Vad sprutar du till?

jag

Ny medlem
Kön
Man
hmm. alla skriver att dom tycker mest om o spruta till när killen i filmen sprutar. jag kan inte förstå de. jag blir avtänd av att se sprut i filmen. spec om de är i munnen på tjejen.
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by jag

hmm. alla skriver att dom tycker mest om o spruta till när killen i filmen sprutar. jag kan inte förstå de. jag blir avtänd av att se sprut i filmen. spec om de är i munnen på tjejen.

Ja, men vad sprutar du helst till då?
 

jag

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by behappy

Originally posted by jag

hmm. alla skriver att dom tycker mest om o spruta till när killen i filmen sprutar. jag kan inte förstå de. jag blir avtänd av att se sprut i filmen. spec om de är i munnen på tjejen.

Ja, men vad sprutar du helst till då?


att se en tjej ha de skönt är inte fel att spruta till.
 

G_Spot

Ny medlem
Kön
Man
För det mesta tittar jag på amatör/halvamatör-filmer där tjejerna kommer på riktigt. När tjejerna kommer vill jag spruta!

Går igång på vackra ögon och blyghet
 

Cissi

Medlem
Kön
Man
Jaha grabbar...så är vi tillbaka till dessa sprut objekt. Och jag håller fullständigt mer er...det är kuken i fittan som gör det.

Men om det är så upphetsande att se en annan kuk spruta medans ni sprutar då undrar jag ju givetvis....handlar det om bisexualitet eller? För vad är det som får oss att få orgasmer?

Om jag ligger och onanerar framför en partner så är ju inte min önskan att han ska spruta för att han ser sin egen kuk spruta eller tänka på en annan kuk som sprutar.

Vad är det egentligen som får killar/män att spruta? ÄR det helheten hos kvinnan han älskar med eller vad man nu gör, eller är det sitt eget stånd och sin egen sats han sprutar åt?

Detta är ett intressant ämne. Har upptäckt att de män som sprutat ihop med mig, om inte i fittan, har blvit så centrerad på att hela tiden stirra ner på sin sprutande kuk istället för att stirra på en fitta som glänser och pumpar ut sina safter i en orgasm.

Nyfiken Ciss Kiss
 

Cissi

Medlem
Kön
Man
Tillägga vill jag också göra att jag egentligen personligen inte bryr mig för jag vet vad skillnade mellan ett "knull" och att verkligen "älska" med en man betyder.

Jag älskar att knulla och då jag f.t är singel så skäms jag inte för att jag precis som någon annan har behov och jag har en älskare som aldrig ställer krav och inte jag på honom heller vilket gör att om jag träffar en annan människa som gillar sex så är dörren öppen.

Har en stor önskan om att träffa en kvinna som jag kan dela lite sexuella erfarenheter med. Jag har tittat på många kvinnor genom tiden och där är jag feg!!! Snacka om att göra olika utmanande saker men att våga träffa en lesbisk eller bi kvinna verkar omöjligt.

De lesbiska kvinnor jag har stött på, vilket jag faktiskt ofta gör....de dras till mig på nåt sätt, är så manhaftiga att jag lika gärna kan välja en man. Jag tycker att en kvinna ska vara kvinnlig, ha utstrålning och vara sensuell och sexig. Inte som en grovarbetande karl som många av de lesbiska jag träffat varit.

Ciss Kiss
 

NFspeed

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by behappy

Erik2 gillar inte lebbsex, men jag tror att det finns många som gillar det.
Finns det någon här som tycker om att spruta till lebbsex?

jag måste säga att lebb sex är otroligt upphetsande
sprutar gärna till två kvinnor :)

en piercing är det sexigaste som finns !
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
När en tjej rider en kille så att man ser det framifrån (tjejen med ryggen mot killen). Då är det skönt att låtsas man sprutar över henne samtidigt som hon rider:p

Keep on going!!
 

GladPack

Medlem
Kön
Man
Jag sprutar mest när tjejen får en munfull av sperma [:p]

//Masterbate 4 Life!\\
Söker en KnullKamrat.
Skriv till mig.

Älskar: Sperma, Suga, Slicka och lite till :))
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Är inte så förtjust i sprutscenerna. Tycker de är..eh..kladdiga. Sällan ser tjejerna glada ut heller när de tar emot satsen. Blir kåtast på en storbröstad tjej som rider kuk. Och naturligt flåsljud till det. Då brukar det vara klippt för min del..
 

XXL Micke

Ny medlem
Kön
Man
Tja!

jag rukar typ 2-3 ggr om dan och gillar att stå vid mitt fönster så att andra kan se när jag runkar eller sitta på balkongen å runka.
Jag är ganska exibisionistisk av mig!
Jag gillar också att kolla in BS filmer med både tjejer och grabbar som holler på med varandra oberoende om det är med en grabb eller tjej!
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Är det någon som har sett en bra porrfilm på sissta tiden där det var något alldels extra som gjorde att ni sprutade?
Skriv och berätta för oss! :D
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Håller just nu på med en gammal bortglömd p-snurra som kallas FLESH PAGEANT från typ 1978 nånting med John Holmes. Big John spelar domare i en skönhetstävling. Kan inte påstå att jag sprutat - inte än iaf (en halvtimme kvar...).
 
Toppen