Vad är det mest avtändande du kan tänka dig?

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
jaha - jag trodde ni menade transor fösst - dom e de fan inge fel på - men den som utger sig för att vara någon annan än den är e ju inte så kul . . . :cautious:
Hela det här hatdrevet mot transor som pågår är skrämmande, hur kan människor tro att det skulle vara skadligt med uppsminkade gubbar som sitter och läser sagor.
Sexuellt så slaknar jag däremot direkt inför transor eller andra snubbar, och det är väl kanske synd eftersom vi gubbar generellt sett oftast är så mkt slampigare än kvinnsen.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
När sperman smakar illa, det förstör allt tyvärr
Jag har ju levt med samma man i drygt 20 år och vet att hans sperma kan smaka lite olika från gång till annan.
Men jag blir lite nyfiken när du säger att det förstör allt?
Alltså - vad menar du med "allt"
 

JennyH

Välbekant medlem
Jag har ju levt med samma man i drygt 20 år och vet att hans sperma kan smaka lite olika från gång till annan.
Men jag blir lite nyfiken när du säger att det förstör allt?
Alltså - vad menar du med "allt"
Ja alltså när han har sprutat och det smakar illa så vill man ju inte köra 5 gånger till den natten, man blir lixom lite avtänd.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja alltså när han har sprutat och det smakar illa så vill man ju inte köra 5 gånger till den natten, man blir lixom lite avtänd.
Ta reda på vad han har ätit/druckit före. Det kan påverka smaken.
Sperma som smakar/luktar illa är inte upphetsande....
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kraftig övervikt och dålig kropphygien går alltid bort mig..
Föredrar rakat både för egen del att och det gör min partner sexigare
Brukar ta en "american beauty" dusch varje morgon innan jobb
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Ta reda på vad han har ätit/druckit före. Det kan påverka smaken.
Sperma som smakar/luktar illa är inte upphetsande....
Du har helt rätt! Spermans smak beror till stor del på vad killen har ätit under de föregående timmarna. Jag undrar om inte eventuella sjukdomstillstånd också spelar roll.
 

Bellabella

Medlem
Kön
Kvinna
Män hahah nä.. eller jo.. men mer än det.. skit. Alltså när någon frågar om man kan skita på dem‍ sen.. folk som inte kan respektera gränser. Säger jag att någon ska sluta och de ej gör det så blir jag avtänd..
 
Toppen