Vad gör alla egentligen på helgerna?

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Det är ju så dött på forumet, inga vänner online, inga mess :unsure:
Är det så.. att de flesta av er bara sitter på Ona på jobbet? ;)

Trevlig helg - iallfall ! :love:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag sitter och tycker synd om mig själv just nu:unsure:

Måste stanna hemma och kurera mig, pga av en rejäl förkylning. Burr!

Kram och en önskan om en trevlig helg kommer här:love:
 

tunnluft

Medlem
Kön
Man
Jag har just badat bastu med min sambo. Nu ska vi snart se melodifestivalen. Efteråt blir det antagligen lite sex i sängkammaren.
 

Agent47

Medlem
Kön
Man
Brukar fara till Taekwondo-klubben jag är medlem i (nämner ej vilken;)) och träna på helgerna... Jag bara älskar att träna mycket och hårt!! :D:D

Annars är man mycket med tjejen eller med kompisar.
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Tävlar eller tränar...eller håller clinics det varierar.


"clinics" ??? Det var ett nytt ord för mig - jag räknar kallt med att du inte tävlar och tränar inom sjukvårdens kliniska forskning?

Teach me;)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Tävlar eller tränar...eller håller clinics det varierar.


"clinics" ??? Det var ett nytt ord för mig - jag räknar kallt med att du inte tävlar och tränar inom sjukvårdens kliniska forskning?

Teach me;)

En "clinic" är en öppen träning med betalande publik. Instruktören har ofta headset och mikrofon så att h*n kan kommunicera med folket på läktaren. Ofta betalar de som själva deltar i träningen cirka 500 för ett pass, medan de som nöjer sej med att titta på kommer undan med 150 kronor. Sedan kan de gå hem och testa själva eller kanske våga vara med i manegen nästa gång.
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
...............med på vadå...........:sleep:


"Manegen" låter som hästar (hingstar kanske:p) :D:D


Just den här helgen kan jag "härja fritt" i en lägenhet som jag får låna mellan varven. Hyresvärden befinner sig på landet utan el[^][^]
 
G

Guest

Gäst
Folk festar och e bakis? Trodde det var därför helgerna fanns
 

Zigzag

Medlem
Kön
Kvinna
"Vad gör alla egentligen på helgerna?" Knullar kanske ;) Och du, Spartan, man ska aldrig jobba ihjäl sig. Livet är till för annat hörrudu :D
 
Toppen