Våga släppa på hämningarna!

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Kära Grottan Åldern 40+ är kvinnans absolut bästa ålder. Då är man självsäkrare, vet att man vill, du vet,
och också hur man vill samtidigt som kroppens alla funktioner är på topp och jag lovar dig
att om du tx skulle ta din mans hand, stoppa ner den i din trosa när du är kåt och han märker att dina kärlekssafter flödar så får du en ny man, och mycket roligare. Viskar du lite fantasier i hans öra så har du honom i din hand, ,eller fiffi om du vill.:)
Har inga som helst problem med att ta min mans hand och stoppa ner den i min trosa för att på så sätt visa att jag är kåt och våt.

Det är det där sista - att viska i hans öra som jag behöver träna på!

Men det ska gå ;)
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Det där är ju lite lustigt. Nu på måndag förmiddag vid fikabordet så är det nog många som får frågan ”jaha, vad gjorde du i helgen” och man berättar nog lite olika saker men absolut inget om sånt som hör hemma i det erotiska området :giggle:
Är inte så säker på att jag ens vill veta något om mina chefers sexliv :X3:
Och vill absolut inte berätta om mitt! Ja inte ens när det finns något att berätta om ... :cool:
 

Nilsr

Aktiv medlem
Kön
Man
Sent att ge sig in i diskussionen. Men jag hade gärna sett flerkvinnor här som delar sina erfarenheter och bidrar med en helt annan ton, än vad som ofta förekommer. Och hämningar? Det har vi nog alla, kan var både en fördel och ett hinder. Själv försöker jag komma över en del genom att fantisera och skruva noveller. Men så är jag nu76. U, ochinye så mycket annat som återstår:))
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Sent att ge sig in i diskussionen. Men jag hade gärna sett flerkvinnor här som delar sina erfarenheter och bidrar med en helt annan ton, än vad som ofta förekommer. Och hämningar? Det har vi nog alla, kan var både en fördel och ett hinder. Själv försöker jag komma över en del genom att fantisera och skruva noveller. Men så är jag nu76. U, ochinye så mycket annat som återstår:))
Tror att du menar skriva och inte "skruva" noveller - Eller?
Jag ser ju att jag svarar sent! Men vissa inlägg/trådar här som lever är ju från förra seklet nästan så sent är en definitionsfråga :giggle:

Åter till ämnet!
Jag tror att skriva kan vara en stor hjälp när det kommer till att våga släppa på hämningar!
 

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag vet inte hur det är med er andra, men själv behöver jag träna på att släppa på alla hämningar när det gäller att uttrycka lust - och detta verkar ju vara ett skönt forum med härliga människor som inte verkar blyga alls ;)


Jag märker ju att jag njuter när andra berättar om sin kåthet och igår onanerade jag två gånger på samma dag och det har nog aldrig hänt tidigare - så detta forum får mig att sköta kroppen så att säga :p
Hoppas på många sköna njutningsfyllda stunder framöver!

Kram från nyväckt kåting ;):love:
Hej
Vad härligt att du berättar. Att du blev så kåt att du onanerade 2 gånger för första gången i ditt liv.
Bara den meningen gör mig väldigt upphetsad, det är just sånt som gör att det är så härligt att hänga på det här forumet.. Tack. och hoppas du får många sköna stunder här.
 
Toppen