Våga släppa på hämningarna!

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag vet inte hur det är med er andra, men själv behöver jag träna på att släppa på alla hämningar när det gäller att uttrycka lust - och detta verkar ju vara ett skönt forum med härliga människor som inte verkar blyga alls ;)


Jag märker ju att jag njuter när andra berättar om sin kåthet och igår onanerade jag två gånger på samma dag och det har nog aldrig hänt tidigare - så detta forum får mig att sköta kroppen så att säga :p
Hoppas på många sköna njutningsfyllda stunder framöver!

Kram från nyväckt kåting ;):love:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag vet inte hur det är med er andra, men själv behöver jag träna på att släppa på alla hämningar när det gäller att uttrycka lust - och detta verkar ju vara ett skönt forum med härliga människor som inte verkar blyga alls ;)


Jag märker ju att jag njuter när andra berättar om sin kåthet och igår onanerade jag två gånger på samma dag och det har nog aldrig hänt tidigare - så detta forum får mig att sköta kroppen så att säga :p
Hoppas på många sköna njutningsfyllda stunder framöver!

Kram från nyväckt kåting ;):love:
Välkommen att ta del av allas olika erfarenheter och kåta inlägg.
Du anger inte din ålder. Det vore trevligt att veta hur gammal du är när man delar erfarenheter av sex. Jag som är äldre (65) har inte alls samma uppväxt och uppfostran som unga personer idag har. Så även en ung person kan ge mig mycket, även om jag har många mer års erfarenhet.

Grattis till dina två orgasmer. Det finns en tävling här på forumet om att onanera/runka och få en orgasm första dagen. Andra dagen ska man få två orgasmer. Tredje dagen tre, och fjärde fyra o.s.v. tills man inte klarar flera. När jag deltog så missförstod jag det att man kunde pausa någon eller några dagar, utan jag körde på dagarna i sträck. Jag klarade 6 dagar vilket blir 21 orgasmer på sex dar. Tufft för killar som oftast behöver mera återhämtning än vad tjejer behöver..

Ser fram emot att läsa mer från dig! Puss i ljumsken
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag vet inte hur det är med er andra, men själv behöver jag träna på att släppa på alla hämningar när det gäller att uttrycka lust - och detta verkar ju vara ett skönt forum med härliga människor som inte verkar blyga alls ;)


Jag märker ju att jag njuter när andra berättar om sin kåthet och igår onanerade jag två gånger på samma dag och det har nog aldrig hänt tidigare - så detta forum får mig att sköta kroppen så att säga :p
Hoppas på många sköna njutningsfyllda stunder framöver!

Kram från nyväckt kåting ;):love:
Ja två gånger på en dag är ju en bra dag
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Välkommen att ta del av allas olika erfarenheter och kåta inlägg.
Du anger inte din ålder. Det vore trevligt att veta hur gammal du är när man delar erfarenheter av sex. Jag som är äldre (65) har inte alls samma uppväxt och uppfostran som unga personer idag har. Så även en ung person kan ge mig mycket, även om jag har många mer års erfarenhet.

Grattis till dina två orgasmer. Det finns en tävling här på forumet om att onanera/runka och få en orgasm första dagen. Andra dagen ska man få två orgasmer. Tredje dagen tre, och fjärde fyra o.s.v. tills man inte klarar flera. När jag deltog så missförstod jag det att man kunde pausa någon eller några dagar, utan jag körde på dagarna i sträck. Jag klarade 6 dagar vilket blir 21 orgasmer på sex dar. Tufft för killar som oftast behöver mera återhämtning än vad tjejer behöver..

Ser fram emot att läsa mer från dig! Puss i ljumsken
Tack så mycket :giggle:

Jag är född 1979 så jag kallar mig 40+ i några år till!

Tycker egentligen inte att ålder spelar någon roll - men jag märkte igår när en hetsig tonåring skrev och frågade hur hans kuk skulle vara, att jag inte tänder på unga hetsiga pojkar :cool:
Jag försökte att inte vara otrevlig men dessa pojkspolingar behöver säkert någon som kan lära dem att det viktiga inte är hur kuken "skall vara" utan hur han använder den host host :D

Det finns säkert andra som är villiga att påta sig rollen som lärare/lärarinna men jag är inte en av dem!

Det låter ju som en rolig tävling - var hittar jag den?

Den pussen visste var den tog ;):p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag vet inte hur det är med er andra, men själv behöver jag träna på att släppa på alla hämningar när det gäller att uttrycka lust - och detta verkar ju vara ett skönt forum med härliga människor som inte verkar blyga alls ;)


Jag märker ju att jag njuter när andra berättar om sin kåthet och igår onanerade jag två gånger på samma dag och det har nog aldrig hänt tidigare - så detta forum får mig att sköta kroppen så att säga :p
Hoppas på många sköna njutningsfyllda stunder framöver!

Kram från nyväckt kåting ;):love:
välkommen!

hade hoppats att fler kvinnor hittade hit

inga hämningar?
behöver tips på "bucketlist" så kan du bara säga till
annars är det väl bara att bocka av dem?
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
välkommen!

hade hoppats att fler kvinnor hittade hit

inga hämningar?
behöver tips på "bucketlist" så kan du bara säga till
annars är det väl bara att bocka av dem?
Hm min bucketlist sträcker sig till att ja vill se Taj Mahal :D Men utgår ifrån att det är inte vad du menar?

