Vad är det mest avtändande du kan tänka dig?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Dålig hygien, ofräsch, illaluktande och dåliga tänder
Vattnig blick

Kass attityd, översittare, översittare och elak

Gillar människor som bryr sig om sin hygien
Välsittande kläder, bryr sig om sitt sätt att föra sig och välartikullerade
Och har en tanke bakom vad man säger. Inte någon som bara gillar ljudet av sin egen röst

Någon som lyssnar
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Ignorans
Lögnare (försöka visa någon annan än den man verkligen är, döljer saker)
Avsaknad av hygien (har inget emot dofter men har inte så mycket för odörer)

Där är några avtändande saker.
Det mentala är viktigt för mig liksom tillit.
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
När partner inte respekterar ens önskningar. Ock folk som luktar askkopp . Naturliga kroppsdofter från kropp o kön ok
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Dålig hygien, ofräsch, illaluktande och dåliga tänder
Vattnig blick

Kass attityd, översittare, översittare och elak

Gillar människor som bryr sig om sin hygien
Välsittande kläder, bryr sig om sitt sätt att föra sig och välartikullerade
Och har en tanke bakom vad man säger. Inte någon som bara gillar ljudet av sin egen röst

Någon som lyssnar
Tyvärr så måste jag erkänna att jag nog kan vara lite "elak" ibland!
Har en kort stubin som många gånger fått mig att be om ursäkt för mina utbrott!

Har nog sårat många och ångrar mig djupt eftersom mina utbrott är ögonblicksverk och sedan är jag mitt snällaste mest om tänksamma jag igen ...

Har svårt att tänka mig någon som inte bryr sig om sin hygien i ett land som verkligen inte saknar vatten!
Själv tillhör jag dem som troligen duschar fler gånger än genomsnittet på ett dygn och då går det åt mycket goda väldoftande oljor som jag numera får smörja in mig själv med, men annars är det skönt att ha någon som gör det åt mig ;)

Kläder är inte så viktigt för mig på så sätt att jag inte följer modet! Jag vill ha sköna kläder som jag känner mig bekväm i !
På fritiden är det därför jeans och t-shirt som gäller! Har gärna jeans när det är fest också men då blir det högklackat och en snygg topp!

Mitt jobb kräver dock kostym för män och för mig blir det då kjol och kavaj!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tyvärr så måste jag erkänna att jag nog kan vara lite "elak" ibland!
Har en kort stubin som många gånger fått mig att be om ursäkt för mina utbrott!

Har nog sårat många och ångrar mig djupt eftersom mina utbrott är ögonblicksverk och sedan är jag mitt snällaste mest om tänksamma jag igen ...

Har svårt att tänka mig någon som inte bryr sig om sin hygien i ett land som verkligen inte saknar vatten!
Själv tillhör jag dem som troligen duschar fler gånger än genomsnittet på ett dygn och då går det åt mycket goda väldoftande oljor som jag numera får smörja in mig själv med, men annars är det skönt att ha någon som gör det åt mig ;)

Kläder är inte så viktigt för mig på så sätt att jag inte följer modet! Jag vill ha sköna kläder som jag känner mig bekväm i !
På fritiden är det därför jeans och t-shirt som gäller! Har gärna jeans när det är fest också men då blir det högklackat och en snygg topp!

Mitt jobb kräver dock kostym för män och för mig blir det då kjol och kavaj!
Det där med kort stubin känner jag igen mig i... tyvärr.
Jag jobbar på att bli bättre och har nog blivit bättre med åldern, men när jag var yngre tände jag till fort. Och då inte sexuellt... hehe.
Har ångrat mig många ggr och gör mitt yttersta för att bli bättre, men ibland trillar jag dit än idag.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
På tal om vad tråden ska handla om så var jag med om en rejält avtändande händelse en gång för många år sedan när jag var ny på att suga kuk. Träffade en äldre man som jag skulle ha sug och runkträff med. Det var perfekt och vi sög och runkade skönt varandra. Men så ville han att jag skulle vända på mig så vi kom att ligga i en 69:a. Så skönt att känna en annan mans kuk i munnen medan han sög min. Men plötsligt råkade han släppa en fis rakt i mitt ansikte. Det var inte med mening, hoppas jag, men min lust försvann lika fort som man släcker en lampa.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
På tal om vad tråden ska handla om så var jag med om en rejält avtändande händelse en gång för många år sedan när jag var ny på att suga kuk. Träffade en äldre man som jag skulle ha sug och runkträff med. Det var perfekt och vi sög och runkade skönt varandra. Men så ville han att jag skulle vända på mig så vi kom att ligga i en 69:a. Så skönt att känna en annan mans kuk i munnen medan han sög min. Men plötsligt råkade han släppa en fis rakt i mitt ansikte. Det var inte med mening, hoppas jag, men min lust försvann lika fort som man släcker en lampa.
Förutom att din början tillhör det mest tändande i min fantasi - så är nog fisen det mest avtändande jag kan tänka mig också
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tyvärr så måste jag erkänna att jag nog kan vara lite "elak" ibland!
Har en kort stubin som många gånger fått mig att be om ursäkt för mina utbrott!

