Vad gör alla egentligen på helgerna?

spartan1

Medlem
Kön
Man
"Vad gör alla egentligen på helgerna?" Knullar kanske ;) Och du, Spartan, man ska aldrig jobba ihjäl sig. Livet är till för annat hörrudu :D

Nej Zigzag, det är säkert sant. man har bara lätt för att fastna i ekorrhjulet....

Kanske skulle testa din metod istället;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Helgen har knappt börjat - men jag sitter och rider min dildo just nu:p:p:oops:
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
"Vad gör alla egentligen på helgerna?" Knullar kanske ;) Och du, Spartan, man ska aldrig jobba ihjäl sig. Livet är till för annat hörrudu :D

Hör tyvärr till dem som ibland måste ta till helgerna för att hinna med allt jobb men tänker inte jobba ihjäl mig...i alla fall inte på en helg!;)
Sen ska jag väl inte sticka under stolen med att det blir ett och annat knull också!
Men största orsaken till att jag inte är här på helgerna är att "intresset" inte delas av min fru....Lösning= Jobbe hemme Onna på jobbe...Fiffigt va?:cool:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hör tyvärr till dem som ibland måste ta till helgerna för att hinna med allt jobb men tänker inte jobba ihjäl mig...i alla fall inte på en helg!;)
Sen ska jag väl inte sticka under stolen med att det blir ett och annat knull också!
Men största orsaken till att jag inte är här på helgerna är att "intresset" inte delas av min fru....Lösning= Jobbe hemme Onna på jobbe...Fiffigt va?:cool:[/quote]



Det är bara att gratulera till att ha "rätt" jobb[:eek:)]
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Hör tyvärr till dem som ibland måste ta till helgerna för att hinna med allt jobb men tänker inte jobba ihjäl mig...i alla fall inte på en helg!;)
Sen ska jag väl inte sticka under stolen med att det blir ett och annat knull också!
Men största orsaken till att jag inte är här på helgerna är att "intresset" inte delas av min fru....Lösning= Jobbe hemme Onna på jobbe...Fiffigt va?:cool:



Det är bara att gratulera till att ha "rätt" jobb[:eek:)][/quote]

Mmm har valt med stor omsorg;) (började jobba när det fans gott om jobb)
 
Toppen