Utforska anal onani

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Är det inte risk att man töjer för mycket så något brister och man blir slapp i ringmuskeln så den börjar läcka?
För min del är det inte värt att ta den risken, om den finns...
Det jag också skulle vara rädd för är att både att töja och gå omkring med ett sånt monster i under längre tid, som gör att den naturliga defekationsreflexen störs. Man blir inte nödig när det behövs, förstoppning och magproblem uppkommer, vilket är ett känt problem för de som går omkring och "håller sig" trots att naturen påkallar toalettbesök.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Är det inte risk att man töjer för mycket så något brister och man blir slapp i ringmuskeln så den börjar läcka?
För min del är det inte värt att ta den risken, om den finns...

Jag tror ni får läsa på lite hur musklen funkar. Den kommer inte bli slapp med normal lek. Inte ens med töjning under en tid för att för att kunna ta större saker kommer det hända. Men går man gör fort fram och skadar muskeln kan sånt hända. Men inte med normal lek. Den har snarare förmågan att återgå i normalt läge fortare än man önskar. Extremtöjning är en annan sak då påverkar man muskeln utöver det normala. Men de som gör det vet om detta, hoppas man i alla fall.
Läs på lite det finns massor av info på nätet.
Var inte rädda å leka. Se bara till att det aldrig gör ont. Töj försiktig och låt det ta tid. Sen kommer man upptäcka var ens gräns är. En del kan ta monster andra knappt ett finger. Men 5cm dildo kan de flesta jobba sig upp med. Finns töjnings kit att köpa.

Manya
 

Ingemarsten

Medlem
Kön
Man
Jag har börjat med ett butplug kit från 2,5 cm till 4,0 cm diameter. Som oskuld på 2,5 , men har ökat suxetivt till 4 cm. Jag har även kört med dildos på 3,5 cm. Det tog tid att vänja sig vid varje extra cm . Butplug är mycke lättare att vänja sig vid, är väl för att ringmusklen får vila när den är på plats. Har även provat en dildo med 5,0 cm men den var inte skön alls. Sedan har jag köpt 2 bigbutplugs som är rejäla. En med diameter på 5.2 cm som jag aldrig trodde jag skulle klara av att ta imot, men efter 6 månader gick den in till min förvåning. Jag har testat flera gånger när jag lekt med mina Butplug. Då beställer jag en 6,2 cm bigbutplug på wich. När den kommer är jag nyfiken på om det är möjligt att få in det där monstret. Jag smörjer väl med glidsalva och börja med de mindre butplugs och arbetar mej upp I diameter. När det var dax för mr BIG var jag helt inoljad av glid där bak, upp tänjd av 5 an, jag trodde inte att det skulle gå. Men så fel jag hade, 6.2 gled ini ganska snart lite ont gjorde det men svanken är ju bara 4,2 cm så det kändes inte alls illa men 5,2 är skönare. Jag vågar nog inte prova något större. Vad tycker ni? Det är en fix ide att stretcha rövhålet.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Min största är 44 mm i diam. Går in med lube och viss övertalning, gör inte ont och känns bra trots att det spänner lite. Startar def-reflexen omgående, så om jag inte aktivt trycker emot, så ploppar den ut. Använder den inte under längre stund ca 5, max 10 minuter. Inga problem med skador, slapp muskulatur, eller att inte kunna hålla tillbaka "väder". Använder heller inte särskilt ofta, någon gång per månad om ens det.
 

Oliverhard

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tycker klart att du skal testa med större! Go for it! Säker du kan klara det och det att vara fylld ordentligt är såååå najs!!!
Jag köpte en butplug på 6,2 cm tjock. Tidigare har jag stretchat anus med först 3,5 cm som kändes skönt, sedan började jag med 4,2 cm pluggen som gick in med en liten grimas. Efter det kom 5,2 pluggen som är lite mjukare och med grövre hals ,den har jag stretchat upp anus så mycket att den glider in utan grimas. Idag kom 6,2an med posten, ett riktigt monster tyckte jag.. Måste prova den.. Började som vanligt med 3,5an och vidare med de andra i tur å ordning, nu var det monster pluggen tur. Smörjer duktig med glider och börja trycka på, efter en halvtimme så satt den på plats. Öm i röven men mallig av att kunna ta imot den.. Den har en tjock hals på 4,5 cm, mäktigt att vandra runt hemmet med . Vad blir det här näst, vågar man pröva något större ?
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Pluggar har jag mest för att komma igång och värma upp. Men är definitivt mer inne på dildospåret och ett bra knull. Min 4.2 är skönast. Den har sugpropp så sätta fast den och ta den ståendes så får jag den spot on på prostatan och efter en stund har dagens laddning bara runnit ut utan vanlig orgasm utan en annan känsla. Sätter timer på 15 minuter och kör på. Har jag dessutom nylon och klackar så är scenariot perfekt.

