Vad har ni använt som sexleksaker?

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
Rakapparat (vibrerar skönt mot klittan när den är påslagen), ljus, flaska, morot, roll on fylld med olja, duschen, kudde, korvar i olika storlekar och min egentillverkade läderboll som jag älskar att gnida mig mot :oops:

Annars älskar jag min Rabbit;)
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Rakapparat (vibrerar skönt mot klittan när den är påslagen), ljus, flaska, morot, roll on fylld med olja, duschen, kudde, korvar i olika storlekar och min egentillverkade läderboll som jag älskar att gnida mig mot :oops:

Annars älskar jag min Rabbit;)

Du är absolut en tjej i min smak..! Testa på!! ;)
 

maan68

Ny medlem
Kön
Man
Jag har provat allt från butt plugg till ölburk och ju mer man tänjer ju häftigare blir det (analt)... Jag är hetro men man ska ju prova allt.Mitt senaste är att pierca mig själv.. har testat bröstvårta, navel och i kuken under ollonet. Brazilianwax är också underbart men har endast testat det hemma. Om jag skulle gå på salong är jag rädd att jag skulle spruta som en tok....:D
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
div dildos, termos, gurka, korv, handtag till hårborste, ljus, deo och shampoflaskor, champangeflaska, centrifug (inte instoppad men sittande på med hantagsknoppen mot klittan), gnida mot kudde, trappräcke, cykelsadel, armstödet på en fåtölj ... kort sagt vad som finns till hands
 
G

Göran67

Gäst
Härligt att läsa om alla sköna artiklar som ni provat på. Sätter ju verkligen fantasin på prov när kåtheten tränger på. :):p
 

Bossebosse

Ny medlem
Kön
Man
Jag har provat massor med olika saker. Tex en hemtillverkad lösvagina, som dessvärre inte var särskilt skön. Jag har även använt de gamla hederliga dildosubstituten som ljus, bananer, hårspraysburkar. Senare köpte jag mig riktiga leksaker, och det var alldeles underbart om man jämför med dem man hittade på hemma :D
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
måste ju liva upp tråden lite.. det här var ju intressant...

jag tror nog jag har provat allt som finns hemma i vårt hus typ...


armstöd på soffor
bordskanter
toasitsen (att gnugga mot)
madrasser
täcken och kuddar hårt hoprullade
ridit på barnens stora gosedjur (som dom har som prydnad)
stearinljus
morot
gurka
schampoflaskor
vanliga hårda tvålar att gnida sig emot
handtaget på hårborsten
massageborsten
duschen/munstycket
deon - både att stoppa in och att använda att gnugga sig mot själva kulan
spegel
köksstolarna
hörnet på duschkabinen
biljardkön

you name it...
 

Girly17

Ny medlem
Kön
Kvinna
7.62-ammunition (kändes inte så mycket, men ändå)
stort sterinljus
gurka
schampooflaska
deoderantflaska
skruvmejsel (handtaget)
vanliga dildos
någon slags ryggmassage-grej
finns säkert mer, men jag kommer inte på allt nu ;)
 

vitaminman

Medlem
Kön
Man
tänk att det finns så mycket härliga leksaker för tjejer och så lite för oss män... får väl fortsätta att använda händerna :(
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Finns en dildo i mitt skåp som är beräknad på kvinnor, men passar utmärkt för killar med. En batteridriven sådan. Har aldrig fått ett så gott sprut som när jag använde den. Anbefallas.;)
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
nja det där med fleshlight är inte riktigt min grej, har visserligen inte provat men nja....


Om jag vore kille, så skulle jag definitivt prova fleshlight;):):p


Jaaag med! Jag kan komma på mig själv med att nästan bli lite sur när jag inser att jag aldrig kommer få prova FL! :(;) Den verkar ju olagligt skön!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
nja det där med fleshlight är inte riktigt min grej, har visserligen inte provat men nja....


Om jag vore kille, så skulle jag definitivt prova fleshlight;):):p


Jaaag med! Jag kan komma på mig själv med att nästan bli lite sur när jag inser att jag aldrig kommer få prova FL! :(;) Den verkar ju olagligt skön!

Mmm! Den borde vara olaglig eftersom den verkar vara precis lika skön som en riktig fitta;):cool:
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
nja det där med fleshlight är inte riktigt min grej, har visserligen inte provat men nja....


Om jag vore kille, så skulle jag definitivt prova fleshlight;):):p


Jaaag med! Jag kan komma på mig själv med att nästan bli lite sur när jag inser att jag aldrig kommer få prova FL! :(;) Den verkar ju olagligt skön!

Mmm! Den borde vara olaglig eftersom den verkar vara precis lika skön som en riktig fitta;):cool:

--------------------------------
Var inte orolig nu Snäckan!
Ingen fara att du blir ersatta av en sån, Skulle vilja se den fleshlight som kan laga mat, städa, tvätta och diska, ja åså klä sig sexigt förståss ;) *L*

Hihi man leker med döden, skulle kanske inte ha skrivit sådär till en "översteonanist" nu fins väll inte mitt nick kvar länge till...;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
nja det där med fleshlight är inte riktigt min grej, har visserligen inte provat men nja....


Om jag vore kille, så skulle jag definitivt prova fleshlight;):):p


Jaaag med! Jag kan komma på mig själv med att nästan bli lite sur när jag inser att jag aldrig kommer få prova FL! :(;) Den verkar ju olagligt skön!

Mmm! Den borde vara olaglig eftersom den verkar vara precis lika skön som en riktig fitta;):cool:

--------------------------------
Var inte orolig nu Snäckan!
Ingen fara att du blir ersatta av en sån, Skulle vilja se den fleshlight som kan laga mat, städa, tvätta och diska, ja åså klä sig sexigt förståss ;) *L*

Hihi man leker med döden, skulle kanske inte ha skrivit sådär till en "översteonanist" nu fins väll inte mitt nick kvar länge till...;)


:D:D Aj aj aj så modig du är[}:)]

Men lite feg var du allt, som la till det där sista om sexigheten...;)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Till alla killar som funderar på en FleshLight:

Jag kan varmt rekommendera FleshLight!

Det blir en helt annan känsla jämfört med att använda handen. Materialet är väldigt mjukt och jag får väldigt starka orgasmer med FL, och sprutar som en fontän. FL är den mest sålda sexleksaken för män, det har sålts över 2 miljoner!

Det finns olika ingångar: mun, fitta och anal.
Det finns olika insidor, t.ex. Speed Bump som har knottror, och Wonder Wave som har räfflor. Så det finns många olika kombinationer.

Med den bakre skruven på behållaren kan man reglera hur mycket den ska suga. Det blir ett baksug när man drar ut kuken. Givetvis kan man spruta inne i FL.

Den är lätt att rengöra. Man kan ta ut insatsen från behållaren. Sen är det bara att spola ur den med varmt vatten, så försvinner glidmedel och sperma. Torka av den med en handduk. Om man vill, kan man låta den lufttorka. Sätt tillbaka insatsen i behållaren, och den är redo för nästa omgång.

Tänk på att alltid använda vattenbaserat glidmedel till FL. Jag kör med Klick från apoteket.

Jag har själv flera olika FL och har fått mycket njutning av dem. Att en kille har en lösfitta, är inte konstigare än att en tjej har en dildo, tycker jag. Men jag har aldrig sagt att en FL är bättre än en riktig fitta. Men det ska vara det närmaste man kan komma äkta vara, säger de som har provat båda.

Det är den bästa sexleksaken jag har provat, och perfekt om man är less på handen.
 
Toppen