Vad är njutbart att få i röven?

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar också att ha något i röven när jag runkar, så nice. Brukar börja med ett finger och bra med glid så att det åker med in i rumpan. Sedan får jag välja. Har ett band med kullor,två dildosar och en plugg. Jag gillar den med sugpropp för då kan man rövknulla sig själv och runka i duschen. Blev lite sugen sist jag var på hotell och prova något annat där bak. Har ju sett att många kvinnor onanerar med en gurka. Gick och inköpte en sådan. Med extra glid så gick den sakta men säkert in i rumpan.
Jag har bara sugproppsdildosar som jag älskar att använda i duschen. https://www.erome.com/a/FccnnOFA Förr provade jag olika saker som gurka mm men nu är det bara dildos, stora, som gäller. :)
 
Last edited:

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Ser grymt läckert ut, fattar inte hur du får in så stora. Kan du fista dig själv?
Tack så mycket. Jag har penetrerat analen sedan tonåren och eftersom jag fascineras av stora kukar och dildos så har de blivit större med åren, träning ger färdighet. Har faktiskt inte provat fista mig själv, bra förslag.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Ser grymt läckert ut, fattar inte hur du får in så stora. Kan du fista dig själv?
Försökte fista mig själv igår men det lyckades inte. Teoretiskt borde det ha fungerat då då den största dildon och min hand har samma omkrets, typ 26 cm. Kan vara så att jag inte riktigt räcker ända ner med armen men jag ska ändå fortsätta försöka. Vill gärna klara det samt få det på film.
 

JNilsson

Aktiv medlem
Försökte fista mig själv igår men det lyckades inte. Teoretiskt borde det ha fungerat då då den största dildon och min hand har samma omkrets, typ 26 cm. Kan vara så att jag inte riktigt räcker ända ner med armen men jag ska ändå fortsätta försöka. Vill gärna klara det samt få det på film.
Vore härligt att se :). Själv har jag bara lyckats med fruns dildos
 

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Många upplever uppenbarligen stor njutning av olika typer av anal stimulans, så förväntningarna har varit ganska stora de gånger jag varit med om experiment med detta. Men jag kan nog säga efter ett antal olika upplevelser, att för min del är absolut ingenting njutbart att få upp i röven. Lite ledsamt är det, eftersom man helt klart går miste om något som kan ge behagliga känslor.
 

Axljinx

Medlem
Kuk tunga fingrar dildo buttplugs analkulor
älskar köra in tungan på sambo samtidigt börja slicka fittan för sen slicka klittan samtidigt låta ett finger trycka mot hennes anal och när hon blir mer sugen känner jag hur hon börjar trycka rumpan mot fingert . sen när fingert är ända in hör man hur hennes andning ändras . hon får enorma orgasmer av att knulla hennes rumpa med ett finger samtidigt slicka fittan . den sprutar par gånger varje gång . hon tog min kuk i veckan och tryckte upp den mot hennes anal till slut var jag helt inne i henne stod bakom henne stående och började pumpa hennes rumpa för första gången tog max 30 s sen kommer samtidigt nästan slår fittan hon kommer enormt stark . har inte knulllat mer röv efter detta men jag blir då kåt av tanken av hur hennes fitta bra sprutade men nu vill hon inte bli knullade där alls .
 

Blatte25

Ny medlem
Ålder
25
Kön
Man
Blev fingerpullad på stranden av en 62 åring som hade grova fingrar när jag själv var 16. Det var en riktig skön känsla .
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Är den mjuk? Kan ta större men då måste de vara mjuka.
Trevligt att se dig, det var ett tag sedan. Nej, den är relativt hård och lite väl stum faktiskt. Är du ute efter en mjuka så köp inte denna även om den är snygg. Köp på Hankeys Toys för där kan man välja hårdhet och de har ett enormt utbud överhuvudtaget.
 
Toppen