Utforska anal onani

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tänker ha en längre stund analonani ikväll eller morgon. Någon som vet nån bra smidig analdusch som man smidigt blir ren av. Jag vill gärna känna mig helt ren när jag har min sköna stund.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tänker ha en längre stund analonani ikväll eller morgon. Någon som vet nån bra smidig analdusch som man smidigt blir ren av. Jag vill gärna känna mig helt ren när jag har min sköna stund.
Sånt här vill man ju helst inte prata om då det inte är speciellt upphetsande. Jag skruvar av duschhandtaget och kör upp slangen.
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Verkligen! Men nu har jag inte fått dildo på över en vecka då det är massa släkt och annat löst folk hemma hela tiden, rena dildoabstinensen. Tror jag smiter in i duschen och tar mig en snabbis iaf:p
Synd fan! Ja snabbis i duschen funkar ju alltid! själv brukar jag ha dildo och glidmedel i badrumsskåpet så då jag duschar kan jag sätta den mot väggen (sugproppsdildo) så jag kan passa på att rida lite på den samtidigt. Då blir det verkligen en snabbis hah!
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Synd fan! Ja snabbis i duschen funkar ju alltid! själv brukar jag ha dildo och glidmedel i badrumsskåpet så då jag duschar kan jag sätta den mot väggen (sugproppsdildo) så jag kan passa på att rida lite på den samtidigt. Då blir det verkligen en snabbis hah!
Har du även dildon i badrumsskåpet? Jag måste gömma mina och för den delen så skulle jag aldrig få plats med mina dildos i badrumsskåpet:LOL:
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en dildo med sug-kopp som jag testat, men får inte till någon speciell njutning, men det ska visst gå att ''träna'' sig till det har jag läst någonstans. Och naturligtvis så har jag börjat fundera lite på hur mycket mer upphetsande det skulle vara att få en ''riktig kuk'' i analen. Jodå, lite nyfiken är jag faktiskt.:cool::unsure:
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en dildo med sug-kopp som jag testat, men får inte till någon speciell njutning, men det ska visst gå att ''träna'' sig till det har jag läst någonstans. Och naturligtvis så har jag börjat fundera lite på hur mycket mer upphetsande det skulle vara att få en ''riktig kuk'' i analen. Jodå, lite nyfiken är jag faktiskt.:cool::unsure:
Alla är vi olika. Men jag tycker dildon ska vara mjuk som en riktig kuk. Sen är det nog så att jag njuter mer av själva grejen. Jag blir väldigt upphetsad av stora svarta dildos och eftersom min fru inte gillar det så får jag leka med dem själv:LOL:. Jag skulle också vilja prova en riktig kuk men frågan är om det finns någon med tillräckligt stor.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Alla är vi olika. Men jag tycker dildon ska vara mjuk som en riktig kuk. Sen är det nog så att jag njuter mer av själva grejen. Jag blir väldigt upphetsad av stora svarta dildos och eftersom min fru inte gillar det så får jag leka med dem själv:LOL:. Jag skulle också vilja prova en riktig kuk men frågan är om det finns någon med tillräckligt stor.
Lagom storlek för premiär och med en vettig person som kan inviga mig på ett vettigt sätt skulle jag vilja säga. Inte någon djävla råbög som brakar på så att skithålet ser ut som en bombkrater efteråt.:oops::oops::oops:
 
Last edited:

Arikssen

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Alla är vi olika. Men jag tycker dildon ska vara mjuk som en riktig kuk. Sen är det nog så att jag njuter mer av själva grejen. Jag blir väldigt upphetsad av stora svarta dildos och eftersom min fru inte gillar det så får jag leka med dem själv:LOL:. Jag skulle också vilja prova en riktig kuk men frågan är om det finns någon med tillräckligt stor.
Har du förslag på någon riktigt bra ”mjuk” dildo?
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Har du förslag på någon riktigt bra ”mjuk” dildo?
Här finns det massor att välja på dock rätt så dyra och importskatt men väl värt sina pengar :love:https://www.mrhankeystoys.com/realistic
Sedan har jag några favoriter som är rimligare https://www.lastbryggan.se/italian-giant-golia-41-cm/
https://www.lastbryggan.se/real-rapture-dark-29-cm/
Till sist en som är riktigt rolig om man gillar sprut också och dessutom för nybörjare i storlek :)
https://www.joyland.se/produkt/LoveToy-Squirt-Extreme-Dildo-26-cm-mork
 
Toppen