Utforska anal onani

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Har sedan jag började onanera gärna fört in saker i analen. Jag läste en bok som handlade om sexualitet när jag gick i sjuan om att även killar kan njuta av analsex. Det första som jag penetrerade mig med var skaftet på toaborsten. Mycket har jag lärt mig genom åren sedan dess och nuförtiden har jag analsex när jag onanerar flera ggr i veckan. För min del är det inte bara att föra in något i analen utan hela upplevelsen. Tex mina stora svarta ådriga dildos är otroligt upphetsande vid bara åsynen.
Säkrast med leksaker som är gjorda för anala lekar. Så det inte "åker in" och du behöver åka till sjukvården
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag var i 8-10 års åldern när jag började med anala lekar. Oftast när jag badade i badkaret hemma. Jag minns att lekarna handlade om en fantasi jag hade, att jag besökte en doktor som gav mig en spruta i analen. Detta gjordes med mitt lillfinger till en början och ökades senare till de större fingrarna. Lite äldre gick jag över till grova grejer som banan, gurka, morot etc. Det största jag försökt få in är träknoppen på sänggaveln, men vill minnas att jag inte lyckades berida den. Numera njuter jag mera av mjuk beröring eller en tunga som vill slicka analmynningen. Tänder inte på samma sätt längre av att penetrera mitt anushål.
 
D

Deleted member 71611

Gäst
För mig ligger gränsen när jag har lekt en längre tid på över fem cm i dia har en fisting leksak på 7,5cm på grövsta stället som jag kan få att glida in i mig. Men ska jag klara av den måste jag ha hållit på och lekt i en vecka och gått upp i storlekar och spola mig med. Bland dom skönare pluggarna jag har är faktiskt pet-flaskor(Fanta formen/Pepsi) fyll den med varmt vatten så blir den riktigt skön faktiskt och mycket glid. Längd klarar jag runt 20 cm men skulle vilja öka det med 25% eller liknande..

Nu vaknade det ena o det andra :p
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Jag jobbar med en dildo från Mr Hankey som inte bara vill slinka in. Lampwick XXXL heter den och omkretsen är 26,67 cm och penetreringslängden 32.51 cm:eek:. Är inte riktigt där ännu men skam den som ger sig. Här är en bild på ett försök
https://www.erome.com/a/LfHpkrsn

Åhh... det hoppas jag vi får se. Kan ställa upp o posera framför på alla fyra eller runka till sprut om det kan hjälpa till ;)
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Är det inte risk att man töjer för mycket så något brister och man blir slapp i ringmuskeln så den börjar läcka?
För min del är det inte värt att ta den risken, om den finns...
Skulle tro att så länge man töjer försiktigt och inte stressar så är det mindre risker.
När jag varit kåt har jag kört med en plugg, och sedan märkt att jag fått en liten spricka. Men när jag tagit tid på mig...lagt till en kondom över leksaken och glidmedel... då har jag klarat både större saker samt haft dem i längre.


För att inte gå in på allt för mycket detaljer, så är det enligt mig skönast om man inte är helt tömd innan pluggen, leksaken, bananerna etc så det spänner lite extra när man pluggat igen. Ett par timmar sittandes så och runka så är sprutet och resten 10 ggr skönare...samt utan skador med :)
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Är det inte risk att man töjer för mycket så något brister och man blir slapp i ringmuskeln så den börjar läcka?
För min del är det inte värt att ta den risken, om den finns...
Nej är mitt direkta svar. Snarare tvärs om att ringmuskeln blir spänstigare ju mer jag håller på, som alla andra muskler om man tränar. Bara man inte gör något som gör ont utan bara är skönt. :)
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Intressant tråd det här. Jag var länge helt ointresserad av analsex eller anal stimulans eftersom... "bajs". Inte så jag sett ned på andra som hållit på med det eller så, men det intresserade helt enkelt inte mig.

Sen för något år sedan testade jag med bara fingret en kväll när jag runkat till porr riktigt länge och chattat med folk. Det var lite bökigt, och jag fick bara in första knogen ungefär.

