Vad är det mest avtändande du kan tänka dig?

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Avtändande:
- gapigt stön som låter "titta hit på mig". Hörs t ex på swingersklubb.
- Snack medan man har sex
- Fake njutning
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Otrevlig
Passivitet
Narcissism

Men även (som andra sagt)
Dålig hygien
Och fakenjutning och fakeorgasm
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Det känns som ni har täckt det mesta självklara här - dålig hygien, ofräscht uppträdande, självupptagenhet.

En grej som inte är avtändande i sig, men som jag faktiskt aldrig riktigt fattat grejen med, är att sätta på musik när man ska ligga. Musiken kommer bara distrahera mig, i den mån jag alls kan ta in den, och gör jag det kommer jag sen börja associera den musiken med sex, vilket jag antagligen inte alls vill. XD
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det känns som ni har täckt det mesta självklara här - dålig hygien, ofräscht uppträdande, självupptagenhet.

En grej som inte är avtändande i sig, men som jag faktiskt aldrig riktigt fattat grejen med, är att sätta på musik när man ska ligga. Musiken kommer bara distrahera mig, i den mån jag alls kan ta in den, och gör jag det kommer jag sen börja associera den musiken med sex, vilket jag antagligen inte alls vill. XD
Vi är alla olika och tycker inte lika. Jag har aldrig musik på när jag har sex. Men i min ungdom när jag började besöka min flickvän så spelade vi alltid musik på svag nivå när vi satt och vänslades i soffan. Allteftersom tiden gick hamnade vi ofta mer liggande än sittande och inte alltför sällan blev det sex i soffan till slut. Den musiken vi lyssnade till då ger mig fortfarande välbefinnande känslor...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ooops har tydligen missat dina frågor!
Ja hur kommer det sig? Kort stubin och sedan ångrar jag mig!

Kanske lite som Dr Jekyll och Mr Hyde även om det bär emot att erkänna ...

Jag vet så klart att mitt överdrivna duschande torkar ut min hud!
Därför smörjer jag in mig själv numera! Vill du kanske hjälpa mig ?
@Grottan Du har nog att svara på här....

Alltid varit så?

Ett erbjudande och inbjudande som är svårt att motstå <3
Hade sett till att det var ett rent nöje för oss båda...
 
Last edited:

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Det känns som ni har täckt det mesta självklara här - dålig hygien, ofräscht uppträdande, självupptagenhet.

En grej som inte är avtändande i sig, men som jag faktiskt aldrig riktigt fattat grejen med, är att sätta på musik när man ska ligga. Musiken kommer bara distrahera mig, i den mån jag alls kan ta in den, och gör jag det kommer jag sen börja associera den musiken med sex, vilket jag antagligen inte alls vill. XD
Kan inte tänka mig ett bättre förspel än musik!
Men sedan har musiken gjort sitt ...
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Fanns faktiskt en variant som hette DR JEKYLL & SISTER HYDE (1971) där vetenskapsmannen förvandlade sig till en kvinnlig Hyde. Hälsar Petter Niklas Sundgren :cool:

Tycker drag race-killar är hur coola som helst - men smaken är ju som . . . :sneaky:
 
Toppen