Ja, runka hårda kukar åt både höger och vänster..Skulle vilja bada i bubbelpool med flera nakna killar och runka ihop, kanske hjälpas åt med att runka. Sedan avsluta med att spruta på varandra.
Rida en fin kuk är en av mina önskningar också.Har testat att runka och suga av andra killar, men vill ju självklart göra det oftare, det som är jag fantiserar om är grupprunk med typ 5 till 10 likasinnade killar. Sen har jag en fantasi om att rida av en kille, har inte haft riktig kuk där bak, enbart dildosar, men det ger ju mersmak, så bra måste få testa den riktiga varan.![]()
Skulle vilja knulla en shemale, blir så kåt å se sådan porr
Ge eller få?vill prova fisting
Har en liknande fantasi. Jag chefade över en kvinna som var usel på sitt jobb och ganska otrevlig. Hon gjorde ingen hemlighet av att hon inte gillade mig heller. Enda förmildrande omständigheten var att hon var snygg.Har en kollega som är sjukt långt ifrån min typ. Men det är nåt som gör mig så sjukt kåt på henne.
Jag kan störa mig oerhört på henne och samtidigt fantisera hur det vore att riktigt knulla henne en hel natt.
Visst är det märkligt. Mitt ex har en sjukt dryg och rentav osympatisk väninna, hon ser inte ens särskilt bra ut men jösses vad mycket jag har runkat när jag tänkt på henne!Har en liknande fantasi. Jag chefade över en kvinna som var usel på sitt jobb och ganska otrevlig. Hon gjorde ingen hemlighet av att hon inte gillade mig heller. Enda förmildrande omständigheten var att hon var snygg.
Fantiserar ofta om att hamna i säng med henne. Inte på något oschysst sätt eller så för att jag inte gillade henne, mer typ att knulla med någon som man helt saknar personkemi med.
Jag skulle nog inte ligga med henne i verkligheten om jag fick chansen, men jag gillar fantasin.
FåGe eller få?
Nice. Hoppas tomten levererar
Straffknullat henne i dina fantasier?Visst är det märkligt. Mitt ex har en sjukt dryg och rentav osympatisk väninna, hon ser inte ens särskilt bra ut men jösses vad mycket jag har runkat när jag tänkt på henne!