Manya
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Min största är 44 mm i diam. Går in med lube och viss övertalning, gör inte ont och känns bra trots att det spänner lite. Startar def-reflexen omgående, så om jag inte aktivt trycker emot, så ploppar den ut. Använder den inte under längre stund ca 5, max 10 minuter. Inga problem med skador, slapp muskulatur, eller att inte kunna hålla tillbaka "väder". Använder heller inte särskilt ofta, någon gång per månad om ens det.

Jag vill definitivt testa men känner att gränsen är någonstans runt 5.5 för mig. Har inget så stort ännu.

Manya
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Har en löskuk med sugkopp, den är inte så grov vid ollonet, men blir grövre hela vägen ner mot roten. Jag fick lätt in ca:14 cm på längden och där är den ca: 4,1 cm i diameter vilket är ca: 13 cm i omkrets vilket är överensstämmande med min egen kuk fast mitt kukhuvud är tjockare medans löskukens är mer spetsigt, men inga problem att få in den, så nu börjar man så smått att fundera på hur det skulle kännas att bli påsatt av en riktigt kuk av kött och blod. Är det någon som har koll på hur långt in man kan ta den???
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Har en löskuk med sugkopp, den är inte så grov vid ollonet, men blir grövre hela vägen ner mot roten. Jag fick lätt in ca:14 cm på längden och där är den ca: 4,1 cm i diameter vilket är ca: 13 cm i omkrets vilket är överensstämmande med min egen kuk fast mitt kukhuvud är tjockare medans löskukens är mer spetsigt, men inga problem att få in den, så nu börjar man så smått att fundera på hur det skulle kännas att bli påsatt av en riktigt kuk av kött och blod. Är det någon som har koll på hur långt in man kan ta den???
har en som är 19cm men smal ca3.5cm hela den får jag in
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Min är 18 cm lång till roten där den är 4,5 i diameter/14 i omkrets. Var tvungen att knulla mig med den idag efter att ha läst igenom hela denna tråd, men har som sagt inte testat ''riktigt analsex'' ännu, men nyfikenheten ökar.
har med en grövre tror den är 4.5 som grövsta men den får jag bara in 7-8 cm sen är den för grov.Jag har testat riktig o hans var lång men kanske max 4cm i diameter
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
har med en grövre tror den är 4.5 som grövsta men den får jag bara in 7-8 cm sen är den för grov.Jag har testat riktig o hans var lång men kanske max 4cm i diameter
jag vill ju gärna träffa någon med stooor kuk som jag får runka och suga, men vill kanske inte ha allt för stor om jag ska ta emot den i analen.
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Ser ibland när jag kollar Gay-Sex att en del inte trycker in så mycket utan knullar med relativt korta rörelser.
Jo är den grov vid roten funkar det ju han som knulla mej körde in hela rätt hårda juck men den var kanske runt 20 cm men max 4 i diameter
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Rektum är lite olika lång hos alla. En del är längre andra kortare. 15 cm är väl medellängd. Sen är den inte helt rak.
På ryggen och benen uppdragna så sträcker man ut den. Kan själv ta ca 20 cm.
Sen är det bra om man är tom och kanske rengjord också. Utan tömning så går det dålig.

Manya
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Rektum är lite olika lång hos alla. En del är längre andra kortare. 15 cm är väl medellängd. Sen är den inte helt rak.
På ryggen och benen uppdragna så sträcker man ut den. Kan själv ta ca 20 cm.
Sen är det bra om man är tom och kanske rengjord också. Utan tömning så går det dålig.

Manya
aha det förklarar varför det kändes som om han bottna bakifrån men när jag låg på rygg så kändes det inte så
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Fick ett mess innan om jag ville suga av killen som knullat mej några gånger .Så åkte dit och han hadde barnen hemma så vi gick ner i tvättstugan och jag sög honom en stund .Sen fråga han om jag ville knulla .Jag sa att jag inte spolat mej blev ju lite hastigt men ok jag ställde mej på alla fyra inget glid heller hadde vi men han spotta saliv på sin kuk .Den gled in relativt lätt gjorde ont så jag sa till att han fick ta mej när jag låg på rygg .så nu sitter jag här lite härligt öm efter ett härligt knull
 
Toppen