Vad säger ni om shemales?

G

Guest

Gäst
Ojoj vilen underbar shemale. Jag vart verkligen hård av de bilderna. Jag skulle ta mig an henne på en gång. Men vilken enorm kuk hon har. Den vet jag inte om jag klarar av att ta där bak :) Hon får nog nöjja sig med en rejäl avsugning :)) hehe
 

Kallskar

Ny medlem
Kön
Man
Hon har nog fina bröst, men från midjan neråt ser det ut som en man.

Själv älskar jag också she-male filmer av god kvalité, dvs she-males skall se ut som kvinnor, men tror inte att jag skulle vilja suga dem om jag fick chansen, ävem om jag iblend drömmer om det. Det finns nog skillnad mellan vilka fantasier man runkar till och vad man skulle göra i verkligheten.
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Ja hut vet man att det egentligen är en tjej. Men om jag vet att det är en tjej och det enda som är manligt på henne är kuken så kanske jag skulle kunna suga av hene. Hon ska alltså ha en kvino kropp o vara kvinna från allra första början... På tal om shemales. Var det någon som såg den där Miriam på 3:an som gich för ca ett halv år sen eller nåt? Han är den enda mannen som jag tycker är snygg. Jag är inte bög. Han hade en 100% kvinno kropp...
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Runknisse

Ja hut vet man att det egentligen är en tjej. Men om jag vet att det är en tjej och det enda som är manligt på henne är kuken så kanske jag skulle kunna suga av hene. Hon ska alltså ha en kvino kropp o vara kvinna från allra första början... På tal om shemales. Var det någon som såg den där Miriam på 3:an som gich för ca ett halv år sen eller nåt? Han är den enda mannen som jag tycker är snygg. Jag är inte bög. Han hade en 100% kvinno kropp...

"Hon" har varit med i en porrfilm.
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Hmm... vad exakt är det med shemales ni tänder på? Jag gillar inte shemales... riktiga kvinnor är bäst! Hela kvinnokroppen är ju snygg men det är ju musen som "gör jobbet"... så det funkar inte om inte den finns...

Och hur kan man vara 100% hetero om man vill suga en kuk? Det är en sak att fantisera om det, det medges, men att verkligen göra det är en helt annan sak... Vill inte komma in på "är man bög om man runkar av en kompis-debatten" för det tycker jag inte att man är... men som sagt... vill man på fullt allvar suga en kuk, på en she-male eller en "vanlig man" så är man åtminstone bisexuell. Sådeså!

Ha det gott!
 

virtuosen

Medlem
Kön
Man
Den kvinnliga motsvarigheten till penis är klitoris. Den sväller också vid upphetsning. Dock är kvinnor kvinnor och något annat något annat.

Oj vad sex blir bättre när man skaffar sig erfarenhet!

Tonåren: spännande men outforskat..

Tjugoårsåldern: Oj vad skoj!, men fortfarande lite osäkert..

Trettio: Hm.. Man börjar bli som en maskin: Gör allt "rätt", vet när man skall "leverera", och allt "går" som på räls.. hehe..

Givetvis så lär man sig och andra genom att diskutera.. Trots att man kanske "kan allt"..
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Den bästa sexen jag har haft är med en shemale! Hon(han) viste hur hon skulle använda munnen. Jag är själv bisexuell och tycker det är skönt att suga kuken på en shemale. Tanken på at det är en attraktiv shemale gör en ganske så kåt. Tycker att shemale är sexy varelser
 
Toppen