar att se upphetsade partners. Det ger en extra kick. Det borde inte spela någon roll hur upphetsningen uppnåddes.
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag trodde inte vi pratade om vad man föredrar? Utan om lösfittor är bra och ok... att äkta vara är äkta vara, det trodde jag det inte var något tvivel om, eftersom äkta vara förhoppningsvis sitter på någon man tycker om och en lösfitta är av plast. Men däremot så tycker jag det är häftigt att det finns bra saker för killar också. Det kan ju behövas komplement ibland...
 

LoserOne

Ny medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag hade en kk som gillade att se mig runka. Så uppenbarligen finns det
åtminstone en tjej som gillar att se killar runka i alla fall...*ler*..
 

Lil E

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag ber ofta min kille runka för mig medan jag smeker mig själv. Tycker att det är as hett när han runkar/sprutar. Skulle nog inte ha något emot att han använder "lös-fitta" särskilt om jag får kolla och ha honom som runk-objekt!:p
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag tänder också på runk, både irl och över cam.
Har föreslagit en fleshlight till min sambo, men han säger prompt nej [:0]
 
G

Guest

Gäst
Det finns INGETING som jag tänder så mycket på som att se killar tillfredställa sig själv!
En vanlig runk är såå upphetsande att kolla på..har tyvärr aldirg fått se någon använda några hjälmpmedel annat än analt då..men skulle uppskatta det massvis!
Bäast är att få se på samtidigt som jag smeker mig själv..ochkomma samtidigt!
har sakta men säkert vant in min kille i det här..:p
 
G

Guest

Gäst
Hmm..kan inte komma på något jag INTE skulle vilja se...:oops:
Enda hållhaken är att det måste vara äkta..killen måste verkligen njuta..vill inte sen nån regisserad show liksom..förstår du?
 
Toppen