Så för nån vecka sedan hängde jag med en tjejkompis, tillika ex, som jag alltid pratar mycket sex med. Vi kom in på onani och sånt, och hon berättade att hon hade en liten buttplug hon körde med när hon var ensam. Inspirerad, och klart upphetsad av den informationen köpte jag raskt en egen modest grej. Mycket smal i änden, inte särskilt bred vid det bredaste, och med en ordentlig bas som inte kan slinka in. Och vibrator.

Första gången jag prövade den tog det en bra stund att liksom hitta rätta trycket för att få in den. Körde förstås med gott om glidmedel. Men väl inne var det en spännande upplevelse och jag kom riktigt hårt efter en kort stund.

Andra och tredje gången tog det emot mer trots att jag hade bättre koll på hur jag skulle få in den, och tredje gången var det mycket riktigt en del bajs på den när jag klämde ut den efter min orgasm. De två gångerna var heller inte så sköna ärligt talat.

Så där lärde jag mig något: skit ordentligt först. Och jag hade nog bara tur att jag var tom i tarmen första gången. XD

Hur som helst kommer jag helt klart fortsätta experimentera med den, och fantisera om exets röv när jag gör det. ;)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Intressant tråd det här. Jag var länge helt ointresserad av analsex eller anal stimulans eftersom... "bajs". Inte så jag sett ned på andra som hållit på med det eller så, men det intresserade helt enkelt inte mig.

Sen för något år sedan testade jag med bara fingret en kväll när jag runkat till porr riktigt länge och chattat med folk. Det var lite bökigt, och jag fick bara in första knogen ungefär.

Så för nån vecka sedan hängde jag med en tjejkompis, tillika ex, som jag alltid pratar mycket sex med. Vi kom in på onani och sånt, och hon berättade att hon hade en liten buttplug hon körde med när hon var ensam. Inspirerad, och klart upphetsad av den informationen köpte jag raskt en egen modest grej. Mycket smal i änden, inte särskilt bred vid det bredaste, och med en ordentlig bas som inte kan slinka in. Och vibrator.

Första gången jag prövade den tog det en bra stund att liksom hitta rätta trycket för att få in den. Körde förstås med gott om glidmedel. Men väl inne var det en spännande upplevelse och jag kom riktigt hårt efter en kort stund.

Andra och tredje gången tog det emot mer trots att jag hade bättre koll på hur jag skulle få in den, och tredje gången var det mycket riktigt en del bajs på den när jag klämde ut den efter min orgasm. De två gångerna var heller inte så sköna ärligt talat.

Så där lärde jag mig något: skit ordentligt först. Och jag hade nog bara tur att jag var tom i tarmen första gången. XD

Hur som helst kommer jag helt klart fortsätta experimentera med den, och fantisera om exets röv när jag gör det. ;)

Ja tips är ju att tömma tarmen innan om du inte vill ha överraskningar. Det märks kanske mindre med en buttplug dock då den inte förs in och ut på samma vis som tex en dildo kan göra. Men leker jag/vi analt här hemma brukar jag köra lite vattenlavemang innan också för säkerhets skull. Det är skönt i alla fall och jag får riktigt starka orgasmer av det! :)
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Har också provat att stoppa in skaftet på toaborsten, inte så skönt, men kändes ändå porrigt på nåt sätt, sen köpte vi ny sugpropp med skaft, ni vet så man rensar handfatet med. Den har åkt in ett par gånger, med kondom, passade mitt hål perfekt. Samt att den går att fästa på många ytor, rida, bli tagen bakifrån.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har också provat att stoppa in skaftet på toaborsten, inte så skönt, men kändes ändå porrigt på nåt sätt, sen köpte vi ny sugpropp med skaft, ni vet så man rensar handfatet med. Den har åkt in ett par gånger, med kondom, passade mitt hål perfekt. Samt att den går att fästa på många ytor, rida, bli tagen bakifrån.
En sån sugpropp körde jag med också för många år sedan... men utan kondom. Fick lov att tvätta den ren efteråt..
 
Toppen