Både straffknullat och blivit straffknullad..
Straffknullat henne i dina fantasier?
Straffknullat henne i dina fantasier?
*shemaleDejta en snygg brud på en blinddate. Utvecklar sig till något givande. Hamnar hemma hos henne. Börjar smeka hennes bröst och rumpa. Min kuk står som ett spett innanför byxorna. Kör ner min hand i hennes trosor och får tag i en stor kuk. Wow - en female. Detta får en intressant vändning. Drar ner hens trosor och byxor. Ställer mig på knä och börjar smeka och suga denna vackra kuk. Vänder mig sedan om och ställer mig på alla fyra Hen kör in sin stora kuk i min rumpa, knullar mig samtidigt som hen runkar min kuk som dryper av försats. Hen kommer i min röv och sperman rinner ner över min pung. Sedan byter vi. Får en vacker kvinnokropp framför mig med rumpan i vädret. Kör in min stenhårda kuk. Knullar in o ut medans mina händer vandrar mellan två jättefina bröst och en härlig kuk. Skönt att vara bi. Målgruppen blir dubbelt så stor. Haha.
Skulle vara helt underbart…. Gå fram till någon och säga att nu är det dags att knulla, här och nu… helst en värld med stora bröst och stora kukar som savar härligtHar en fantasi, eller mer en återkommande dröm, som inte går att uppfylla men det har gett mig sköna runkstunder.
Drömmen utspelar sig i en "free-use-värld", Alla har rätt att när- och var som helst ta för sig av vem som helst och det är helt naturligt.
Det har blivit många scener i huvudet från både jobb och privatliv. Finns liksom inga begränsningar alls hur långt en sådan fantasi kan gå.
Fortfarande nyfiken på vad det var för AI-app du använde.En fantasi jag har är att ha sex med en kollega och hennes sambo. Jag är väldigt kåt på henne och har fantiserat en del om hur det är att knulla med henne tillsammans med hennes sambo.
Har även gjort några nakenbilder på henne med en AI app som är väldigt verklighetstrogna.
Det är riktigt nice! Hade 3-kant med 2 shemales. Bästa jag upplevt!Hade vänt på det.
Skulle vilja ta hand om några shemales med stora kukar och härliga bröst.
Låta de göra allt de vill med mig.
Vara deras cum dump!
Fantastiskt!
Oh nice, det är något jag velat testa. Vad gjorde ni? Hur såg dem ut?Det är riktigt nice! Hade 3-kant med 2 shemales. Bästa jag upplevt!
Vill du chatta privat?Oh nice, det är något jag velat testa. Vad gjorde ni? Hur såg dem ut?