Eller?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hm min bucketlist sträcker sig till att ja vill se Taj Mahal :D Men utgår ifrån att det är inte vad du menar?

Eller?
Taj Mahal hade varit trevligt att se och uppleva

Nämn bara ämne, så ger jag förslag
Eller så gör jag bara nåt så omanligt som att lyssnar och tar in
Är inte lösningsorienterad
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tack så mycket :giggle:

Jag är född 1979 så jag kallar mig 40+ i några år till!

Tycker egentligen inte att ålder spelar någon roll - men jag märkte igår när en hetsig tonåring skrev och frågade hur hans kuk skulle vara, att jag inte tänder på unga hetsiga pojkar :cool:
Jag försökte att inte vara otrevlig men dessa pojkspolingar behöver säkert någon som kan lära dem att det viktiga inte är hur kuken "skall vara" utan hur han använder den host host :D

Det finns säkert andra som är villiga att påta sig rollen som lärare/lärarinna men jag är inte en av dem!

Det låter ju som en rolig tävling - var hittar jag den?

Den pussen visste var den tog ;):p
Jag har kunnat släppa på mina hämningar ju äldre jag blivit. Är själv född 80 så ligger i samma ålderskategori som dig. Kul att du har hittat hit, var inte rädd att skriva. Min sambo @HarleyQ brukar försöka välkomna de nya kvinnorna på forumet. Så var inte rädd för att skriva till henne. :)

Det var hon som kom på orgasmtävlingen, den finns under onani-kategorin. :)
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Bra början?

En del fantasier kanske ska stanna vid just som en fantasi?


Mer sökande av full tillfredsställdning..
Ha ha - ja du har kanske rätt! En del fantasier mår nog bäst av att inte lämna huvudet :D

Låter intressant med sökande efter full tillfredställelse :p Har du sökt och funnit något då?
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag har kunnat släppa på mina hämningar ju äldre jag blivit. Är själv född 80 så ligger i samma ålderskategori som dig. Kul att du har hittat hit, var inte rädd att skriva. Min sambo @HarleyQ brukar försöka välkomna de nya kvinnorna på forumet. Så var inte rädd för att skriva till henne. :)

Det var hon som kom på orgasmtävlingen, den finns under onani-kategorin. :)
Tack för tips och hänvisning till tävlingen - och din sambo verkar vara en trevlig tjej som välkomnar kvinnor! Tror att det gör att man inte känner sig så ensam i denna djungel av idel män hur trevliga ni än är ;)

Kram till dig och din sambo :love:
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag har kunnat släppa på mina hämningar ju äldre jag blivit. Är själv född 80 så ligger i samma ålderskategori som dig. Kul att du har hittat hit, var inte rädd att skriva. Min sambo @HarleyQ brukar försöka välkomna de nya kvinnorna på forumet. Så var inte rädd för att skriva till henne. :)

Det var hon som kom på orgasmtävlingen, den finns under onani-kategorin. :)
Din sambo verkar inte välkomna alla kvinnor så jag känner mig kanske lite ensam här! Men inget sp, stör mig!
Är din sambo en kvinna?
 

LindaEP

Välbekant medlem
Din sambo verkar inte välkomna alla kvinnor så jag känner mig kanske lite ensam här! Men inget sp, stör mig!
Är din sambo en kvinna?
Vi kvinnor är kanske få här men vi är naggande goda. Det krävs mod att som kvinna ge sig in på en så mansdominerad sida. Så vi som finns här tillhör en tuff variant av kvinnosläktet.

Hoppas du komner att trivas. Om några killar är dumma mot dig så säg till. Jag brukar kunna rya i. Och det finns en hel del gentlemän här som lyssnar och tar sina bröder i upptuktelse om de passerar gränsen för vad som är acceptabelt.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Oj så glad jag blir tack @LindaEP :love:

Ja det krävs nog lite mod för att bli medlem bland alla med lemmar ;)
Jag smygläste ju ganska länge på sidan innan jag vågade ta steget att bli medlem och om sanningen ska fram så hade jag nog sökt tidigare om jag sett fler tjejer här!
Jag har inte mött några dumma killar hittills men jag lovar att säga till om det behövs :giggle:

Kram på dig :love:

PS! Ser att jag missade att citera dig @LindaEP
 
Last edited:

Kåtsambo

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag vet inte hur det är med er andra, men själv behöver jag träna på att släppa på alla hämningar när det gäller att uttrycka lust - och detta verkar ju vara ett skönt forum med härliga människor som inte verkar blyga alls ;)


Jag märker ju att jag njuter när andra berättar om sin kåthet och igår onanerade jag två gånger på samma dag och det har nog aldrig hänt tidigare - så detta forum får mig att sköta kroppen så att säga :p
Hoppas på många sköna njutningsfyllda stunder framöver!

Kram från nyväckt kåting ;):love:
Blev kåt nu när jag läste detta...:p
 
Toppen