Utforska anal onani

ankan7575

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag brukar knulla mig själv , älskar att känna min egen varma sperma därbak. Får långvarigare orgasmer .skönt som fan
Jag brukar också knulla mig själv där bak. Först uppvärmning med pluggar och dildos. Sedan knulla mig själv tills jag sprutar sperman där bak. Känns så nice att känna kuken rycka när den sprutar. Härligt blött blir det också. Bara att köra in en dildo igen...
 

Ingemarsten

Medlem
Kön
Man
Jag har butplug från 2,5 cm till 5 cm. Har tränat röven ökat successivt snart klarar jag 5an. Det är skönast med en 3,5 plug, men vill träna upp så 5an känns skönt också. Skam den som ger sej
 

Ingemarsten

Medlem
Kön
Man
Hade samma upplevelse som du.
Tyckte det var toppen med en smal dildo men ville prova med en grövre...
Då min nya, grövre, trängt in en bit kom den inte längre.
Frågade på en sajt och fick rådet att skaffa en buttplug av lite större storlek...
" Onödigt", tyckte jag.
Men det funkade.(y):p
Vet inte hur men efter pluggen var det inga problem att få in stuntkuken i hela sin ståtliga längd!:p:p(y)
 

Ingemarsten

Medlem
Kön
Man
Jag använder butplug från storlek smal som är 2,5 cm medium 3,5 cm till large 4,3 cm. De är av metall och har glitter sten. På så vis har jag stretchat upp anus. Börja försiktigt och låter anus vänja sej. Idag har jag en mjukare butplug som är 5,5 cm och den börja gå in lättare och ingen smärta. Jag har beställt en mjuk jätte butplug på 6,5 cm.. lite skrämmande stor men jag får en kick av att stretcha upp anus..
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag använder butplug från storlek smal som är 2,5 cm medium 3,5 cm till large 4,3 cm. De är av metall och har glitter sten. På så vis har jag stretchat upp anus. Börja försiktigt och låter anus vänja sej. Idag har jag en mjukare butplug som är 5,5 cm och den börja gå in lättare och ingen smärta. Jag har beställt en mjuk jätte butplug på 6,5 cm.. lite skrämmande stor men jag får en kick av att stretcha upp anus..
Jag söker efter en relativt stor analplugg med smal midja så den sitter kvar. Pirrigt att ha på jobbet
 

ankan7575

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag söker efter en relativt stor analplugg med smal midja så den sitter kvar. Pirrigt att ha på jobbet
Kanske denna kan vara något? https://www.bvibe.com/snug-plug.html
Jag har inte testat den, men den ligger på min lista över intressanta leksaker. Finns i olika storlekar och har ett avlångt stopp som gör att man kan ha den i när man gör andra saker utan att den skaver mot skinkorna.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jag söker efter en relativt stor analplugg med smal midja så den sitter kvar. Pirrigt att ha på jobbet

Jag tipsar om en ”Ass spark”, en 40mm plugg och en kukring i stål som sitter ihop i en bygel.
https://www.koalaswim.com/tear-drop-ultra-ass-spark
Hade en sådan på mig hela dagen igår.
- När man går omkring så masserar pluggen prostatan så det kittlar lätt i den hela tiden och man blir hård.
- När man sätter sig så känns det lite som att man sätter sig på en kuk eller dildo när pluggen trycks längre in och man blir hård.
- Och ringen bevarar det härligt sköna ståndet längre.

Så här ser min ut ”monterad”. ;)
https://www.reddit.com/r/MenWithToy...urce=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tipsar om en ”Ass spark”, en 40mm plugg och en kukring i stål som sitter ihop i en bygel.
https://www.koalaswim.com/tear-drop-ultra-ass-spark
Hade en sådan på mig hela dagen igår.
- När man går omkring så masserar pluggen prostatan så det kittlar lätt i den hela tiden och man blir hård.
- När man sätter sig så känns det lite som att man sätter sig på en kuk eller dildo när pluggen trycks längre in och man blir hård.
- Och ringen bevarar det härligt sköna ståndet längre.

Så här ser min ut ”monterad”. ;)
https://www.reddit.com/r/MenWithToy...urce=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf
Tack för tips!!!
Ser skönt ut. Hur är det att ta av en sådan penisring i stål? Svårt?
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Tack för tips!!!
Ser skönt ut. Hur är det att ta av en sådan penisring i stål? Svårt?

Det är inte så svårt om man har rätt storlek.
Jag väntar i 30 sekunder tills kuken krympt, sen pressar jag lätt ut testiklarna först. Men du måste ta ut pluggen först.
När du tar på den så tar du pluggen sist.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tipsar om en ”Ass spark”, en 40mm plugg och en kukring i stål som sitter ihop i en bygel.
https://www.koalaswim.com/tear-drop-ultra-ass-spark
Hade en sådan på mig hela dagen igår.
- När man går omkring så masserar pluggen prostatan så det kittlar lätt i den hela tiden och man blir hård.
- När man sätter sig så känns det lite som att man sätter sig på en kuk eller dildo när pluggen trycks längre in och man blir hård.
- Och ringen bevarar det härligt sköna ståndet längre.

Så här ser min ut ”monterad”. ;)
https://www.reddit.com/r/MenWithToy...urce=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf

Den ser ju riktigt skön ut, vet du om den finns i någon svensk affär?
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är inte så svårt om man har rätt storlek.
Jag väntar i 30 sekunder tills kuken krympt, sen pressar jag lätt ut testiklarna först. Men du måste ta ut pluggen först.
När du tar på den så tar du pluggen sist.
Tack för tips!
Är faktiskt nyfiken. Ska besöka någon sexbutik
 

Ingemarsten

Medlem
Kön
Man
Jag köpte en butplug på 6,2 cm tjock. Tidigare har jag stretchat anus med först 3,5 cm som kändes skönt, sedan började jag med 4,2 cm pluggen som gick in med en liten grimas. Efter det kom 5,2 pluggen som är lite mjukare och med grövre hals ,den har jag stretchat upp anus så mycket att den glider in utan grimas. Idag kom 6,2an med posten, ett riktigt monster tyckte jag.. Måste prova den.. Började som vanligt med 3,5an och vidare med de andra i tur å ordning, nu var det monster pluggen tur. Smörjer duktig med glider och börja trycka på, efter en halvtimme så satt den på plats. Öm i röven men mallig av att kunna ta imot den.. Den har en tjock hals på 4,5 cm, mäktigt att vandra runt hemmet med . Vad blir det här näst, vågar man pröva något större ?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag köpte en butplug på 6,2 cm tjock. Tidigare har jag stretchat anus med först 3,5 cm som kändes skönt, sedan började jag med 4,2 cm pluggen som gick in med en liten grimas. Efter det kom 5,2 pluggen som är lite mjukare och med grövre hals ,den har jag stretchat upp anus så mycket att den glider in utan grimas. Idag kom 6,2an med posten, ett riktigt monster tyckte jag.. Måste prova den.. Började som vanligt med 3,5an och vidare med de andra i tur å ordning, nu var det monster pluggen tur. Smörjer duktig med glider och börja trycka på, efter en halvtimme så satt den på plats. Öm i röven men mallig av att kunna ta imot den.. Den har en tjock hals på 4,5 cm, mäktigt att vandra runt hemmet med . Vad blir det här näst, vågar man pröva något större ?
Är det inte risk att man töjer för mycket så något brister och man blir slapp i ringmuskeln så den börjar läcka?
För min del är det inte värt att ta den risken, om den finns...
 
Toppen