Vad är attraktivt hos killar?

dp-lover

Medlem
Kön
Man
En sak som är bra med detta forum är att folk är ärliga. (Ja eller verkar vara det. Man kan ju aldrig veta. :))

Då vill jag ställa en mindre närgången fråga, nämligen: vad tänder du (tjej) på hos en kille du träffar, låt oss säga att det är första gången (på krogen eller på något annat ställe). Vad är attraktivt? Vad gör att en attraktion, en dragning uppstår.

Det här är givetvis en rätt snäll fråga, kanske lite väl snäll. Men som sagt: här ges inte några politiskt korrekta svar, och det är en stor och befriande fördel som gör det motiverat att ställa frågan just här.

(Eftersom jag gnällt om att folk är off topic här och var får jag väl omformulera frågan: vad tänder du på hos en kille; vad får dig att införliva honom i dina onanifantasier (om du nu inte får honom i säng. I'm on topic! ;) )
 

Zofie

Ny medlem
Kön
Man
om dom är snygga :p nej men seriöst, om dom är charmiga och så.. och sen så ska man ju få en komplimang ;)

Jag är ung!
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Det finns något som gör att i alla fall jag dras till en del killar, men jag kan inte sätta fingret på det. Har träffat en del där det finns en sådan sexuell spänning mellan oss att det är i det närmaste outhärdligt. Men jag vet som sagt var inte vad det är, kemin stämmer kanske helt enkelt.

Det som är atrraktivt, hmmm, lätta att prata med och umgås med, så att det känns naturligt och inte tillgjort som det ofta är när man träffar någon för första gången.
 

ulysses

Medlem
Kön
Man
Det absolut sexigaste som finns hos både killar o tjejer är öppen nyfikenhet och lekfull intelligens, hur nu det manifesteras på krogen... :D Om han har rätt personlighet spelar det ingen roll om han ser ut som en orch, han dyker upp i onanifantasier likafullt - och vice versa. I övrigt är riktigt vältränade, deffade män med stora tattueringar dösexiga. Och män med långa ögonfrasar...
 

Tjorvan

Ny medlem
Kön
Man
Håller med ulysses, men rent utseendemässigt tänder jag på fina munnar och fina tänder. Mellanrum mellan framtänderna tycker jag är supergulligt likaså skrattgropar.
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Första jag tittar på är huvudet, håret, ögonen, nacken och sedan blir det benen och rumpan.. Sättet hon tittar på en är det som tänder mig...

Hos tjejer då, killar kollar jag inte på...
 

lindalinda

Ny medlem
Kön
Man
först så är det utseendet som man ser, men det är ju inte det som spelar roll i det stora hela. när man pratat med en kille, så spelar inte det roll om han har utseendet. det får han ju iaf när kemin stämmer! ;)

onanera mera :)
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Måste faktist säga att de få tjejjer jag haft förhållande med har vart tjejjer man känt ett par veckor eller längre... ken heller inte påstå att jag e det snyggaste som finns att finna men jag vet att frugan inte tyckte om mig alls när hon träffade mig första ggn :p hon tyckte jag såg ut som en gammal avdankad pundare i mitt långa stripiga hår som jag hade då och efter hon lärt känna mig så blev det andra tankar av det hela :p:p Nu gift med henne och har 1 barn och snart en till på väg... och hållt i lite över 4 år än så länge... så i förhållande syfte så tror jag inte att det har nån större betydelse hur man ser ut alls men för ett one night stand så har det en hel mängd betydelse :p

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Jag har rensat bort inlägg som inte hade med ämnet att göra. Givetvis är det bra att vi står upp och försvarar varandra men diskussionen började skena iväg och tog för mycket plats.
 

lindalinda

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Meile

Måste faktist säga att de få tjejjer jag haft förhållande med har vart tjejjer man känt ett par veckor eller längre... ken heller inte påstå att jag e det snyggaste som finns att finna men jag vet att frugan inte tyckte om mig alls när hon träffade mig första ggn :p hon tyckte jag såg ut som en gammal avdankad pundare i mitt långa stripiga hår som jag hade då och efter hon lärt känna mig så blev det andra tankar av det hela :p:p Nu gift med henne och har 1 barn och snart en till på väg... och hållt i lite över 4 år än så länge... så i förhållande syfte så tror jag inte att det har nån större betydelse hur man ser ut alls men för ett one night stand så har det en hel mängd betydelse :p

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)

precis. :) kärlek är underligt. :p

onanera mera :)
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Kul!

