Vad är njutbart att få i röven?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har en latexgrej med små kulor på som e najs föra in. Otroligt skönt dra ut den precis när man skall spruta. Sen blir det tvätt
Jag har också en sån grej med kulor på. Har bara provat den ett par ggr, då jag tycker det är lite bökigt med att rengöra efteråt. Hjälper inte till fullo att spola sig innan...
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Har mååånga saker att leka med. Dildos och pluggar i olika storlekar. Älskar rida en dildo. Och ibland har jag min ”cock ring ass lock”, kukring och plugg som sitter ihop, hela dagen på jobbet för att sedan dra ner byxorna i bilen på vägen hem och låta prostatan få sig en ordentlig massage.

Absoluta favoriten är en dildo med fäste för att använda med massagepistol. Den får mig att spruta hands free varje gång jag använder den. Blir hejdundrande orgasmer.
 

AndLargbg

Aktiv medlem
Jag har också en sån grej med kulor på. Har bara provat den ett par ggr, då jag tycker det är lite bökigt med att rengöra efteråt. Hjälper inte till fullo att spola sig innan...
Ja det blir lite bök därav att jag nog inte använder den så ofta heller. Men dom gångerna man kommer på det så vill man ju bara direkt. Sen spola låter knöl...
 

carrolover

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har en dubbeldildo som är smal och skön, Twinzer heter den.
En banan är lite väl grov men ibland så.
Korvar kan också vara nice att köra upp i röven och knulla in och ut.

Man borde knulla sig själv i röven oftare, det är så jävla skönt och jag tycker det är helt sjukt sexigt när män knullar sig själva i röven när de runkar!
 

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
Nja, faktiskt inte och är inte heller så intresserad av att själv slicka. Eller det gör mig väl som inget, varken av eller till att bli slickad och jag blir som nojig att det inte är "rent" och då kan jag inte slappna av.
Alla är vi olika och tur är väl det.
 
Toppen