Har nog sårat många och ångrar mig djupt eftersom mina utbrott är ögonblicksverk och sedan är jag mitt snällaste mest om tänksamma jag igen ...

Har svårt att tänka mig någon som inte bryr sig om sin hygien i ett land som verkligen inte saknar vatten!
Själv tillhör jag dem som troligen duschar fler gånger än genomsnittet på ett dygn och då går det åt mycket goda väldoftande oljor som jag numera får smörja in mig själv med, men annars är det skönt att ha någon som gör det åt mig ;)

Kläder är inte så viktigt för mig på så sätt att jag inte följer modet! Jag vill ha sköna kläder som jag känner mig bekväm i !
På fritiden är det därför jeans och t-shirt som gäller! Har gärna jeans när det är fest också men då blir det högklackat och en snygg topp!

Mitt jobb kräver dock kostym för män och för mig blir det då kjol och kavaj!
Hur kommer det sig?
Att du först blir dit elakaste och sen dit snällaste?

Dr Jekyll och Mr Hyde? Din mesta dualism?

För mycket duschande torkar ut huden...? Hur kommer det sig?
Men smörj är alltid trevligt att ge och få...
Mode är inte det jag uppskattar
Hellre välsittande "klassiska " funktionella kläder än det senaste

Lite så också att allt klär en skönhet

Går hellre på vad någon utstrålar än vad de bär
Och hur de bär det
 

pp72jm

Ny medlem
Kön
Man
När någon är svår att kommunicera med så blir det komplicerat och avtändande.
Naket och ärligt om än långsamt tack.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tyvärr så måste jag erkänna att jag nog kan vara lite "elak" ibland!
Har en kort stubin som många gånger fått mig att be om ursäkt för mina utbrott!

Har nog sårat många och ångrar mig djupt eftersom mina utbrott är ögonblicksverk och sedan är jag mitt snällaste mest om tänksamma jag igen ...


Har svårt att tänka mig någon som inte bryr sig om sin hygien i ett land som verkligen inte saknar vatten!
Själv tillhör jag dem som troligen duschar fler gånger än genomsnittet på ett dygn och då går det åt mycket goda väldoftande oljor som jag numera får smörja in mig själv med, men annars är det skönt att ha någon som gör det åt mig ;)

Kläder är inte så viktigt för mig på så sätt att jag inte följer modet! Jag vill ha sköna kläder som jag känner mig bekväm i !
På fritiden är det därför jeans och t-shirt som gäller! Har gärna jeans när det är fest också men då blir det högklackat och en snygg topp!

Mitt jobb kräver dock kostym för män och för mig blir det då kjol och kavaj!
Jag kan verkligen känna igen mig, fast jag ser mig inte som ”elak” - däremot skulle jag önska att jag kunnat vara mer ”lugn och sansad” många gånger och levererat sanningen på ett schysstare sätt :X3:
 
Last edited:

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Hur kommer det sig?
Att du först blir dit elakaste och sen dit snällaste?

Dr Jekyll och Mr Hyde? Din mesta dualism?

För mycket duschande torkar ut huden...? Hur kommer det sig?
Men smörj är alltid trevligt att ge och få...
Mode är inte det jag uppskattar
Hellre välsittande "klassiska " funktionella kläder än det senaste

Lite så också att allt klär en skönhet

Går hellre på vad någon utstrålar än vad de bär
Och hur de bär det
Ooops har tydligen missat dina frågor!
Ja hur kommer det sig? Kort stubin och sedan ångrar jag mig!

Kanske lite som Dr Jekyll och Mr Hyde även om det bär emot att erkänna ...

Jag vet så klart att mitt överdrivna duschande torkar ut min hud!
Därför smörjer jag in mig själv numera! Vill du kanske hjälpa mig ?
 
Toppen