Jag menar, en så "tråkig" fråga här hade jag inte trott skulle ge så många svar. Tack ska ni ha!

Till dig som inte svarat men ändå har funderingar: plita ner några rader.
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Går jag på krogen är det naturligtvis utseende jag går på, det gör förmodligen dom flesta.

Jag faller mycket för om killen har fina ögon, trevligt leende och mycket humor. En trevlig dialekt är mysigt också! Sedan spelar det ingen roll om han har ovårdat hår och har tendens till ölmage... Inte så att ett vårdat yttre är oviktigt, men det spelar mindre roll. När det kommer kritan är det vad som är innanför pannbenet som räknas!

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

namn.namn

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by sweetheart

Går jag på krogen är det naturligtvis utseende jag går på, det gör förmodligen dom flesta.

Jag faller mycket för om killen har fina ögon, trevligt leende och mycket humor. En trevlig dialekt är mysigt också! Sedan spelar det ingen roll om han har ovårdat hår och har tendens till ölmage... Inte så att ett vårdat yttre är oviktigt, men det spelar mindre roll. När det kommer kritan är det vad som är innanför pannbenet som räknas!

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]


om du bara ska ha honom i säng?
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Frågan är varför man ens frågar sig detta. Man är ju den man är! Nog duger det åt någon, och denna någon är antagligen precis rätt person i sammanhanget.
Klart det kan vara intressant att veta vad som är attraktivt, men vad ska man göra åt saken sen? Plastikoperera sig? Börja träna? Anta en annan personlighet?
Visserligen har jag erfarenheten att det lönar sig att "spela teater", men hur kul är det att vara med nån som trodde att man var nån annan?
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Kuken, det är helt rätt! Det som är viktigt är att killen är sig själv och framförallt trivs med sig själv! Ett bra självförtroende kan vara mycket tändande, om det inte går över till jag-är-bättre-än-alla-andra, då är det tvärtom helt avtändande. Tycker jag...
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Kuken: jag undrar inte för att sen anpassa mig till svaren. Har inte ens tänkt att man skulle kunna uppfatta frågan så.

Jag är den jag är, och jag kan inte vara särskilt annorlunda. Vill inte vara det heller. Jag kan säga att jag ALDRIG gjort mig till på krogen, eller ens ljugit - och då har jag en betydande krogvana. Vet så väl att det på krogen är väldigt ovanligt att bara vara sig själv. Av någon anledning anses det angeläget att ljuga om vad man gör, etc. Suck...

Frågan ställdes av ren nyfikenhet.
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by dp-lover

Kuken: jag undrar inte för att sen anpassa mig till svaren. Har inte ens tänkt att man skulle kunna uppfatta frågan så.

Jag är den jag är, och jag kan inte vara särskilt annorlunda. Vill inte vara det heller. Jag kan säga att jag ALDRIG gjort mig till på krogen, eller ens ljugit - och då har jag en betydande krogvana. Vet så väl att det på krogen är väldigt ovanligt att bara vara sig själv. Av någon anledning anses det angeläget att ljuga om vad man gör, etc. Suck...

Frågan ställdes av ren nyfikenhet.
Ich verstehe. :) Jag tänkte bara kolla vad det var som drev frågan, eftersom det ofta är ett väldigt undrande över saker som man ändå inte kan göra något åt. Onödigt att "oroa sig i onödan" liksom. ;)
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by namn.namn

Originally posted by sweetheart

Går jag på krogen är det naturligtvis utseende jag går på, det gör förmodligen dom flesta.

Jag faller mycket för om killen har fina ögon, trevligt leende och mycket humor. En trevlig dialekt är mysigt också! Sedan spelar det ingen roll om han har ovårdat hår och har tendens till ölmage... Inte så att ett vårdat yttre är oviktigt, men det spelar mindre roll. När det kommer kritan är det vad som är innanför pannbenet som räknas!

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]


om du bara ska ha honom i säng?

Ja, tyvärr sant, men det gäller väl alla?

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 
Toppen