Vad är njutbart att få i röven?

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Nja, faktiskt inte och är inte heller så intresserad av att själv slicka. Eller det gör mig väl som inget, varken av eller till att bli slickad och jag blir som nojig att det inte är "rent" och då kan jag inte slappna av.
Haha, en gång när jag slickade en tjej i rumpan var hennes första reaktion efter att jag slutat att ta sig i rumpan för att kolla vad det blöta var för något. Hon var rädd att hon gjort på sig men det var ju bara min saliv :)
 

BiSex_Lerum

Medlem
Kön
Man
Helst en riktig kuk men vid runk så är det i första hand dildo med sugpropp och kulpåse som gäller. Om jag är riktigt kåt så börjar jag med den jag oftast använder 17 cm lång och 4.5 cm i dia. för att gå upp i storlek till 22 cm lång och strax över 6cm i dia.
Ibland kan frugans g-punktsstav vara skön, men oftast slutar det med dildo i alla fall.
Har en rätt stor plugg, med en kantig kula inuti som vibrerar skönt när jag rör mig, om jag vill ha en i mig under dagen.
 

BiSex_Lerum

Medlem
Kön
Man
Min stora Aliexpress dildo, den är smal i början men grooov på mitten. Den är skön att sitta på, får absolut inte in hela men en liten bit iaf, så jag kan bestämma töjningsgrad själv. Ibland räcker det med lite, ibland vill man ha mer.
Det låter otroligt skönt.
Vilken dildo är det du har? Letar efter nått sånt som du beskriver.
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kuk, dildo, olika buttpluggs, fingrar, tunga.
Även hänt jag lyckats ta emot två kukar, galet skönt.
Provat med olika bollar också, efter sett detta på film. Inte helt lätt o skjuta iväg dom, men det går.
En skalad banan tyckte en kille in, efter knullat röven. Lite porrigt o försöka mosa den när man knep ihop hålet.
 

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
Kuk, dildo, olika buttpluggs, fingrar, tunga.
Även hänt jag lyckats ta emot två kukar, galet skönt.
Provat med olika bollar också, efter sett detta på film. Inte helt lätt o skjuta iväg dom, men det går.
En skalad banan tyckte en kille in, efter knullat röven. Lite porrigt o försöka mosa den när man knep ihop hålet.
Wow! Låter som att din rumpa har varit med om mycket!
 

Fenton

Medlem
Ålder
41
Kuk, dildo, olika buttpluggs, fingrar, tunga.
Även hänt jag lyckats ta emot två kukar, galet skönt.
Provat med olika bollar också, efter sett detta på film. Inte helt lätt o skjuta iväg dom, men det går.
En skalad banan tyckte en kille in, efter knullat röven. Lite porrigt o försöka mosa den när man knep ihop hålet.
Härligt porrigt. Hade velat äta bananen efteråt ;)
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Gillar också att ha något i röven när jag runkar, så nice. Brukar börja med ett finger och bra med glid så att det åker med in i rumpan. Sedan får jag välja. Har ett band med kullor,två dildosar och en plugg. Jag gillar den med sugpropp för då kan man rövknulla sig själv och runka i duschen. Blev lite sugen sist jag var på hotell och prova något annat där bak. Har ju sett att många kvinnor onanerar med en gurka. Gick och inköpte en sådan. Med extra glid så gick den sakta men säkert in i rumpan.
 

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Gillar när min sambo tar på sig latexhandksar och använder glid ”Back Door” och fingrar mig i analen. Hon kör även in sin dildo ibland. Skönt när den står på max vibration. Hon har små händer så hon får in 3-4 fingrar ganska så lätt. Sköna orgasmer när hon penetrerar mig i analen med fingrar och dildo☺️
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar också att ha något i röven när jag runkar, så nice. Brukar börja med ett finger och bra med glid så att det åker med in i rumpan. Sedan får jag välja. Har ett band med kullor,två dildosar och en plugg. Jag gillar den med sugpropp för då kan man rövknulla sig själv och runka i duschen. Blev lite sugen sist jag var på hotell och prova något annat där bak. Har ju sett att många kvinnor onanerar med en gurka. Gick och inköpte en sådan. Med extra glid så gick den sakta men säkert in i rumpan.
Härligt med sugproppsdildo.
 
Toppen